Oeps sorryquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:04 schreef NatteBever het volgende:
6 euro verzendkosten voor een game?Afzetter
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:09 schreef nexusje het volgende:
forza 3 mag wel deze kant op, pm je gegevens maar
Dealquote:
150 incl krijg je Halo3 en BF;BC erbij. Geen idee wat de verzendkosten zijn, volgens mij 7 euro, dus dat is een schappelijke deal.quote:
Die spellen heb ik al dus daar geen interesse in. Zoek een extra xbox voor de slaapkamer.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:05 schreef -tape- het volgende:
[..]
150 incl krijg je Halo3 en BF;BC erbij. Geen idee wat de verzendkosten zijn, volgens mij 7 euro, dus dat is een schappelijke deal.
Voor 130 incl. gaat hij jouw kant op, minder is het echt niet waard. De verzendkosten (Dat ding is <10kg toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 09:10 schreef Hater het volgende:
[..]
Die spellen heb ik al dus daar geen interesse in. Zoek een extra xbox voor de slaapkamer.
Budget is 100 euro vandaar.
Top! Zal het laten weten als het op de post gaat.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:30 schreef Zondaar313 het volgende:
[..]
PM terug met mijn gegevens, geld is onderweg
Ja het ding werkt perfect, verkeerd ook in nieuwstaat. Controller heeft niet eens gebruikerssporen o.i.d.. Ik zal hem even vasthouden.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:31 schreef radjatoe het volgende:
wil jij hem ff vasthouden? Vriend van mij heeft nu een kapotte xbox en is op zoek naar een ander..dit lijkt me wel een ok deal..ding is verder helemaal ok?
Nee, nooit gebaande alles origineelquote:Op donderdag 22 september 2011 17:06 schreef BertusG het volgende:
Xbox nog in originele staat, dus niet gebanned?
Top! Veel plezier ermeequote:Op vrijdag 23 september 2011 00:09 schreef Zondaar313 het volgende:
Fable is binnen, hij lag vanmiddag al op de mat, liep de trap af, he, pakketje, lekker snel dus, Top!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |