Lueken PI.quote:Op maandag 19 september 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niemand die reageert op mn youtubeliedje.
Post ik hem maar nog een keer:
Niemand reageert ook ooit op mijn youtubeliedjes. Laten we een club oprichten.quote:Op maandag 19 september 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gast, Sander en ik hebben alleen kerst- en zomervakantie.quote:Op maandag 19 september 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
bohh vakantie en alles
IK GA JORDY OOK STALKEN IN ALLE VAKANTIES ookal weet hij dat niet maar dat heb ik ook net besloten
Hihi.quote:Op maandag 19 september 2011 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je maakt me verlegen hoor.
ja welkequote:Op maandag 19 september 2011 22:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moet je het even met zo'n sneltoets weer aanzetten.
dit valt me tegen klinkerquote:Op maandag 19 september 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die ene op je toetsen.. OH WACHTquote:Op maandag 19 september 2011 22:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja welke
en google chrome bepaalt zichzelf steeds het geluid klote tering hoere webbrowser
Stoer huh.quote:
Kusje trug.quote:
Ik moest gniffelenquote:Op maandag 19 september 2011 22:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niemand reageert ook ooit op mijn youtubeliedjes. Laten we een club oprichten.
HOESOWquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 22:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die ene op je toetsen.. OH WACHT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en 100 weekendenquote:Op maandag 19 september 2011 22:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast, Sander en ik hebben alleen kerst- en zomervakantie.
[..]
Hihi.
als jan dat goed vindtquote:Op maandag 19 september 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ETSUUU als wij gaan meeten zullen we dan dansen op YMCA????
christusquote:Op maandag 19 september 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ETSUUU als wij gaan meeten zullen we dan dansen op YMCA????
jeetjequote:Op maandag 19 september 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jan heeft niks te vinden het is uit remember
quote:
waar zit die kutknop dan?quote:Op maandag 19 september 2011 22:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moet je het even met zo'n sneltoets weer aanzetten.
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 22:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die ene op je toetsen.. OH WACHT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()