hier ben ik het niet zo mee eens...ze zitten samen in de relatie en hebben samen seks. Misschien ligt het wel aan de kwaliteit, maar goed dan moet ze wel haar mond open trekken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:18 schreef bart1977 het volgende:
Uitstellen dat feest, je moet eerst rust in de tent krijgen. Straks zijn de uitnodigingen verstuurd, en dan zit je er mee.
En luister 'es: het is haar probleem, zij is de enige die het kan oplossen. Jij hoeft je niet druk te maken. Hou in je hoofd een termijn aan, bijv.: 3, 4 maanden, en dan kijk je of je verbetering ziet. Zoniet, dan is de relatie toch wel voorbij, mijns inziens.
Omdat het echt niet zo simpel ligt... wrsch houdt ze wel van je, of vindt ze je iig heel erg lief en wil ze je niet kwijt en snapt ze zelf ook niet goed waarom ze dan minder zin heeft in sex.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:31 schreef Henk8719 het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Beide punten zijn bij mij wel opgekomen. Ik ga uiteraard afwachten of de pil verschil maakt. Toch vraag ik mij af of dit mijn twijfels wel geheel zal wegnemen. (als het uberhoud al helpt).
Één ding weet ik wel zeker. Ze houd van mij en wil me absoluut niet kwijt, daarover heb ik geen twijfels. Ik ben echter bang dat zij het niet zo'n probleem zou vinden om zonder sex verder te gaan. Uiteraard gaat zoiets op lange termijn nooit goed en is dit iets wat ik ook absoluut zelf niet wil.
Kan iemand mij uitleggen waarom vrouwen niet gewoon eerlijk kunnen zeggen wat ze daadwerkelijk voelen en denken? ...
ja ze moeten het verbieden, minstens 10 jaar een relatie is verplicht!quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:13 schreef Lienekien het volgende:
Hoe oud zijn jullie en waarom willen jullie na twee jaar relatie al trouwen? Wonen jullie nu samen?
Je moet het in de context zien.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ze moeten het verbieden, minstens 10 jaar een relatie is verplicht!
Ze wil toch stoppen? Staat in de OP.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:18 schreef Stokstaart het volgende:
Wat ik niet goed begrijp, en ergens ook niet eerlijk vind van haar is dat ze zelf niet het initiatief neemt om een andere pil te nemen of desnoods te stoppen.
ik weet niet eens wat het woord context betekent.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet het in de context zien.
Maar is dat voor of nadat TS er over is gaan 'klagen' ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze wil toch stoppen? Staat in de OP.
Nee, omdat je niet kan neuken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:19 schreef Re het volgende:
dus omdat er misschien wat farmacologische en/of psychische problematiek achter een facet van een relatie (een belangrijke, dat wel) zit, moet je je huwelijk maar uitstellen?... met die instelling is dat dan misschien maar beter ja...
dat is hetzelfde maar dan met stoere internet praat...quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, omdat je niet kan neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |