Nou ja, hij houdt het nog netjes, maar hij is wel bezig je in te pakken zo te lezen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:34 schreef charlie31 het volgende:
Niet in professionele context gelukkig. Wel dat ik niet in de gaten had wanneer een man méér dan gewoon vriendschap ofzo wilde.
Weet je zeker dat je geschikt manager materiaal bent en niet alleen door je baas dit toegeschoven krijgt zodat hij iets in jou mag schuiven?quote:Op maandag 19 september 2011 21:35 schreef charlie31 het volgende:
Ok even serieus. Er bestaat geen soort van training waarbij hand vasthouden gebruikelijk is ofzo?
Niet dat ik weet, en na weet ik het hoeveel management trainingen kan ik er wel iets over zeggen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:35 schreef charlie31 het volgende:
Ok even serieus. Er bestaat geen soort van training waarbij hand vasthouden gebruikelijk is ofzo?
Bij Aikido.quote:Ok even serieus. Er bestaat geen soort van training waarbij hand vasthouden gebruikelijk is ofzo?
No problem. Als je een nieuwe coach zoekt met uitdagende mental oefeningen dan bel je me maar.quote:Op maandag 19 september 2011 21:38 schreef charlie31 het volgende:
Whahahah scorpie. Ok thanx ik geloof dat ik voldoende weet
quote:Op maandag 19 september 2011 21:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
No problem. Als je een nieuwe coach zoekt met uitdagende mental oefeningen dan bel je me maar.
weer terugquote:
grappig, daar had ik het vandaag nog over met een (vrouwelijke) collega. Ik dacht dat vrouwen daar wel een extra zintuig voor hadden ofzo.quote:Op maandag 19 september 2011 21:34 schreef charlie31 het volgende:
Niet in professionele context gelukkig. Wel dat ik niet in de gaten had wanneer een man méér dan gewoon vriendschap ofzo wilde.
En dit. Naief, geen grenzen durven aangeven, thuis op de bank handjes vasthouden met de baas.... Niet echt de doortastende manager nee.quote:Op maandag 19 september 2011 21:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geschikt manager materiaal bent en niet alleen door je baas dit toegeschoven krijgt zodat hij iets in jou mag schuiven?
Zal vast wel, maar meestal gebeuren dat soort trainingen in groeppverband. Ga je lekker naar een hotel. Kom je in een groep terecht en ga je allemaal van dat soort vage trainingen doen . 's avonds wat lekker happen en naar de hotelbar. Onder het mom van teambuildingquote:Op maandag 19 september 2011 21:35 schreef charlie31 het volgende:
Als ze die heeft en ze komen erachter, krijgen we binnenkort een mooi "er wordt achter mijn rug om over mij geroddeld"quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:36 schreef Graslul het volgende:
Wat vreemd is dat jij bij je baas thuis zit om over persoonlijke problemen te spreken waarbij je natuurlijk de grens van zakelijkheid flink overschrijd. Heb je ook directe collega's en wat vinden die daarvan?
ditquote:Op maandag 19 september 2011 21:37 schreef Plantagehouder het volgende:
Je hebt je baas gefriendzoned
helemaal niet carry on. Ook als je er zelf niet mee zit, moet je jezelf gewoon niet in zulke situaties plaatsen. Je mag op de werkplek wel enige professionaliteit tonen. En bij de leidinggevende thuis handje vasthoud trainingen doen (quote:Op woensdag 21 september 2011 10:44 schreef simmu het volgende:
[..]
dit![]()
maarruh; als je jezelf er niet prettig bij voelt kan je beter 1 op 1 in prive vermijden. gewoon zeggen dat je jezelf er niet prettig bij voelt. indien je er niet mee zit; carry on as is.
da's een andere discussie, of het ethisch verantwoord is iets te beginnen met je baasquote:Op woensdag 21 september 2011 10:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
helemaal niet carry on. Ook als je er zelf niet mee zit, moet je jezelf gewoon niet in zulke situaties plaatsen. Je mag op de werkplek wel enige professionaliteit tonen. En bij de leidinggevende thuis handje vasthoud trainingen doen (![]()
![]()
![]()
) is dat echt niet. Je krijgt er veel roddels en achterklap van, en uiteindelijk zal het zich echt wel tegen je keren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |