Hmm net even snel teruggekeken, ik heb het toen verkeerd verstaan, ted zeg in S06E01 "The day i met your mother was the day of a wedding" ik verstond altijd "The day i met your mother was the day of her wedding"quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
He? Hoezo is de moeder de bruid?? Er is volgens mij alleen gezegd dat ze op de bruiloft was toch?
Haha ok dan. Zou ook wel bizar zijn, als de moeder de vrouw van Barney zou zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hmm net even snel teruggekeken, ik heb het toen verkeerd verstaan, ted zeg in S06E01 "The day i met your mother was the day of a wedding" ik verstond altijd "The day i met your mother was the day of her wedding"
Een hele weekquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Net EP2 gezien, kan niet wachten tot de volgende EP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef xSoDx het volgende:
Het is zeer zeker waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens, voor de duidelijkheid, we mogen hier toch gewoon praten over alles wat is gebeurd in de laatste VS uitzending? Dus niet dat mensen hier straks komen en dan opeens gaan roepen SPOILER DIT SPOILER DAT of dat we alles in spoilers moeten zetten?![]()
Uitgezonden is gewoon de grens. Anders komt er morgen iemand die niet heeft gekeken en kunnen we daarop gaan wachtenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:48 schreef franklop het volgende:
ik had het vriendelijke verzoek een dag te wachten met spoileren zodat iedereen veilig de afleveringen kon zien, maar dat doen we dus blijkbaar niet
Misschien beter niet in dit topic kijken, je kan weten dat meteen na het uitzenden hier al de eerste berichten te zien zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:48 schreef franklop het volgende:
ik had het vriendelijke verzoek een dag te wachten met spoileren zodat iedereen veilig de afleveringen kon zien, maar dat doen we dus blijkbaar niet
Gewoon even niet in dit topic kijken, je kunt verwachten dat mensen het over de aflevering hebben als het eenmaal is uitgezonden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:48 schreef franklop het volgende:
Dat ja. Doe ik ook altijd als ik achterloop in een serie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Misschien beter niet in dit topic kijken, je kan weten dat meteen na het uitzenden hier al de eerste berichten te zien zijnKunnen niet 2 a 3 dagen niet over de laatste aflevering hebben omdat enkelen het nog niet gezien hebben
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef xSoDx het volgende:
Nog steeds een mooie meid hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Eensquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:23 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat ja. Doe ik ook altijd als ik achterloop in een serie.
En wat loopt iedereen te zeiken over Victoria's gewicht. Ja ze is wat aangekomen maar het is nog steeds een hele mooie meid (en het gewicht is ook nog eens in character, probeer jij maar eens slank te blijven als je altijd tussen de taarten en cupcakes zit :p).
idd, lijkt alsof alleen d'r armen wat dikker zijn gewordenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nog steeds een mooie meid hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |