abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102223645
Even inbreken...

Ik vraag me af hoe iemand in een relatie dan wel kan zeggen ik hou van je , je bent de liefde van mijn leven en vervolgens het te weinig aan sex af doet met "ik ben moe", Iemand die in de verkering tijd elke dag wel te porren was voor sex is nu te moe en doet totaal geen poging dan een beetje knuffelen en de woorden van hierboven zeggen.
Ja er zijn problemen (kinderen ) zorgen (kinderen) , maar als je bij de "liefde van je leven bent", dan wil je toch echt bij diegene ZIJN ? (sexueel dan ).Vrouwen reageer maar....

Voor de mannen snap ik dat als je talloze pogingen hebt gedaan om jouw vriendin/vrouw te behagen met allerlei leuke dingen, niet sexueel gericht, maar puur om haar zich beter te laten voelen en je dan elke keer een klap op jouw neus krijgt, je op een bepaalde tijd zegt ok, ik geef het op. Het maakt je twijfelen over de relatie, over haar oprechtheid wanneer ze zegt je bent de liefde van je leven en jouw mannelijkheid of gewoon je zelfvertrouwen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Javi op 21-09-2011 17:45:13 ]
hi there good people
pi_102223754
ik zeg toch nergens dat uit elkaar gaan dan geen optie is? volgens mij heb ik zelfs nadrukkelijk gezegd dat zulks zeker wel een optie is. wat mij stoort hier is het idee dat de heren hier (jij incluus kingmob) elke vorm van compromis zien als een stap in een enorme machtsstrijd. accepteren dat je partner nu eenmaal weinig tot geen libibo heeft is aanvaarden dat zij de baas is :? tsja. als je zo over je partner denkt kan je idd maar beter snel vertrekken ja!

wb mijn merkwaardig wereldbeeld omdat ik accepteer dat je nu eenmaal niet altijd alles kan hebben wat je wilt. tsja. die discussie kan wellicht beter elders gevoerd worden. ik geloof inderdaad niet in een maakbare wereld. als de wereld maakbaar zou zijn hadden we allemaal de meest lekkere en leuke partner in de wereld, allemaal de meest gave baan ooit, een eigen huis (uiteraard geen rijtjeshuis, da's voor losers) en niemand was ooit ziek. behalve dan die kuteikels die je niet uit kan staan. oh, wacht. die hebben ook die gave baan, huis, gave partner en plenty geld :X
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 21 september 2011 @ 16:42:08 #203
333568 DeIngenieur
days are numbers
pi_102224025
Even snelle respons op Simmu nog voor ik wegga.

Ik vind echt dat jij een ietwat vreemd beeld hebt van relaties, net of je niet helemaal begrijpt wat een relatie eigenlijk is. Ik heb ook niet de indruk dat veel vrouwen jouw mening delen.

Misschien bedoel je het anders en zorgt het medium voor vervorming, in dat geval mijn verontschuldiging :)
pi_102224027
ik snap wel dat voor vrouwen er heel wat komt kijken wil je sex hebben ( zonder te generaliseren) is het vaak dat ze ontspannen moeten zijn en zo probleemloos mogelijk.
Als er op het werk, met de kinderen, de relatie an sich iets is is het al moeilijk om te "ontspannen", maar er is toch altijd wel iets ?
Sex is toch een belangrijk iets in een relatie en dat was het ook in de eerste tijd van de relatie neem ik aan, waarom bloed het na een aantal jaren dood tot een bijna verplicht nummertje ?
hi there good people
  woensdag 21 september 2011 @ 16:42:30 #205
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_102224040
Nee, simmu. Je hebt geen merkwaardig wereldbeeld. Ik vermoed dat de visie op relaties en 'vereisten' daarin veranderen met de jaren en dat een aantal in dit topic nog in een situatie zitten dat ze gemakkelijk de keuze zouden maken om een relatie zonder bevredigende seks op te geven.
The love you take is equal to the love you make.
pi_102224188
Bedoel je met kinderen, afhankelijk van een inkomen etc?
Het moet toch voor de partner ook leuk blijven en niet het gevoel hebben dat hij een melk koe is die alles komt betalen?
Geloof me, ik zou er het hardste voor vechten mocht ik in die situatie komen, maar het moet toch echt van twee kanten komen. Je kan toch niet zeggen in de verkering tijd: kijk dit is wat je kunt krijgen en vervolgens een paar kinderen, koophuis en hond verder is het mjah niet zo veel zin meer in sex.
hi there good people
  woensdag 21 september 2011 @ 16:48:38 #207
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_102224297
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:46 schreef Javi het volgende:
Bedoel je met kinderen, afhankelijk van een inkomen etc?
Het moet toch voor de partner ook leuk blijven en niet het gevoel hebben dat hij een melk koe is die alles komt betalen?
Geloof me, ik zou er het hardste voor vechten mocht ik in die situatie komen, maar het moet toch echt van twee kanten komen. Je kan toch niet zeggen in de verkering tijd: kijk dit is wat je kunt krijgen en vervolgens een paar kinderen, koophuis en hond verder is het mjah niet zo veel zin meer in sex.
Jij denkt dat de seks altijd zo veel en zo vaak blijft als in het begin van de verkering?

Ik vraag me een beetje af hoe oud je bent... :@
pi_102224484
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:36 schreef simmu het volgende:
wb mijn merkwaardig wereldbeeld omdat ik accepteer dat je nu eenmaal niet altijd alles kan hebben wat je wilt. tsja. die discussie kan wellicht beter elders gevoerd worden. ik geloof inderdaad niet in een maakbare wereld. als de wereld maakbaar zou zijn hadden we allemaal de meest lekkere en leuke partner in de wereld, allemaal de meest gave baan ooit, een eigen huis (uiteraard geen rijtjeshuis, da's voor losers) en niemand was ooit ziek. behalve dan die kuteikels die je niet uit kan staan. oh, wacht. die hebben ook die gave baan, huis, gave partner en plenty geld :X
Wow, dat klinkt wel erg passief!
pi_102224951
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:42 schreef Lienekien het volgende:
Nee, simmu. Je hebt geen merkwaardig wereldbeeld. Ik vermoed dat de visie op relaties en 'vereisten' daarin veranderen met de jaren en dat een aantal in dit topic nog in een situatie zitten dat ze gemakkelijk de keuze zouden maken om een relatie zonder bevredigende seks op te geven.
Simmu stelt gewoon andere eisen dan veel mensen. Prima toch, vrijheid blijheid. Maar diezelfde vrijheid leidt ertoe dat mannen (of vrouwen natuurlijk) die in hun ogen een essentieel onderdeel missen op een bepaald moment een nieuwe relatie aangaan. Ik vind dat niets in het leven (koophuis, kinderen, emigratie) groot genoeg is om voor de moet bij elkaar te blijven.

Mijn ouders hebben dat ook niet gedaan en daar ben ik ze dankbaar voor. Een scheiding is voor kinderen nooit leuk en niet goed, maar tegen de klippen op bij elkaar blijven levert uitendelijk alleen maar verliezers op.
  woensdag 21 september 2011 @ 17:05:01 #210
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_102225030
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:02 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Simmu stelt gewoon andere eisen dan veel mensen. Prima toch, vrijheid blijheid. Maar diezelfde vrijheid leidt ertoe dat mannen (of vrouwen natuurlijk) die in hun ogen een essentieel onderdeel missen op een bepaald moment een nieuwe relatie aangaan. Ik vind dat niets in het leven (koophuis, kinderen, emigratie) groot genoeg is om voor de moet bij elkaar te blijven.

Mijn ouders hebben dat ook niet gedaan en daar ben ik ze dankbaar voor. Een scheiding is voor kinderen nooit leuk en niet goed, maar tegen de klippen op bij elkaar blijven levert uitendelijk alleen maar verliezers op.
Ik denk helemaal niet dat simmu andere eisen stelt. Welke dan?
  woensdag 21 september 2011 @ 17:07:45 #211
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_102225124
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:02 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Er zijn zeker wel situaties waarin je bij elkaar 'moet' blijven. Als ik mijn vriend nu zou verlaten zouden we beiden in grote problemen komen. Dikke schuld en met de koffers op straat. Dit is toch wel een reden om bij elkaar te blijven.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_102225147
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

vraag ik me eigenlijk ook wel af ja :D
pi_102225236
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:52 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Wow, dat klinkt wel erg passief!
ben ik niet hoor. ik heb alleen wel de ervaring dat het leven soms harde klappen uitdeelt en dat je lang niet altijd een keuze hebt. hence; het leven is niet maakbaar in mijn opinie.
pi_102225431
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Denk het eigenlijk ook niet bij nader inzien. My bad!
pi_102225625
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:07 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Er zijn zeker wel situaties waarin je bij elkaar 'moet' blijven. Als ik mijn vriend nu zou verlaten zouden we beiden in grote problemen komen. Dikke schuld en met de koffers op straat. Dit is toch wel een reden om bij elkaar te blijven.
ja, dat vind ik dan dus weer geen goede reden :N :D
geld als reden om in een brakke relatie te blijven is imho vrij evil en stom. maakt je er zeker niet gelukkiger!
pi_102225818
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:10 schreef simmu het volgende:

[..]

ben ik niet hoor. ik heb alleen wel de ervaring dat het leven soms harde klappen uitdeelt en dat je lang niet altijd een keuze hebt. hence; het leven is niet maakbaar in mijn opinie.
Daar kan ik niet zoveel over zeggen natuurlijk ik heb geen idee waar je op doelt. Mijn ervaring is dat je altijd nog een keuze hebt hoe om te gaan met een tik links of rechts en sommige klappen kunt voorkomen door tijdig juiste keuzes te maken. De OP is daar imo een voorbeeld van. (Mensen die bijvoorbeeld vaak roepen in relationele sfeer "Dat dit mij weer moet overkomen :'( " zijn daar meestal niet zo goed in.) In die zin denk ik dat het leven wel maakbaar is.
  woensdag 21 september 2011 @ 17:27:14 #217
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_102225847
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:20 schreef simmu het volgende:

[..]

ja, dat vind ik dan dus weer geen goede reden :N :D
geld als reden om in een brakke relatie te blijven is imho vrij evil en stom. maakt je er zeker niet gelukkiger!
Dus dan maar met een dikke schuld met mijn koffers op straat komen. Ik kan dus echt nergens heen. En hij ook niet.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_102225948
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij denkt dat de seks altijd zo veel en zo vaak blijft als in het begin van de verkering?

Ik vraag me een beetje af hoe oud je bent... :@
Nee , ik snap dat dat iets minder kan worden, maar als je het gevoel hebt dat je op een dood paard ligt 1 x per maand dan is de lol er snel vanaf. Mij gaat het erom, waarom doen mensen zich in verkerings tijd zo anders voor? Ik denk dat mannen daar wel eerlijker in zijn.
( dat was ook snel voorbij )
hi there good people
pi_102226030
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:27 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Dus dan maar met een dikke schuld met mijn koffers op straat komen. Ik kan dus echt nergens heen. En hij ook niet.
Om exact deze reden zou ik dus nooit mijn handtekening onder een tophypotheek zetten.
In het kader van klappen voorkomen in mijn vorige post.
pi_102226035
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:26 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Daar kan ik niet zoveel over zeggen natuurlijk ik heb geen idee waar je op doelt. Mijn ervaring is dat je altijd nog een keuze hebt hoe om te gaan met een tik links of rechts en sommige klappen kunt voorkomen door tijdig juiste keuzes te maken. De OP is daar imo een voorbeeld van. (Mensen die bijvoorbeeld vaak roepen in relationele sfeer "Dat dit mij weer moet overkomen :'( " zijn daar meestal niet zo goed in.) In die zin denk ik dat het leven wel maakbaar is.
ik doelde op de meer fundamentelere grote dingen. zwangerschap, ziekte, kinderen, overlijden van dierbaren. dat soort dingetjes ;) klein voorbeeldje: altijd volhouden dat je slechts een kindje wil, vol hoogdravende retoriek over overbevolking en dan zwanger raken van een drieling :P dat soort dingen, daar heb je vrij weinig in te kiezen. maar zoals gezegd: dat is mijn mening, lang niet iedereen deelt die mening en dat hoeft ook helemaal niet!
pi_102226091
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:32 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Om exact deze reden zou ik dus nooit mijn handtekening onder een tophypotheek zetten.
In het kader van klappen voorkomen in mijn vorige post.
agreed!

erger nog; ik zou nog liever op straat staan dan verder blijven zitten in een kutrelatie waarin iedereen alleen maar ongelukkig is. dan ga ik nog liever de baan op, heb ik tenminste zelf nog wat aan het geld.
pi_102226124
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:32 schreef simmu het volgende:

[..]

ik doelde op de meer fundamentelere grote dingen. zwangerschap, ziekte, kinderen, overlijden van dierbaren. dat soort dingetjes ;) klein voorbeeldje: altijd volhouden dat je slechts een kindje wil, vol hoogdravende retoriek over overbevolking en dan zwanger raken van een drieling :P dat soort dingen, daar heb je vrij weinig in te kiezen. maar zoals gezegd: dat is mijn mening, lang niet iedereen deelt die mening en dat hoeft ook helemaal niet!
Ik vermoedde het al maar volgens mij zijn wij het eigenlijk wel eens. Dat zijn zaken waar je 0 invloed op hebt natuurlijk.
pi_102226447
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:27 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Dat lijkt me een klote situatie, maar ik heb ook een knoop door gehakt terwijl ik niet wist waar ik terecht zou komen. slechter kon het bijna niet dacht ik toen en ik had gelijk.
Ik betaal totdat het huis verkocht word de helft van de hypo, ze woont er nog in met mijn zoontje. In deze tijd is dat niet echt leuk, voor beide partijen, maar beter dan in zo een relatie te zitten.
Je kan met z'n tweeën eenzamer zijn dan alleen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Javi op 21-09-2011 17:57:09 ]
hi there good people
  woensdag 21 september 2011 @ 17:44:51 #224
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_102226466
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:29 schreef Javi het volgende:

[..]

Nee , ik snap dat dat iets minder kan worden, maar als je het gevoel hebt dat je op een dood paard ligt 1 x per maand dan is de lol er snel vanaf. Mij gaat het erom, waarom doen mensen zich in verkerings tijd zo anders voor? Ik denk dat mannen daar wel eerlijker in zijn.
( dat was ook snel voorbij )
Ik denk niet dat mensen zich anders voordoen, maar in het begin gieren de hormonen meer door je lijf dan later, denk ik. Het klinkt wat flauw, maar je went er toch aan. Het wordt 'gewoon' om seks met elkaar te hebben.

Dat wil ook weer niet zeggen dat het sjorren aan een dood paard moet worden. Gelukkig zit er nog wel het een en ander tussen stomend, driemaal daags en het dode paard.
pi_102226651
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk niet dat mensen zich anders voordoen, maar in het begin gieren de hormonen meer door je lijf dan later, denk ik. Het klinkt wat flauw, maar je went er toch aan. Het wordt 'gewoon' om seks met elkaar te hebben.

Dat wil ook weer niet zeggen dat het sjorren aan een dood paard moet worden. Gelukkig zit er nog wel het een en ander tussen stomend, driemaal daags en het dode paard.
:+ klopt dat het gewoon word, maar moet het daarom minder of helemaal niet. Het is echt vervelend om je partner te herinneren hoelang het geleden was om dan ineens iemand een soort knop om te zien zetten zo van ; "ow ow ff dat ding doen dan zijn we er weer twee weken vanaf".
De vraag komt dan op hoeveel geeft ze echt om mij en hoe groot is de interesse in mij ? Ja je kan zeggen ze is toch nog bij je... Klopt, maar dat kan voor alle verkeerde redenen zijn zoals, makkelijk, geld, omgeving, of je kan je afvragen of er niet iemand anders is en dat daarom de sex uit blijft.
hi there good people
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')