Wat moet ik vertellen?quote:Op woensdag 21 september 2011 01:03 schreef Staal het volgende:
Echt een vrouw die zegt meer ballen te hebben dan de meeste mannen zijn meestal wel de wat bittere vrouwen.
Nou vertel maar dan.
Je had toch ballen zei je? Vertel dan? Wat is jouw verhaal dat jij meer ballen hebt dan de meeste mannen.quote:
Hier, uitleg graag en je bent niet bitter, schreef je.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:59 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Ik ben realistisch. Dat je me daarom eng vindt zegt veel over je naïviteit omtrent dit onderwerp. Ik heb trouwens meer ballen dan de meeste mannen, dus misschien ben ik wel een kereltje ja.
Ruggengraat.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Je had toch ballen zei je? Vertel dan? Wat is jouw verhaal dat jij meer ballen hebt dan de meeste mannen.
En kom niet aan met studie. Waarom heb jij meer ballen dan gemiddelde man?
Zie andere post.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Hier, uitleg graag en je bent niet bitter, schreef je.
Die hele lijst?quote:Op woensdag 21 september 2011 01:06 schreef Staal het volgende:
En als je nog meer lef hebt zeg je even onder welke naam je voorheen postte..
Dus mannen hebben geen ruggengraat maar jij wel? En je vind jezelf niet bitter?quote:
Ah, ben je er zoeen.quote:
Om een voorbeeld te noemen: mannen verbreken een relatie alleen als er een ander is en als de relatie niet goed genoeg is dan saboteren ze de relatie. Dat laatste is een goed voorbeeld van ruggengraatloosheid.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Dus mannen hebben geen ruggengraat maar jij wel? En je vind jezelf niet bitter?
Sommige mannen doen dit en sommige vrouwen ook en dat zijn nare mensen om een relatie mee te hebben.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:09 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Om een voorbeeld te noemen: mannen verbreken een relatie als er een ander is en als de relatie niet goed genoeg is dan saboteren ze de relatie. Dat laatste is een goed voorbeeld van ruggengraatloosheid.
Droom lekker verder!quote:Op woensdag 21 september 2011 01:12 schreef Staal het volgende:
Kortom, Culthit is een kerel die denkt dat alle kerels zijn zoals hij. Leeg.
[..]
Sommige mannen doen dit en sommige vrouwen ook en dat zijn nare mensen om een relatie mee te hebben.
Welterusten..
Ik vond het zeer vermakelijk. Domheid blijft hilarisch.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:13 schreef kingmob het volgende:
Dit is echt een onvervalst kuttopic geworden met het kippenhok boven me.
je kan niet alles willen. wanneer de een een groter libido heeft dan de ander zal iemand een beetje mee moeten geven, zoals met elk conflict. ik zie een aantal heren hier een lijn in het zand trekken en zeggen: "ik wil seks en zij niet. daar heb ik last van, mijn relatie gaat eraan kapot". maar ondertussen zijn ze ook niet tevreden wanneer de dame in kwestie probeert tegemoet te komen aan de heer in kwestie. dan heeft de heer het over "mercy sexs" wat niet goed genoeg is. ik zie de heren in kwestie niet zelf oplossingen aandragen, ik lees niets over begrip naar de vrouw toe, het klinkt alsof de heren zich willoos schikken naar wat zij als de wensen van de vrouw interpreteren om vervolgens hier te uiten dat ze het vreselijk vinden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:45 schreef bart1977 het volgende:
[..]
Ik neem echt aanstoot aan deze vraag. Ik lees het, alsof er een mening achter zit, zo van: "Waarom zeur je over te weinig sex? Het resultaat zou alleen maar zijn dat ze het tegen haar zin doet!"
Correct me if I'm wrong, natuurlijk.
je moet er idd niet zo over zeuren. je moet het probleem oplossen, op zo'n manier de je vriendin/vrouw zich niet in een hoek gedreven voelt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:49 schreef bart1977 het volgende:
[..]
Ik ga niet de definitie-strijd voeren, maar inderdaad, het is ook intriest en gefrustreerd. Passie is weg, maar ik moet er niet over zeuren.
Dan blijven er weinig mogelijkheden over, het is echt een dilemma. Je houdt van iemand, je wilt alles doen voor diegene, maar die iemand ontkent het probleem of toont geen oplossings-gezindheid. Terwijl dat probleem zo overduidelijk midden in de kamer staat.
Jammer inderdaad. Het was een prima topic.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:13 schreef kingmob het volgende:
Dit is echt een onvervalst kuttopic geworden met het kippenhok boven me.
kan ik eindelijk eens dat boek uitlezenquote:Op woensdag 21 september 2011 10:16 schreef jaha het volgende:
Nou dan maar een andere vraag: Wat zouden de vrouwen doen als hun man geen sex meer zou willen hebben omdat zijn libido door wat voor reden dan ook verdwenen is?
Er zijn mensen die van een relatie geen poldermodel XL willen maken. Die mensen vinden dat seks een dusdanig essentieel onderdeel van een relatie is dat er weinig ruimte voor compromissen is. Daar mag jij alles van vinden, behalve dat het voor iemand anders onzin is want dat kun je niet bepalen.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:28 schreef simmu het volgende:
[..]
je kan niet alles willen. wanneer de een een groter libido heeft dan de ander zal iemand een beetje mee moeten geven, zoals met elk conflict. ik zie een aantal heren hier een lijn in het zand trekken en zeggen: "ik wil seks en zij niet. daar heb ik last van, mijn relatie gaat eraan kapot". maar ondertussen zijn ze ook niet tevreden wanneer de dame in kwestie probeert tegemoet te komen aan de heer in kwestie. dan heeft de heer het over "mercy sexs" wat niet goed genoeg is. ik zie de heren in kwestie niet zelf oplossingen aandragen, ik lees niets over begrip naar de vrouw toe, het klinkt alsof de heren zich willoos schikken naar wat zij als de wensen van de vrouw interpreteren om vervolgens hier te uiten dat ze het vreselijk vinden.
[..]
je moet er idd niet zo over zeuren. je moet het probleem oplossen, op zo'n manier de je vriendin/vrouw zich niet in een hoek gedreven voelt.
minder passive agressive, meer gericht oplossingen zoeken en dingen bespreken met je wijf en niet op een forum.
En je denkt dat die mensen dan maar heel gemakkelijk een punt achter hun relatie zetten? Ook na tien jaar en twee kinderen, om maar eens iets te noemen?quote:Op woensdag 21 september 2011 10:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Er zijn mensen die van een relatie geen poldermodel XL willen maken. Die mensen vinden dat seks een dusdanig essentieel onderdeel van een relatie is dat er weinig ruimte voor compromissen is. Daar mag jij alles van vinden, behalve dat het voor iemand anders onzin is want dat kun je niet bepalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |