Dat meen ik me ook te herinnerenquote:Op woensdag 21 september 2011 02:55 schreef Operc het volgende:
Victoria is tof
En wat betreft Barney die met Robin trouwt: Ze hebben toch al lang gezegd dat Robin gaat settlen met die nieuwslezer? (Niet Sandy Rivers, die andere)
Ik ook niet, helemaal niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vond Victoria nooit zo leuk jammer genoeg.
+1quote:Op woensdag 21 september 2011 07:39 schreef Lod het volgende:
Ik vind dat Victoria met mij moet trouwen
Die was goed inderdaad! Mooie meid ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 03:46 schreef Grunge. het volgende:Rachel Bilson was tof. Helaasch. Doe maar een nieuwe
. (Ik vind Ted's meisjes eigenlijk nooit zo leuk.)
nee idd, alleen dr voorgevel lijkt iets groterquote:Op woensdag 21 september 2011 00:19 schreef Tegan het volgende:
En ze ziet er helemaal niet dik uit.
Waarschijnlijk is dit idd het een-na-laatste seizoen (S8 is sowieso al besteld), maar dat is niet zeker, dus ze zullen daar in de serie nog niet al te veel mededelingen over willen doen. Bovendien, voor die kinderen is nog twee seizoenen luisteren naar pa´s geklets best wel lang denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Trouwens ik schrok wel in het begin toen Ted zei: "we're totally, almost, not really all that close to the end." Ik dacht dat dit het (ener)laatste seizoen zou worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |