abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102166823
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:36 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Val je op vrouwen? :)
Yes.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_102166858
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:32 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Waarom zou ik jou dan moeten bellen?
Ik heb het gevoel dat wij tot interessante discussies & conclusies kunnen komen mochten onze hersenspinsels elkaar vaker treffen. Een haat-liefdes verhouding zegmaar. De haat is er al, nu de liefde nog.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_102166872
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:37 schreef Fascination het volgende:

[..]

Yes.
Sinds wanneer weet je dat, als ik vragen mag?
Ik ben daar altijd wel benieuwd naar, eigenlijk, op wat voor leeftijd dat doorgaans wordt gemerkt. :)
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102166889
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:36 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet direct aanbevelen maar in de situatie van die gast van het filmpje lijkt me het geen slecht idee.

[..]

Wachten is bullshit, handelen.

[..]

Je zelfvertrouwen laten afhangen van hoeveel vrouwen je hebt geneukt /hoeveel aandacht je krijgt lijkt me ook niet echt optimaal nee.

[..]

Zat je in de goede richting?
Ja ik zat in de goede richting, precies als verwacht eigenlijk.

Mijn zelfvertrouwen is niet het probleem in mijn ogen.
Ik ben niet zo "van de wereld" dat ik geen vrouw aan kan spreken.
Maar ik ben niet de juiste tegen gekomen. En dat kan door meerdere dingen komen.

Filmpje heb ik trouwens gemist (of was dat die van spuiten en slikken? dan wel namelijk)
Als het daarover gaat, dat ga ik dus never nooit niet doen om meer zelfvertrouwen te krijgen.

En hoe vindt je de juiste, nouja dat is proberen en contacten leggen en dat doe ik ook.
Nou die laatste waar ik het over had was gewoon niet mijn type, ja daar kan ik wel verder mee aanpappen om seks te hebben.
Maar dat ga ik dus niet doen, want ik wil eerst wel iemand echt leuk vinden voordat ik verder ga.
Dat heb ik al eerder gezegd ook trouwens.
Het zijn gewoon principes van mij en die ga ik niet overboord zetten.
Do what you love, love what you do!
pi_102166901
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:38 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat wij tot interessante discussies & conclusies kunnen komen mochten onze hersenspinsels elkaar vaker treffen. Een haat-liefdes verhouding zegmaar. De haat is er al, nu de liefde nog.
Ligt eraan wat voor onderwerpen jij van plan bent aan te snijden voor die discussies.
Die liefde gaat er alleen niet komen.
pi_102166912
Wat hou ik toch van die typische vrouwen vragen/shittests.

Trouwens, Fascination je bent een vrouw, je ziet er zo uit als de foto's in je fobo en je valt op vrouwen? Ik kan je wel helpen in dat geval.
  dinsdag 20 september 2011 @ 00:45:21 #282
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102166987
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:28 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik ben te lui om er doekjes om heen te binden, doekjes die voor de meesten niet eens nodig zullen zijn. Accenten leggen doen andere maar.

[..]

Ik roep A, fokker roepen B, het juiste is de middenweg C.
Juist die enorme passiviteit die hier heerst probeer ik op een schofterige manier te counteren.

[..]

Vertel eens wat die midden weg C eens is dan :9
zal er morgen als ik tijd heb even op ingaan. Ik gaat nu slapen :W
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_102167007
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:41 schreef Flepke het volgende:
Wat hou ik toch van die typische vrouwen vragen/shittests.

Trouwens, Fascination je bent een vrouw, je ziet er zo uit als de foto's in je fobo en je valt op vrouwen? Ik kan je wel helpen in dat geval.
Is het ook een shittest als je er niet voor kan slagen?
pi_102167013
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:37 schreef Fascination het volgende:

[..]

Yes.
Maar ook op mannen dan?
of je profiel klopt niet :)
pi_102167014
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:40 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ligt eraan wat voor onderwerpen jij van plan bent aan te snijden voor die discussies.
Die liefde gaat er alleen niet komen.
Ik denk dat de meest interessante conclusies voortkomen uit discussies waar beide partijen het totaal oneens zijn en dus totaal verschillen van elkaar. In ons geval dekt dat aardig wat onderwerpen heb ik het gevoel.

Liefde alleen geloof ik ook niet in, meer een mix van liefde met passie, verlangen en niet te vergeten lust.
pi_102167041
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:39 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Sinds wanneer weet je dat, als ik vragen mag?
Ik ben daar altijd wel benieuwd naar, eigenlijk, op wat voor leeftijd dat doorgaans wordt gemerkt. :)
Pff, ik begon wat te merken toen ik 10 was, toen ik 12 was en m'n eerste verliefdheid had, wist ik het zeker.
Ik heb nooit zo de behoefte gevoeld om open te zijn over m'n geaardheid, heb geen gezin in gezeik en debiele vragen. Paar jaar geleden vriendinnen toch maar verteld over m'n geaardheid, omdat ik het zat werd er steeds omheen te moeten draaien. Reacties waren erg positief. M'n ouders en zusjes heb ik tot op heden nog niets verteld. Ik zie er heel erg tegenop, omdat het toch iets vrij intiems is en je in wezen zegt: ik vind vrouwen opwindend.
Ik denk dat ik mede door deze gesloten houding omtrent m'n geaardheid nog geen ervaring heb op liefdesgebied. Het frustreert me bij tijd en wijlen enorm. Ik heb bepaalde lichamelijke behoeftes en daarin wordt nooit voorzien. Bovendien is het erg frustrerend iedereen om je heen relaties te zien krijgen, terwijl er bij jou nooit iets gebeurt.
pi_102167053
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:46 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik denk dat de meest interessante conclusies voortkomen uit discussies waar beide partijen het totaal oneens zijn en dus totaal verschillen van elkaar. In ons geval dekt dat aardig wat onderwerpen heb ik het gevoel.

Liefde alleen geloof ik ook niet in, meer een mix van liefde met passie, verlangen en niet te vergeten lust.
Ik heb zo het gevoel dat die conclusies helemaal niet interessant zouden zijn omdat men het dan toch alleen bij zijn eigen conclusie houdt.

Passie, verlangen en lust zijn zelf nog meer onrealistisch dan alleen liefde.
  dinsdag 20 september 2011 @ 00:48:55 #288
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102167055
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:33 schreef Flepke het volgende:

[..]

Kijk, stap 1 is gezet, en nu morgen een 1 minuut gesprek houden met 5 vrouwen over totaal willekeurige onderwerpen.
Gesprekje over de printer moet wel lukken ding is toch altijd kapot. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_102167085
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:46 schreef Flepke het volgende:

[..]

OK maar uit jou posts blijkt dat jou idee is.
Lust en vandaar uit liefde.
En daar zit een combinatie in hoor, maar bij mij is het merendeel liefde en denken aan iemand die je leuk vindt ook om haar gedachten en niet alleen lust

Ik zie het juist precies andersom
pi_102167086
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:48 schreef Fascination het volgende:

[..]
Ik zie er heel erg tegenop, omdat het toch iets vrij intiems is en je in wezen zegt: ik vind vrouwen opwindend.
Maak je maar niet zulke zorgen schat, dat heb ik ook hoor.
En je vader zal je probleem vast ook begrijpen.
quote:
Ik denk dat ik mede door deze gesloten houding omtrent m'n geaardheid nog geen ervaring heb op liefdesgebied. Het frustreert me bij tijd en wijlen enorm. Ik heb bepaalde lichamelijke behoeftes en daarin wordt nooit voorzien. Bovendien is het erg frustrerend iedereen om je heen relaties te zien krijgen, terwijl er bij jou nooit iets gebeurt.
Om dat je opzoek bent naar een hele specifieke doelgroep:
Datingssites?
Gaybars?
Sta je open voor een trio?
pi_102167172
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:48 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik heb zo het gevoel dat die conclusies helemaal niet interessant zouden zijn omdat men het dan toch alleen bij zijn eigen conclusie houdt.
De inzichten van de andere partij vind ik anders juist altijd erg verfrissend. Zolang je er maar voor open staat. Ik zal nooit iemand proberen te veranderen door dat manipulatieve wat veel vrouwen met zich mee dragen.

quote:
Passie, verlangen en lust zijn zelf nog meer onrealistisch dan alleen liefde.
Zoals Richard L. Evans eens zei:
"I don't think anything is unrealistic if you believe you can do it."
Inzet moet namelijk wel van twee kanten komen.
pi_102167206
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:50 schreef Flepke het volgende:

[..]

Maak je maar niet zulke zorgen schat, dat heb ik ook hoor.
En je vader zal je probleem vast ook begrijpen.

[..]

Om dat je opzoek bent naar een hele specifieke doelgroep:
Datingssites?
Gaybars?
Sta je open voor een trio?
Ik vind het zo treurig dat je naar een speciale uitgaansgelegenheid moet gaan om lesbiennes te kunnen ontmoeten. Ik word al depressief bij de gedachte er naartoe te moeten gaan.

Ik heb me eens aangemeld bij een datingsite en daar heb ik wel een leuk gesprek gehad met een meisje, maar ik vond haar toch niet leuk genoeg. De rest was van een erg laag niveau, dus dat werkte niet.

Probleem is natuurlijk ook dat de spoeling erg dun is en ik wil niet met de eerste de beste genoegen nemen. Daarnaast hebben veel lesbiennes ook nog eens bepaalde mannelijke trekjes, wat me erg afstoot.

Nu lijkt het net alsof ik erg veeleisend ben, maar dat valt reuze mee. Ik ben niet veeleisender dan de gemiddelde hetero vrouw, alleen kan ik het in mijn positie schijnbaar niet veroorloven.
pi_102167281
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:55 schreef Flepke het volgende:

[..]

De inzichten van de andere partij vind ik anders juist altijd erg verfrissend. Zolang je er maar voor open staat. Ik zal nooit iemand proberen te veranderen door dat manipulatieve wat veel vrouwen met zich mee dragen.

[..]

Zoals Richard L. Evans eens zei:
"I don't think anything is unrealistic if you believe you can do it."
Inzet moet namelijk wel van twee kanten komen.
Ah, hier kom je niet over alsof je erg openstaat voor andere inzichten. Vandaar.

“Some humans would do anything to see if it was possible to do it. If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-of-the-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.” -Terry Pratchett

Alleen omdat je denkt dat je het kan wil nog niet zeggen dat je het moet doen.
pi_102167412
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik vind het zo treurig dat je naar een speciale uitgaansgelegenheid moet gaan om lesbiennes te kunnen ontmoeten. Ik word al depressief bij de gedachte er naartoe te moeten gaan.
Snap ik wel, maar bedenk wel dat je alles wat daar rond loopt een optie voor je is.

quote:
Ik heb me eens aangemeld bij een datingsite en daar heb ik wel een leuk gesprek gehad met een meisje, maar ik vond haar toch niet leuk genoeg. De rest was van een erg laag niveau, dus dat werkte niet.
Meer! Meer! Meer!
Er zijn 34324892982 miljard datingsites, gewoon iets meer tijd in steken zou ik zeggen.
Als je er zou uit ziet als in je fobo/avatar dan heb je het voor het kiezen.
quote:
Probleem is natuurlijk ook dat de spoeling erg dun is en ik wil niet met de eerste de beste genoegen nemen.
Uiteraard, je enigste optie is meer proberen, kom je vanzelf iets tegen wat je wel de moeite waard vind.

quote:
Daarnaast hebben veel lesbiennes ook nog eens bepaalde mannelijke trekjes, wat me erg afstoot.
Daar zal je denk ik pas bij veel vrouwen achter komen nadat je door en door kent, ze zullen ze vaak verbergen als je merkt dat je het niet op prijs stelt.

quote:
Nu lijkt het net alsof ik erg veeleisend ben, maar dat valt reuze mee. Ik ben niet veeleisender dan de gemiddelde hetero vrouw, alleen kan ik het in mijn positie schijnbaar niet veroorloven.
Er zijn nou helemaal meer hetro vrouwen op deze aarde.
Naarmate je je meer op specifieke plaatsen bevind zal je meer vrouwen met potentie tegen komen. Maar ik begrijp/denk inderdaad dat het allemaal "gemaakter/geforceerder" aanvoelt dan het hetro uitgaansleven.

Je hebt een paar opties:
1.Doorgaan als nu, kans is klein dat je een levenspartner tegenkomt waarmee je tot in het diepst van je hart genoegen mee neemt.
2. Meer in dat soort kringen begeven, ongemakkelijk maar wel grotere kans op een "levens partner" en ook meer spanning + goed voor je zelf vertrouwen.
3. Datingsites datingsites datingsites
4. Het derdewiel aan een wagen.

Ik denk ook dat je zeker zelf actiever moet gaan benaderen, een vrouw zonder mannelijke trekjes zal jou niet benaderen.
pi_102167417
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:02 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ah, hier kom je niet over alsof je erg openstaat voor andere inzichten. Vandaar.

“Some humans would do anything to see if it was possible to do it. If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-of-the-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.” -Terry Pratchett

Ik geloof ook niet zo in de maakbaarheid van alles. Je kan er wat invloed op uitoefenen, maar je houd min of meer de zelfde persoonlijkheid. Ik doe aan uitdagingen, maar doe absoluut geen dingen die ik nu niet aan denk te kunnen.
pi_102167476
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:02 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Mijn kant is in dit topic nogal ondervertegenwoordigd, ik moet iets harder schreeuwen/irritanter/dominanter zijn dan in een normaal gesprek.

quote:
Daarom, absolute perfectie, we staan lijnrecht tegen elkaar over, ik ben de positieve alfa, en jij bent de negatieve omega.
quote:
Waarom zou je iéts op deze wereld niet doen als je het kan doen en verder geen negatieve invloed veroorzaakt op iets of iemand.
pi_102167491
Laat ik nog eens even om een tip vragen.
Er zitten hier vast wel mensen op Paiq.

Ok ik heb twee matches (of dat triest is of niet weet ik niet)
Maargoed heb met allebei een paar zinnen uitgewisseld.

Meer kan ik het niet noemen.

Hoe versier je iemand via zo'n site? (of iig een date)
pi_102167511
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:10 schreef Flepke het volgende:

[..]

Snap ik wel, maar bedenk wel dat je alles wat daar rond loopt een optie voor je is.

[..]

Meer! Meer! Meer!
Er zijn 34324892982 miljard datingsites, gewoon iets meer tijd in steken zou ik zeggen.
Als je er zou uit ziet als in je fobo/avatar dan heb je het voor het kiezen.

[..]

Uiteraard, je enigste optie is meer proberen, kom je vanzelf iets tegen wat je wel de moeite waard vind.

[..]

Daar zal je denk ik pas bij veel vrouwen achter komen nadat je door en door kent, ze zullen ze vaak verbergen als je merkt dat je het niet op prijs stelt.

[..]

Er zijn nou helemaal meer hetro vrouwen op deze aarde.
Naarmate je je meer op specifieke plaatsen bevind zal je meer vrouwen met potentie tegen komen. Maar ik begrijp/denk inderdaad dat het allemaal "gemaakter/geforceerder" aanvoelt dan het hetro uitgaansleven.

Je hebt een paar opties:
1.Doorgaan als nu, kans is klein dat je een levenspartner tegenkomt waarmee je tot in het diepst van je hart genoegen mee neemt.
2. Meer in dat soort kringen begeven, ongemakkelijk maar wel grotere kans op een "levens partner" en ook meer spanning + goed voor je zelf vertrouwen.
3. Datingsites datingsites datingsites
4. Het derdewiel aan een wagen.

Ik denk ook dat je zeker zelf actiever moet gaan benaderen, een vrouw zonder mannelijke trekjes zal jou niet benaderen.
Ja, je hebt gelijk, ook al staat het idee me een beetje tegen zo actief op zoek te gaan, misschien moet ik het maar eens proberen. Als ik er iets moois aan overhoud is dat het wel waard geweest.
Dit hoor je eigenlijk niet van jezelf te zeggen, maar ik zie er best goed uit. :') Dus daar ligt het probleem niet gelukkig.
pi_102167564
Probeer Paiq, in ieder geval gratis.
Nouja niet dat ik er nog wat uitgehaald heb, maar ik hou het op de achtergrond.
Je weet het nooit natuurlijk/ ;)
pi_102167571
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:21 schreef kree het volgende:
Probeer Paiq, in ieder geval gratis.
Nouja niet dat ik er nog wat uitgehaald heb, maar ik hou het op de achtergrond.
Je weet het nooit natuurlijk/ ;)
Dat was de site die ik al geprobeerd had, ja. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')