SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 3% gewijzigd door Mender op 20-09-2011 19:42:57 ]
Staat geen mapquote:
Ergens in de application support folder, maar deze mappen zijn standaard goed verborgen voor normale users.quote:
Leuk om zoveel nieuwe mensen te zien!quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:02 schreef Mordecai het volgende:
Lorrelies en ik zijn nieuw, maar al druk bezig op de server!
Moet zeggen dat het echt leuk is met zo veel mensen!
We begonnen met een brug en hutje, nu hebben we een woonburcht iets verderop! Zal een screen maken, of kom gewoon eens op bezoek ^^
Verder haat ik minen btw, dus hou ik me lekker bezig met hout hakken en dat verkopen
Gewoon over een uurtje nog eens proberen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:39 schreef Dreetjuh het volgende:
Ik kan niet meer op minecraft.net komen, dus ik kan het niet kopen
Nope, en die zijn ook niet echt meer nodig.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:06 schreef Drebbelman het volgende:
Is er een minecart plugin op de drumpie-server momenteel?
Ok thanx, dan moet ik dat maar even gaan bijlezenquote:Nope, en die zijn ook niet echt meer nodig.
Ik probeer het al 2 weken, ik kan wel even op de site komen met mn mobiel, maar daar crasht de browser na 5 sec...quote:Gewoon over een uurtje nog eens proberen.
Dit kan je ook proberen: http://www.g2play.net/store/Minecrafts/quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:08 schreef Dreetjuh het volgende:
[..]
Ik probeer het al 2 weken, ik kan wel even op de site komen met mn mobiel, maar daar crasht de browser na 5 sec...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
check dezelfde site, staan ook download linkjes voor de client, registratie van je account en van de keyquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:18 schreef Dreetjuh het volgende:
thanks!
alleen, nu heb ik wel een key, maar geen client XD
heeft iemand misschien een mirror voor me?
Ik kan hier vanaf werk gewoon op minecraft.net. Mischien even bij een maatje van je proberen oid?quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:18 schreef Dreetjuh het volgende:
thanks!
alleen, nu heb ik wel een key, maar geen client XD
heeft iemand misschien een mirror voor me?
andere browser eerst eens proberen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:20 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik kan hier vanaf werk gewoon op minecraft.net. Mischien even bij een maatje van je proberen oid?
Beter ideequote:Op dinsdag 20 september 2011 11:20 schreef mschol het volgende:
[..]
andere browser eerst eens proberen?
Hmmm, vandaar dat er na dagen (géén Minecraft-dagen) nog steeds geschoren schapen rondlopen in de buurt van mijn woning. En mijn locatie is nogal afgelegen ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |