De cirkel moet rond moet terug komen vind ik... dat was altijd het hoogtepunt van De Regenjas.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:37 schreef Stevenzenl het volgende:
Haha, dat sprintje tussen Assaidi en Narsingh wil ik wel zien volgende week
Kan ook alleen maar met Harry, vind het een leuk programma
Dit moet een grapje zijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:03 schreef muzas het volgende:
WTF... je verdiend 9 miljard per seconde... en moet langs zo'n pauperwasserette?
Ik nee aan dat ie het eerst door de droger heeft gehaaldquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:04 schreef muzas het volgende:
Natte was in plastic tas... Dat zal lekker ruiken straks
Ik draai me in ieder geval spontaan om in m'n bureaustoel, maar ik weet niet of dat een goed teken is.quote:
Oussama doet het ook prima hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:08 schreef marcodej het volgende:
Numan. Nog van de generatie die nog wist hoe je met Vermeegen om moet gaan.
Zal je net hebben he, wat fijn voor Harry!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:26 schreef GGMM het volgende:
Het zal toch niet dat precies het laatste team het team is dat wint?
Ja gvd man die zag er goed uit zegquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand die blonde brabander al gevonden?
Ja dus?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:30 schreef Ties02 het volgende:
Wel naar de wasserette maar wel zon auto weer
Dat heb ik met elk item in dit programma eigenlijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:32 schreef muzas het volgende:
Iemand die pasfotos gaat laten maken. Een echt tv item
op de Breestraat te Beverwijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef GGMM het volgende:
Harry brengt ons op plaatsen die we anders niet bezocht hadden. Wie hier wist waar Arthur Numan z'n pasfoto's nam?
Welke grap? Harry is nou eenmaal onhandig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:34 schreef GGMM het volgende:
Plaatsvervangende schaamte overigens bij dit item. De 'grap' heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Oh sorry, ik dacht dat het ingestudeerd was. Ik zoek ook overal iets achter.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke grap? Harry is nou eenmaal onhandig.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Jammer dat Heracles niks beters dan Plet heeft?
PIquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Jammer dat Heracles niks beters dan Plet heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |