Leugens.quote:Op maandag 19 september 2011 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ik ben niet de gene die daar de leiding geeft.
Geef nou maar toe dat je haar als meer dan vriend zag. Anders zou je die optie namelijk niet open houden.quote:En ik vind het niet vreemd, het was ook eigenlijk niet de intentie van mij om haar te versieren.
Maar meer om even wat meer over haar uit te vinden (persoonlijk dan) na al dat gemail.
Heb altijd de optie (tot misschien is het wat) open gehouden.
Maar zoals ik het nu zie wordt het hem niet (in ieder geval vanaf mijn kant)
En dat ik dan in de friend zone zit maakt me daarom ook niet uit.
Ik zie het maar gewoon als iemand waarmee je lekker kan praten enzo.
Dus op naar de volgende
daar hebben we al een topic over, dus ik ga morgen wel overleggen om wat te beslissen hier, sommigen proberen het wel, bij anderen komt er niet echt meer iets uit (behalve SC dan...)quote:Op maandag 19 september 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien moeten we er wel een slowchat van maken.
Schijnt meer behoefte aan te zijn.
Ik heb nooit het gevoel dat meisjes me leuk vinden dus tsja.quote:Op maandag 19 september 2011 23:17 schreef minibeer het volgende:
Ok. Eeh. Hebben jullie ook wel eens, dat opeens een boel meisjes je leuk lijken te vinden, terwijl er niets anders dan anders is? Ik heb het best vaak, maar het is op de een of andere gekke manier altijd maar voor 1 keer. De keer daarna is meestal saai en lijken de meisjes vaak weer totaal niet geïnteresseerd. (even mijn niet al te talrijke ervaringen eg gegeneraliseerd)
Nvt, aangezien hij zegt dat er niets anders is. Dus ook niet wat betreft hemzelf.quote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef Flepke het volgende:
[..]
Meneer komt erachter dat gedrag van een man wel degelijk invloed heeft op hoe aantrekkelijk vrouwen je vinden.
Meneer komt erachter dat gedrag van een man wel degelijk invloed heeft op hoe aantrekkelijk vrouwen je vinden.quote:Op maandag 19 september 2011 23:17 schreef minibeer het volgende:
Ok. Eeh. Hebben jullie ook wel eens, dat opeens een boel meisjes je leuk lijken te vinden, terwijl er niets anders dan anders is? Ik heb het best vaak, maar het is op de een of andere gekke manier altijd maar voor 1 keer. De keer daarna is meestal saai en lijken de meisjes vaak weer totaal niet geïnteresseerd. (even mijn niet al te talrijke ervaringen erg gegeneraliseerd)
Op basis van die mails wel, maar nu niet echt meer, althans dat zou nog best eens kunnen veranderen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Leugens.
[ afbeelding ]
[..]
Geef nou maar toe dat je haar als meer dan vriend zag. Anders zou je die optie namelijk niet open houden.
Dit inderdaadquote:Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nooit het gevoel dat meisjes me leuk vinden dus tsja.
Onzin. Negatieve / positieve spiraal.quote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hormoonschommelingen?
Ja ik heb het ook wel eens.
Van mij mag er wel wat harder opgetreden worden.quote:Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef Re het volgende:
[..]
daar hebben we al een topic over, dus ik ga morgen wel overleggen om wat te beslissen hier, sommigen proberen het wel, bij anderen komt er niet echt meer iets uit (behalve SC dan...)
Nee ik kom er niet achter, maar het is juist meer dat ik niets anders dan anders deedquote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef Flepke het volgende:
[..]
Meneer komt erachter dat gedrag van een man wel degelijk invloed heeft op hoe aantrekkelijk vrouwen je vinden.
Denk je nou echt dat een doorsnee wownerd die door de stad slentert met zijn hoofd naar beneden, schouders op halfzeven etc daar ook maar iets van merkt?quote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nvt, aangezien hij zegt dat er niets anders is. Dus ook niet wat betreft hemzelf.
Je quote een post uit de toekomstquote:Op maandag 19 september 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nvt, aangezien hij zegt dat er niets anders is. Dus ook niet wat betreft hemzelf.
Je gedaagde je anders, je bracht je grappen anders, je lachte meer, je zat gewoon in zo'n positieve flow.quote:Op maandag 19 september 2011 23:21 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nee ik kom er niet achter, maar het is juist meer dat ik niets anders dan anders deed
Ja. Bovendien speel ik heul geen wow. Starcraft, manquote:Op maandag 19 september 2011 23:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat een doorsnee wownerd die door de stad slentert met zijn hoofd naar beneden, schouders op halfzeven etc daar ook maar iets van merkt?
Boeie wat voor een kut spel je gespeeld hebt. Zolang je er maar vanaf nu mee stopt.quote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja. Bovendien speel ik heul geen wow. Starcraft, man
Hmm. Wat als vrouwen van 40 bloemen voor je kopen nadat je ze een kwartier kent. Ben je dan ook goed bezig.quote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je gedaagde je anders, je bracht je grappen anders, je lachte meer, je zat gewoon in zo'n positieve flow.
Als zelfs wildvreemde hetro mannen je drankjes aan gaan bieden, dan weet je dat je goed bezig bent.
Ja maar het is heel erg een wisselwerking. Ik heb een positieve boost nodig voordat ik me zo voel, dus dat ik aangesproken wordt op zo'n manier. Ja, ik ben makkelijk te beïnvloeden. Als er iets kuts gebeurt aan het begin van de avond is er een grote kans dat mijn avond kut is.quote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je gedaagde je anders, je bracht je grappen anders, je lachte meer, je zat gewoon in zo'n positieve flow.
Als zelfs wildvreemde hetro mannen je drankjes aan gaan bieden, dan weet je dat je goed bezig bent.
Ik speel geen spelletjes, ik maakte maar een grapje manquote:Op maandag 19 september 2011 23:24 schreef Flepke het volgende:
[..]
Boeie wat voor een kut spel je gespeeld hebt. Zolang je er maar vanaf nu mee stopt.
Als je vaker in zo'n flow wilt komen zal je toch echt vaker vrouwen moeten benaderen.
Geen idee, hangt van de vrouw in kwestie af.quote:Op maandag 19 september 2011 23:24 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hmm. Wat als vrouwen van 40 bloemen voor je kopen nadat je ze een kwartier kent. Ben je dan ook goed bezig.
Zelfs al straal je een en al positiviteit uit, dan kan het toch ook zijn dat je de ene dag meer aandacht lijkt te krijgen dan de andere dag. Misschien omdat je er soms onbewust meer op let of dat het weer eraan bijdraagt (zonnig, warm = meer geilheid/flirten).quote:Op maandag 19 september 2011 23:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat een doorsnee wownerd die door de stad slentert met zijn hoofd naar beneden, schouders op halfzeven etc daar ook maar iets van merkt?
Het gaat juist om je eigen beeld. Wat je denkt van jezelf straal je ook uit.
Doe eens creatief, laat een vriend eens wat hoeren in huren die je stiekem achtervolgen om je zelfvertrouwen te boosten in het begin van de avond.quote:Op maandag 19 september 2011 23:25 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja maar het is heel erg een wisselwerking. Ik heb een positieve boost nodig voordat ik me zo voel, dus dat ik aangesproken wordt op zo'n manier. Ja, ik ben makkelijk te beïnvloeden. Als er iets kuts gebeurt aan het begin van de avond is er een grote kans dat mijn avond kut is.
Ja komt door de edit. Ik had iets verkeerd gelezen dus toen maakte ik dat er maar van.quote:Op maandag 19 september 2011 23:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je quote een post uit de toekomst?
Dat is waar.quote:Op maandag 19 september 2011 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfs al straal je een en al positiviteit uit, dan kan het toch ook zijn dat je de ene dag meer aandacht lijkt te krijgen dan de andere dag. Misschien omdat je er soms onbewust meer op let of dat het weer eraan bijdraagt (zonnig, warm = meer geilheid/flirten).
Lol, gewoon een vrolijke huisvrouw. Ik wil alleen maar zeggen dat zulke dingen opzich niet zo heel veel zeggenquote:Op maandag 19 september 2011 23:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Geen idee, hangt van de vrouw in kwestie af.
Als ze alle mannen in een straal van 100 meter zo het bed in kan praten en ze is niet labiel/andere psychische stoornis, dan wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |