quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Leuke aflevering! De serie zou eigenlijk gewoon over Barney moeten gaan natuurlijk..Als je serieus denkt dat zij dat is ben je echt een pannekoekSPOILER: link is NSFW :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Crutch op 27-09-2011 14:47:26 ]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Leuke aflevering! De serie zou eigenlijk gewoon over Barney moeten gaan natuurlijk..Fake man.SPOILER: link is NSFW :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Crutch op 27-09-2011 14:47:40 ]Deathlift or Die.
Ditquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Denk niet dat Ted achter Robin aangaat. Denk eerder het tegenovergestelde. Dat hij juist meer afstand gaat nemen van haar., omdat ze idd een te grote aanwezigheid in z'n leven is. Volgens mij woont Robin ook nog steeds bij hem. Dat zal ook wel veranderen dan.
Dat is inderdaad wat Victoria bedoelt, niet dat er nog iets tussen hen speelt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Denk niet dat Ted achter Robin aangaat. Denk eerder het tegenovergestelde. Dat hij juist meer afstand gaat nemen van haar., omdat ze idd een te grote aanwezigheid in z'n leven is. Volgens mij woont Robin ook nog steeds bij hem. Dat zal ook wel veranderen dan.
En Robin woonde toen natuurlijk niet in dat huis bij een van zijn exen. De hele serie is het al duidelijk dat die niet man en vrouw worden,quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat kan al niet meer volgensmij, in een van de eerste afleveringen zegt Ted "And that's how I meet aunt Robin"
Dit zit er inderdaad wel in ja, al heb ik liever dat Barney met Norah trouwt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Dit betekent toch juist alleen maar dat Barney en Robin gaan trouwen.
Zo hangen ze niet meer samen rond als exen en speelt Robin geen part meer in Ted's lovelife, omdat ze getrouwd is met Barney
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:05 schreef HIMYMBlog het volgende:
Erg leuke aflevering weer.
#burn #YourTieIsStillDum #DuckTieSlam #StinsonRocks #Refill
Deze scene is uiteindelijk dus niet in de aflevering gekomen:
Ze werd toch ook wel eens 'your aunt Robin' genoemd? Net als 'your uncle Barney'...quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Weet niet hoe het in jouw familie gaat, maar bij mij woont mijn tante niet samen met mijn vaderquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ze werd toch ook wel eens 'your aunt Robin' genoemd? Net als 'your uncle Barney'...
Ted is de voice-over? Begrijp niet helemaal wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Weet niet hoe het in jouw familie gaat, maar bij mij woont mijn tante niet samen met mijn vader
Maar serieus, Robin zal vast wel een vriend blijven. Want die gaan ze er niet uitschrijven nu nog opeens. Maar denk wel dat Ted meer afstand gaat nemen van haar. Zoals haar uit huis gooien.
Dat Robin inderdaad de tante is van die kinderen, dus dat ze niet opeens compleet uit het leven van Ted (en de serie) zal verdwijnen. Maar dat het best mogelijk is om vrienden met iemand te blijven, maar de afstand tot ze wat groter te maken en meer je eigen leven te leiden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ted is de voice-over? Begrijp niet helemaal wat je bedoelt.
Ik vind die achteruit gang van Robin wel meevallen. Zal er nog steeds doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:40 schreef InGebruik het volgende:
Pff.. Die flashback dat Ted vreemd ging met Robin en dan meteen een shot van de huidige Robin erachter aan. Wat is zij er op achteruit gegaan, jammer.
Was wel weer een leuke aflevering!
Ik wou alleen bevestigen dat Ted inderdaad niet achter Robin aangaat omdat hij haar soms 'Aunt Robin' noemt, dus niet 'your mom Robin'.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat Robin inderdaad de tante is van die kinderen, dus dat ze niet opeens compleet uit het leven van Ted (en de serie) zal verdwijnen. Maar dat het best mogelijk is om vrienden met iemand te blijven, maar de afstand tot ze wat groter te maken en meer je eigen leven te leiden.
Veel mensen hier zien de opmerking van Victoria over de relatie Ted-Robin-Barney dat Ted weer achter Robin aangaat, ik denk juist het tegenovergestelde dat hij nu eindelijk eens over die gevoelens heen stapt, omdat hij begrijpt dat hij dan pas klaar kan zijn voor een echt serieuze nieuwe liefde. En dat is weel heel moeilijk als die ex bij je in huis woont.
Ah ok, dan had ik je post verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:56 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik wou alleen bevestigen dat Ted inderdaad niet achter Robin aangaat omdat hij haar soms 'Aunt Robin' noemt, dus niet 'your mom Robin'.
4 van de 5 zijn uitgedeeld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:23 schreef Lod het volgende:
Even terzijde, maar wat was ook alweer de tussenstand van dat slap bet gedoe?
Die had er wel helemaal in mogen zittenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:05 schreef HIMYMBlog het volgende:
Erg leuke aflevering weer.
#burn #YourTieIsStillDum #DuckTieSlam #StinsonRocks #Refill
Deze scene is uiteindelijk dus niet in de aflevering gekomen:
Waarom zou hij haar in godsnaam uit huis gooien? Hij is tenslotte degene met nog een ander huis! Tijd dat ie dat opknapt en daar zn intrede maakt! Ik voorzie nog wel een aantal flinke houseparty's!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Weet niet hoe het in jouw familie gaat, maar bij mij woont mijn tante niet samen met mijn vader
Maar serieus, Robin zal vast wel een vriend blijven. Want die gaan ze er niet uitschrijven nu nog opeens. Maar denk wel dat Ted meer afstand gaat nemen van haar. Zoals haar uit huis gooien.
Dat komt op hetzelfde neer. Punt is dat het inderdaad raar is om samen te wonen met je ex. Daar heeft Victoria gelijk in.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom zou hij haar in godsnaam uit huis gooien? Hij is tenslotte degene met nog een ander huis! Tijd dat ie dat opknapt en daar zn intrede maakt! Ik voorzie nog wel een aantal flinke houseparty's!!
In het begin vond ik dit een klein beetje leuk maar nu irriteer ik me er eigenlijk aan, weet niet waaromquote:
Ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 28 september 2011 12:15 schreef Radioheader het volgende:
wat een kut aflevering. Nog niks leuks geweest dit seizoen.
Ik irriteer me er ook aan inderdaad, beetje mislukte catchphrase.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
In het begin vond ik dit een klein beetje leuk maar nu irriteer ik me er eigenlijk aan, weet niet waaromIs dit eerder in de serie voorgekomen waarna ze het is blijven herhalen? Kan me namelijk niet herinneren dat ze het zei aan het begin van de serie.
Ik zag het allang aankomenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:02 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Goeie aflevering.Grappig, Barney was tof en het einde was erg sterk en verassend.
AMEN TO THATquote:Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
A/80388]Rianne84[/url] het volgende:
Ik erger me aan dat bang bang bangadiebang liedje
Ik erger me aan het acteerwerk.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef Rianne84 het volgende:
Dit valt me ook al op inderdaad.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik erger me aan het acteerwerk.
Waar er in de eerste seizoenen nog plezier van de acteurs uitstraalde, lijkt het nu puur op een voorgekauwd kunstje.
Het komt me allemaal heel kil over.
Dat is echt treurig inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef Rianne84 het volgende:
Ik ben gelukkig niet de enige...quote:Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef Rianne84 het volgende:
Mee eens. De mannen komen wat dat betreft beter uit de verf.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:35 schreef Glenn0 het volgende:
Erger me vooral aan Robin en Lily, op de een of andere manier komt het heel gemaakt over (zeker dat bang bang liedje zoals gezegd is) en ze gebruiken eigenlijk constant dezelfde grappen en verhaallijnen voor hun personages. Jammer, want de rest van de personages heeft nog wel persoonlijke verhaallijnen.
Barney heeft toch wel de leukste grappen van allemaal. Lily vind ik ook niet zo heel slecht hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 23:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mee eens. De mannen komen wat dat betreft beter uit de verf.
Hij had een van de hoofdrollen in Bad Teacher en zit ook vrij prominent in die aankomende Muppet-film, dus dat loopt goed voor hemquote:Op donderdag 29 september 2011 02:45 schreef Slickk het volgende:
Ik vind Barney nog steeds de sterkste karakter, ook omdat hij nu dankzij Nora wat 'breekbaar' wordt neergezet. Blijft wel de typische macho maar eindelijk eens een dame waarvoor hij echt z'n best doet.
Ted blijft een held met z'n mooie verhalen en ondanks dat het niet zo heel erg opvalt regelt hij ook bijzonder veel dames.
Marshall vind ik gewoon tof, een personage die je erbij moet hebben. Lach nooit echt om z'n grappen maar zonder hem zijn de grappen van de rest niet bepaald compleet. Ben wel benieuwd hoe het met z'n verdere baan zal verlopen, de scenes die zich afspeelden op dat vorige kantoor waren best vermakelijk.
Dit is de derde/vierde aflevering waar het in zit?quote:
Kan Lily echt niet uit staan. Niet alleen haar personage maar ze lijkt, in deze serie althans, echt NIET te kunnen acteren...quote:
Nou geniaal is wel echt wat overdreven hoor. Het was een aardige aflevering, als sommige momenten niet zo gedwongen aanvoelden was het inderdaad een betere aflevering.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:00 schreef 2Mini het volgende:
Ik vond het wel een geniale aflevering..
Volgens mij bedoelt ie Marshalls baan in de seriequote:Op donderdag 29 september 2011 10:56 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Hij had een van de hoofdrollen in Bad Teacher en zit ook vrij prominent in die aankomende Muppet-film, dus dat loopt goed voor hem
Seizoen 1 jaquote:Op donderdag 29 september 2011 02:45 schreef Slickk het volgende:
Robin is gewoon tof, eigen leventje en doet waar ze zin in heeft. Blijft wel een typische vrouw dankzij al die twijfels over Ted, Barney, dan weer Ted en dan toch weer Barney maar ging wel hard whisky drinken en sigaren roken met Barney als 'wingwoman' een tijdje terug.
Valt best mee, ze heeft nog steeds die attitude wel. Simpel voorbeeldje is dat ze gewoon sigaren gaat roken met Ted aan het einde van de laatste aflevering.quote:
Macho? Zeg maar narcist.quote:Op donderdag 29 september 2011 02:45 schreef Slickk het volgende:
Ik vind Barney nog steeds de sterkste karakter, ook omdat hij nu dankzij Nora wat 'breekbaar' wordt neergezet. Blijft wel de typische macho maar eindelijk eens een dame waarvoor hij echt z'n best doet.
Toch blijven ze vrienden met hem.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Macho? Zeg maar narcist.Ze hebben hem zelfs in de serie al eens een sociopaat genoemd.
Ja, nu je het zegtquote:Op donderdag 29 september 2011 17:28 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie Marshalls baan in de serie
Legend-dary?quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:44 schreef jcdragon het volgende:
Barney is Legend - ... wait for it ... - dary
Ted had de vriendschap al eens verbroken toch.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:04 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Toch blijven ze vrienden met hem.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:44 schreef jcdragon het volgende:
No problemquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:23 schreef Daanus het volgende:
[..]
Als je zoiets doet, doe het dan goed![]()
legenddary
Hoop dat Kumar een relatie met Robin krijgt. Kunnen we nog wel wat leuke grappen tussen Kumar en NPH krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |