Het is vooral ongeloofwaardig dat de spaghetti in je maag gaat uitzetten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Voor jou is een domme puberstreek een heel spannend en dus meteen ongeloofwaardig avontuur?
God dan hebben we het ook over een partij bagger noodles.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:35 schreef RozeRat het volgende:
Nee doe mij ze maar gewoon gekookt![]()
Die van yumyum zijn trouwens vele malen smakkelijker als die good noodles.
Goed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Het is vooral ongeloofwaardig dat de spaghetti in je maag gaat uitzetten.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf is dat nou weer voor achterlijke rage.
Energiedrink![]()
Droge Noodles![]()
Frikandelbroodje![]()
Over 10 jaar heeft de jeugd obesitas, aids en lepra.
Maagzuur? Een pak spaghetti in water leggen is niet hetzelfde principe. Ik ga die onzin niet doen, want ik weet gewoon dat het niet waar is. Misschien dat ze hier in PUB je wel geloven, maar in de grote mensen wereld kom je bedrogen uit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Goed.
Zullen we een testje doen? Jij knakt morgen even een pak spaghetti weg en drinkt daarna heel veel water. En dan ga jij even een leuk verslagje uitbrengen. Kijken of je maag uitzet en je last krijgt.
Je kunt ook een pak spaghetti 2,5 uur in een schaal water leggen van 37 tot 38 graden en het zelf zien als het allemaal gewoon veel te spannend voor je is.
Wie A zegt, zegt ook B.
Je maakt een grapje hoop ik?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:51 schreef o43blondiee het volgende:
Droge rauwe noedels zijn lekker!
Die van Good Noodles.
Ja gif daar had ik ook wat over gehoord. WTH gif in men noodles why?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:45 schreef MisterSqueaky het volgende:
Weet je hoe lastig het is om noodles goed op te warmen ? Dat laagje gif wat eromheen zit eraf krijgen is een pokkewerk...
So don't make the effort. Just eat it raw
Het is een urban legendquote:Op woensdag 21 september 2011 19:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ja gif daar had ik ook wat over gehoord. WTH gif in men noodles why?
Iddquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:51 schreef o43blondiee het volgende:
Droge rauwe noedels zijn lekker!
Die van Good Noodles.
Nee, geen maagzuur.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Maagzuur? Een pak spaghetti in water leggen is niet hetzelfde principe. Ik ga die onzin niet doen, want ik weet gewoon dat het niet waar is. Misschien dat ze hier in PUB je wel geloven, maar in de grote mensen wereld kom je bedrogen uit.
Ach, het ventje is gefrustreerd dat ik zijn nonsens vehaaltje niet geloof.quote:Op donderdag 22 september 2011 02:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, geen maagzuur.
Als je verlaat nog es stoer wilt doen, knak een pak spaghetti weg en ga daarna flink veel water drinken. Ouwe held..
Met je ik weet maar. Nerd..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |