stilzitten in OV is ook ronduit rukquote:Op maandag 19 september 2011 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou het haast willen doen. Ik heb alleen gemerkt dat ik echt niet stil kan zitten op een stoel de hele dag
Fout. Een nieuwe bril aanschaffen omdat je oude al 3 jaar niet meer gedragen is omdat hij niet de goede sterkte heeftquote:Op maandag 19 september 2011 23:17 schreef Boudibou het volgende:
Lekker bezig dan. Een hippe bril verkiezen boven een nieuwe steundinges voor je knie.
Boekje, muziekje.. dat kan ik nog wel.. Maar op kantoor is het gewoon onmogelijk voor mequote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef clevy het volgende:
[..]
stilzitten in OV is ook ronduit ruk
Aha. Ja, da's opzich logisch ja.quote:Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Fout. Een nieuwe bril aanschaffen omdat je oude al 3 jaar niet meer gedragen is omdat hij niet de goede sterkte heeft
Tattoo is belangrijker hè?quote:Op maandag 19 september 2011 23:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aha. Ja, da's opzich logisch ja.
En een nieuwe brace?
Moet maar even wachten tot ik weer geld hebquote:Op maandag 19 september 2011 23:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aha. Ja, da's opzich logisch ja.
En een nieuwe brace?
Fout. Als mijn tattoo's belangrijker waren dan mijn lichaam had ik m al lang gehadquote:
*Zucht*quote:
Een taaa-toooww is inderdaad tres importante..quote:
Duurt vast niet lang meer!quote:Op maandag 19 september 2011 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Moet maar even wachten tot ik weer geld heb
Vast welquote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Een taaa-toooww is inderdaad tres importante..
[..]
Duurt vast niet lang meer!
of bij een puppie kan het ook nog..quote:Op maandag 19 september 2011 23:25 schreef geenvetzak het volgende:
ik heb nog nooit iemand poepie genoemd :|
jah ik heb het mn zus wel eens horen piepen over een kitten...
Gebruik het lekker vaak. Ach, het werkt..quote:Op maandag 19 september 2011 23:25 schreef geenvetzak het volgende:
ik heb nog nooit iemand poepie genoemd :|
jah ik heb het mn zus wel eens horen piepen over een kitten...
Ik weet in ieder geval dat mensen die graag poepie genoemd worden niet mijn type zijnquote:Op maandag 19 september 2011 23:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gebruik het lekker vaak. Ach, het werkt..
en diegene die het actief gebruiken ook liever geen bekenden zijnquote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat mensen die graag poepie genoemd worden niet mijn type zijn
Jij hebt 30 sec reistijdquote:Op maandag 19 september 2011 23:07 schreef CherryLips het volgende:
Jezus 1 uur reistijd, ik weet niet beter.
En wat is jouw type?quote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat mensen die graag poepie genoemd worden niet mijn type zijn
Als je op kantoor stil zit, doe je het niet goedquote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Boekje, muziekje.. dat kan ik nog wel.. Maar op kantoor is het gewoon onmogelijk voor me
Uren zitten priegelen aan een dingetje dat nog niet helemaal perfect is. Geloof mij.. Been therequote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je op kantoor stil zit, doe je het niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |