Misschien werkt die vriend bij de plaatselijke plantsoenen dienst die hoeft niet eerst een paar uur met de treinquote:Op maandag 19 september 2011 23:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb net effe zitten kijken en ik moet zeggen dat ik het vooral triest vond om die halve zool vriend te zien met z'n mongolen petje op, die zelf niks lijkt te doen voor het gezin.
Voor die moeder met haar lage iq is dit misschien wel de beste optie, maar ergens wel sneu natuurlijk
En dat de hele wereld lekker mee kan kijkenquote:Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het ook nog accepteren van je wijf dat ze allemaal vreemde piemels in haar gaatjes geduwd krijgt.
Zullen wel wat cash krijgenquote:Op maandag 19 september 2011 23:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dat de hele wereld lekker mee kan kijken
Reiskosten zal dat nog vergoed worden denk het bijna nietquote:
Hoe weet je nou dat die vriend niks doet?quote:Op maandag 19 september 2011 23:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb net effe zitten kijken en ik moet zeggen dat ik het vooral triest vond om die halve zool vriend te zien met z'n mongolen petje op, die zelf niks lijkt te doen voor het gezin.
Voor die moeder met haar lage iq is dit misschien wel de beste optie, maar ergens wel sneu natuurlijk
binsearch en dan typ je naam inquote:Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef First het volgende:
Wtf kom thuis van mijn werk en dan is deze shit op tv.
Moet toegeven dat ik dat wijf dat filmt lekkerder filmt dan dat tokkie zeur wijf met dat autootje dat al haar shit op een tankstation koopt
Is het trouwens mogelijk om de vorige aflevering ergens te kijken? bij rtlgemist vragen ze er geld voor.
Ik maak geen gebruik van usenet.quote:Op maandag 19 september 2011 23:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
binsearch en dan typ je naam inAlleen aflevering 1 staat er.
Dat zie je gewoon aan z'n uiterlijkquote:Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat die vriend niks doet?
quote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat zie je gewoon aan z'n uiterlijk
Betalen om te downloaden kan je net zo goed gewoon de content betalen..quote:Op maandag 19 september 2011 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is 1,5 euro voor 48 uur. hitnews
Ja 1 euro voor 1 aflevering of 1,5 euro voor 48 uur lang nonstop alles downloadenquote:Op maandag 19 september 2011 23:30 schreef First het volgende:
[..]
Betalen om te downloaden kan je net zo goed gewoon de content betalen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |