Kijk missyB, hierom moet je je kinderen niet teveel verwennen en is het goed dat ze merken dat geld niet komt aanwaaien. Ook al is het niet hun eigen schuld.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Ga je serieus een tweedehandse DSi XL halen voor 100 euro terwijl een 3DS 160 euro is? Doe gewoon een 3DS, sowieso is de DSi XL minder draagbaar wat juist het hele punt van zo'n handheld-spelcomputer is, en voor de 3DS kan je ook zo'n kaartje om illegaal spellen te spelen kopen (alleen werken alleen de oudere spellen dan), dan moet je er alleen eentje hebben van 20 euro ipv 10 euro ofzo.
Wat is die 60 euro verschil nou om het nieuwste model te hebben nieuw in de verpakking met garantie (en waar ook de nieuwe spellen op uitkomen) in plaats van dat je een tweedehands ding gaat kopen?
Ik vind zorgen dat hij een andere krijgt niet echt onder verwennen vallen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:56 schreef Nyce het volgende:
[..]
Kijk missyB, hierom moet je je kinderen niet teveel verwennen en is het goed dat ze merken dat geld niet komt aanwaaien. Ook al is het niet hun eigen schuld.
Als het jouw DS was zou je dan een nieuwe kopen of wachten? Als het antwoord nee is verwen je hem toch in een zeker opzicht door het wel voor hem te doen? Helemaal als je twijfelt over een 3DS.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:28 schreef missyB het volgende:
[..]
Ik vind zorgen dat hij een andere krijgt niet echt onder verwennen vallen.
maar denk er echt wel over na wat nu wijsheid is en kom er gewoon niet zo goed uit.Zoon is oud genoeg dat hij weet dat zo n ding veel geld kost en hij zou er weinig amok om maken als hij een paar maanden moet wachten maar ik baal er zo van!
ja handig zo n xbox 360 mee in de auto!quote:Op woensdag 21 september 2011 12:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Koop een xbox360 voor die jongen ipv zo'n homo ding.
Zo meteen wil hij nog op dansles.....
allemaal al gedaan, leverde de DSi niet opquote:Op woensdag 21 september 2011 12:43 schreef Nico987 het volgende:
A de 3ds is een zielig ding.. 3d beeld?? dat zie ik niet, ik zie een shceelmakend koppijn beeld!!
Maar misschien moet je je vrienden even een berichtje sturen.. Wie weet zijn zij al naar school geweest met de nieuwe dsi van hun kind en snappen ze niet hoe hij daar aankomt. Ligt het bij dat kind in de kast en weten zij niet dat hij hem heeft...
Of iemand heeft er op gespeeld en op een vreemde plek terug gelegd, en wie weet dat kind het wel..
Dus een niet beschuldigend mailtje aan je vrienden sturen met de vraag of ze het even na willen vragen bij hun kinderen.
Hier bedoel je zeker mee dat ik verwend ben?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:56 schreef Nyce het volgende:
[..]
Kijk missyB, hierom moet je je kinderen niet teveel verwennen en is het goed dat ze merken dat geld niet komt aanwaaien. Ook al is het niet hun eigen schuld.
Heb je wel door dat dat ding 60% duurder is?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:05 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hier bedoel je zeker mee dat ik verwend ben?![]()
Ik bekijk het alleen rationeel, het is economisch gezien beter om een nieuw product met garantie en met langere levensduur (qua spellen en gebruikersschade) te kopen dan dat je een tweedehands verouderd product gaat halen dat niet eens zoveel goedkoper is.
Wat mij betreft laat je dat kind er een maand of twee maanden op wachten, daar gaat het bij mij niet om, slim kopen wel.
Maakt niet uit, veel mensen denken je dan niet verzekerd bent, maar vaak is dat wel gewoon zo. Even de voorwaarden doorlezen dus.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:41 schreef missyB het volgende:
verzekering heeft helaas geen zin aangezien mijn voordeur dus openstond en ik baal dus inderdaad vreselijk dat ik nu moet gaan denken of er zo n onbetrouwbaar sujet in onze vriendenkring zit.
Hm, wat ik misschien niet heb gezegd is dat het je zo'n normale DS Lite voor 50 a 60 euro hebt op Marktplaats, de TS gaat al voor een DSi XL dus waarom dan stoppen bij een tweedehands (en daardoor dus al een deel van de levensduur verbruikt heeft, wie weet heeft de vorige eigenaar hem 10x laten vallen) verouderd model? Niet alleen zijn de componenten van die tweedehands DS wat beschadigd waardoor er zo een scharniertje kan afbreken dat vervolgens door de verlopen garantie maar dikke pech is, de 3DS is de nieuwe handheld dus zullen de grotere studio's hun nieuwe spellen ook voor de 3DS gaan maken (Zelda, Mario, etc).quote:Op donderdag 22 september 2011 09:44 schreef Nyce het volgende:
[..]
Heb je wel door dat dat ding 60% duurder is?
En waar baseer je op dat dat ding een langere levensduur heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |