Is er wel, alleen iets minder mooi.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:57 schreef coban het volgende:
Ik vind discriminatie. Waar is sisfist vood mk en ikkuh
Ok, dan is t prima. Anders had ik verder gezocht.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:00 schreef coban het volgende:
Ik ben ook lesbies op MKdus is wel goed.
Oermensquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:06 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zit in m'n tshirtje hier, nergens last van.
dat deed ik ook en video'squote:Op dinsdag 20 september 2011 01:09 schreef coban het volgende:
Ha hais juni uitgave
Wat doen jullie als jullie je gaan verveln? Ik altijd fotos op telefoon checken ofzo
Ik ga dan altijd FOK!enquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:09 schreef coban het volgende:
Ha hais juni uitgave
Wat doen jullie als jullie je gaan verveln? Ik altijd fotos op telefoon checken ofzo
smsjes teruglezen ook welquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:09 schreef coban het volgende:
Ha hais juni uitgave
Mja is alleen als ultieme verveling en leuke smsjesquote:
ahaha met vriendinnen enzo echt niks te doenquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:10 schreef coban het volgende:
Hahaahahhaha waaaat![]()
Ja hey dit is mk weetjeeee en vandaag ging ik naar school en ik zag een plant haha oke dat was het tot morgen
ik ook precies zelfdequote:Op dinsdag 20 september 2011 01:13 schreef coban het volgende:
Bij AH standaard:
- gesneden stokbrood
- tonijnsalade smeerkaas
- drinken/ maybe energiedrink![]()
- kauwgom voor after
- drop
hihihi wannabe-arabierquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:16 schreef coban het volgende:
Mk in turkije he toen deed ik hoofddoek Als arabier.
Ik liep op markt:
Marktjongens: omg huh kijk toersiten
Andere: waar komen ze vandaan dan
1e: ikdnk arabie man of marokko jaja arabische meisjee
2e: wtf jaaa omg zo cool_!
nu beni k ook benieuwd hoe eruit zietquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hihihi wannabe-arabiernee grapje
Je lijkt ook niet heel turks idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |