Laatste keer heb ik ook iets gekocht voordat het officieel in de winkel lag.quote:Op maandag 19 september 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
't is van MAC, dus wss moet je er nog om vechten ook
Haha waar komt dit vandaan?quote:Op maandag 19 september 2011 22:41 schreef princess-a het volgende:
Als je je kind héél egoistisch hebt opgevoegd hé, heb je dan nog wel iets om trots op te zijn?
Ik heb een waanzinnig egoistisch vriendinnetje. Haar vrienden merken het steeds meer op en het blijkt ook steeds meer dat ze 'gewoon' zo is opgevoed. Maar papa en mama zijn altijd wel heel trots op hun kinders, en ik vraag me af als je kinderen zo in het leven staan, of je dan wel zo trots zou moeten zijnquote:
Gewoon doen!quote:
Maar dat kan niet want ze moet zich inschrijven en dat opent pas om 12 uur.quote:
Goedzo jij hebt opgelet!quote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar dat kan niet want ze moet zich inschrijven en dat opent pas om 12 uur.
Yeuy, eerste potje Wordfeud gewonnen!
quote:Op maandag 19 september 2011 23:22 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Goedzo jij hebt opgelet!
Let maar op, straks doet ie het niet en lig ik de hele nacht wakker, te piekeren over het feit dat ik dan niet bij een leuk onderwerp kom.
De HU bij mij 1700.quote:Op maandag 19 september 2011 23:55 schreef Mss het volgende:
O hai. Lange dag is lang
En de UvA schrijft over 3 dagen ff 300 euro van mn rekening af
Ik hoor je bankrekening hier al huilenquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:00 schreef Mss het volgende:
Ik heb termijnen, maar nu doen ze ineens 2 termijnen in eens
Zo in 1 keerquote:
Dat meen je niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |