hmm, raar.quote:Op maandag 19 september 2011 22:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
jawel gebeurt mij ook vaker bij mijn computerboxen
Rustig douchenquote:Op maandag 19 september 2011 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Godverdomme stelletje spamslettten, kan godverdomme niet eens even rustig douchen zonder meteen een stuk of 500 posts verder te zijn.
lollerlaptops te laatste tijd.quote:
Want eckte bazen douchen extreem toch.quote:
Ja, zo gejaagd mogelijk.quote:Op maandag 19 september 2011 22:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Want eckte bazen douchen extreem toch.
Ja wa gij dan? Stade gij onder oewen douche te springen als unne dolle stier mee ne fikse borrel opquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja wa gij dan? Stade gij onder oewen douche te springen als unne dolle stier mee ne fikse borrel op
wat is dit voor kutlaptop opeens werkte mn toetsenbord en keypad of hoe je die shit noemt niet meerquote:Op maandag 19 september 2011 22:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Want eckte bazen douchen extreem toch.
Ik bedoelde meer zo:quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
OMG Sander gaat het nog drukker krijgen ik ga huilen ik ga hem nooit meer spreken en zien en wtf is dezen
Je maakt me verlegen hoor.quote:
Moet je het even met zo'n sneltoets weer aanzetten.quote:Op maandag 19 september 2011 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wat is dit voor kutlaptop opeens werkte mn toetsenbord en keypad of hoe je die shit noemt niet meer?
Lueken PI.quote:Op maandag 19 september 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niemand die reageert op mn youtubeliedje.
Post ik hem maar nog een keer:
Niemand reageert ook ooit op mijn youtubeliedjes. Laten we een club oprichten.quote:Op maandag 19 september 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gast, Sander en ik hebben alleen kerst- en zomervakantie.quote:Op maandag 19 september 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
bohh vakantie en alles
IK GA JORDY OOK STALKEN IN ALLE VAKANTIES ookal weet hij dat niet maar dat heb ik ook net besloten
Hihi.quote:Op maandag 19 september 2011 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je maakt me verlegen hoor.
ja welkequote:Op maandag 19 september 2011 22:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moet je het even met zo'n sneltoets weer aanzetten.
dit valt me tegen klinkerquote:Op maandag 19 september 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die ene op je toetsen.. OH WACHTquote:Op maandag 19 september 2011 22:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja welke
en google chrome bepaalt zichzelf steeds het geluid klote tering hoere webbrowser
Stoer huh.quote:
Kusje trug.quote:
Ik moest gniffelenquote:Op maandag 19 september 2011 22:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niemand reageert ook ooit op mijn youtubeliedjes. Laten we een club oprichten.
HOESOWquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 22:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die ene op je toetsen.. OH WACHT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en 100 weekendenquote:Op maandag 19 september 2011 22:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast, Sander en ik hebben alleen kerst- en zomervakantie.
[..]
Hihi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |