k ben een vrouw van 31 jaar en ik word momenteel door mijn baas gecoacht. Ik heb een inmiddels een managementfunctie. Mijn werk is mijn passie, en zo werken er meer bij ons die dag en nacht bijna bereikbaar zijn.
Ik heb een hele goede band met mijn baas, close. Maar ik weet de laatste tijd niet meer zo goed of de band normaal is en of zoiets bij een coaching hoort of dat het te intiem wordt.
Natuurlijk snap ik dat we veel persoonlijke gesprekken hebben, om elkaar te leren kennen, we kunnen het hartstikke goed vinden.
De laatste tijd gaan we in plaats van op kantoor ergens een stuk wandelen voor besprekingen of wat eten. Afgelopen zondag ben ik bij hem thuis geweest om iets door te spreken dat me hoog zat. Er was geen ander moment op korte termijn vrij om dit te bespreken dus op zich was het een lief gebaar. Ik ben al vaker bij hem thuis geweest. We hebben toen een oefening samen gedaan waarbij hij me vroeg of hij mijn hand zou mogen vasthouden. Dit heb ik toegelaten. Verder is er ook niet gebeurd, mijn baas is een correcte, lieve man en ik voelde me niet vervelend erbij. Maar we hebben dus ongeveer 10 min hand in hand een gesprek gevoerd en een voor mijn moeilijke situatie geanalyseerd. Achteraf vond ik het toch wat vreemd...
Is zoiets gebruikelijk of ben ik nu echt waanzinnig naief en doe ik in mijn onwetendheid mee met iets dat de grenzen van zakelijkheid overschrijdt?
[ Bericht 100% gewijzigd door Five_Horizons op 19-09-2011 22:00:58 ]