Barney heeft toch wel de leukste grappen van allemaal. Lily vind ik ook niet zo heel slecht hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 23:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mee eens. De mannen komen wat dat betreft beter uit de verf.
Hij had een van de hoofdrollen in Bad Teacher en zit ook vrij prominent in die aankomende Muppet-film, dus dat loopt goed voor hemquote:Op donderdag 29 september 2011 02:45 schreef Slickk het volgende:
Ik vind Barney nog steeds de sterkste karakter, ook omdat hij nu dankzij Nora wat 'breekbaar' wordt neergezet. Blijft wel de typische macho maar eindelijk eens een dame waarvoor hij echt z'n best doet.
Ted blijft een held met z'n mooie verhalen en ondanks dat het niet zo heel erg opvalt regelt hij ook bijzonder veel dames.
Marshall vind ik gewoon tof, een personage die je erbij moet hebben. Lach nooit echt om z'n grappen maar zonder hem zijn de grappen van de rest niet bepaald compleet. Ben wel benieuwd hoe het met z'n verdere baan zal verlopen, de scenes die zich afspeelden op dat vorige kantoor waren best vermakelijk.
Dit is de derde/vierde aflevering waar het in zit?quote:
Kan Lily echt niet uit staan. Niet alleen haar personage maar ze lijkt, in deze serie althans, echt NIET te kunnen acteren...quote:
Nou geniaal is wel echt wat overdreven hoor. Het was een aardige aflevering, als sommige momenten niet zo gedwongen aanvoelden was het inderdaad een betere aflevering.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:00 schreef 2Mini het volgende:
Ik vond het wel een geniale aflevering..
Volgens mij bedoelt ie Marshalls baan in de seriequote:Op donderdag 29 september 2011 10:56 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Hij had een van de hoofdrollen in Bad Teacher en zit ook vrij prominent in die aankomende Muppet-film, dus dat loopt goed voor hem
Seizoen 1 jaquote:Op donderdag 29 september 2011 02:45 schreef Slickk het volgende:
Robin is gewoon tof, eigen leventje en doet waar ze zin in heeft. Blijft wel een typische vrouw dankzij al die twijfels over Ted, Barney, dan weer Ted en dan toch weer Barney maar ging wel hard whisky drinken en sigaren roken met Barney als 'wingwoman' een tijdje terug.
Valt best mee, ze heeft nog steeds die attitude wel. Simpel voorbeeldje is dat ze gewoon sigaren gaat roken met Ted aan het einde van de laatste aflevering.quote:
Macho? Zeg maar narcist.quote:Op donderdag 29 september 2011 02:45 schreef Slickk het volgende:
Ik vind Barney nog steeds de sterkste karakter, ook omdat hij nu dankzij Nora wat 'breekbaar' wordt neergezet. Blijft wel de typische macho maar eindelijk eens een dame waarvoor hij echt z'n best doet.
Toch blijven ze vrienden met hem.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Macho? Zeg maar narcist.Ze hebben hem zelfs in de serie al eens een sociopaat genoemd.
Ja, nu je het zegtquote:Op donderdag 29 september 2011 17:28 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie Marshalls baan in de serie
Legend-dary?quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:44 schreef jcdragon het volgende:
Barney is Legend - ... wait for it ... - dary
Ted had de vriendschap al eens verbroken toch.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:04 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Toch blijven ze vrienden met hem.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:44 schreef jcdragon het volgende:
No problemquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:23 schreef Daanus het volgende:
[..]
Als je zoiets doet, doe het dan goed![]()
legenddary
Hoop dat Kumar een relatie met Robin krijgt. Kunnen we nog wel wat leuke grappen tussen Kumar en NPH krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |