SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
ik ook, daarom zeg ik hetquote:Op maandag 19 september 2011 19:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik vind het nog best een grappig ideeal klinkt het vrij debiel xD
heb 'n snijmachinequote:
had je een leuke TT dan in gedachten ?quote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef Cateye2011 het volgende:
net te laat met een nieuwe topic openen
zat ik nog als een razende te bedenken. Komt goed, nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op maandag 19 september 2011 19:14 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
had je een leuke TT dan in gedachten ?
Ja, van de Kraan, maar ook van Juul van daarnet, geweldig, dat hoofd! Ik heb nog niks gehoord van RTL over de streetfood-opdracht. Afwachten maar.quote:
Ik mis de Mark van afgelopen seizoen: tenminste een lekker hapjequote:
Dat vroeg ik me van de week ook afquote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef Yonjuuni het volgende:
Zeg, niet om het een of ander... maar wie nomineert eigenlijk de programma's voor de Televizierring?
Een 'deskundige' jury of publieksstemmen?
Ik heb me kapot gelachen om Mark vorige weekquote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik mis de Mark van afgelopen seizoen: tenminste een lekker hapje
En de Mark van afgelopen week: tenminste humor in de tent
quote:Op maandag 19 september 2011 19:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me van de week ook af
Hopelijk stemmen avro-kijkers geen oh oh cherso...quote:Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij de lezers van avrobode en televiziergids van de Avro. Heb die jarenlang gehad, zat elk jaar een soort van lijst in uit wie je kon kiezen voor de nominaasies voor de televizierring, als ik het me goed herinner
Als ze het al nomineren...quote:Op maandag 19 september 2011 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hopelijk stemmen avro-kijkers geen oh oh cherso...
Hopelijk nietquote:Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Als ze het al nomineren...
Iig een trollprovinciequote:Op maandag 19 september 2011 19:23 schreef Frag_adder het volgende:
en zal het weer een faalprovincie worden?
"Waarem issie nie roseuh hihihihih"quote:Op maandag 19 september 2011 19:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zie het al voor me, barbie die een dankwoord moet zeggen
Mijn verwachtingen zijn niet hoogquote:Op maandag 19 september 2011 19:23 schreef Frag_adder het volgende:
en zal het weer een faalprovincie worden?
Of hebben we Bob de lange Negerquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 19:24 schreef Dekatria het volgende:
Ben ik het enige die het grappig vind dat er een neger meedoet die Bob heet?
Bob de Negerquote:Op maandag 19 september 2011 19:24 schreef Dekatria het volgende:
neequote:Op maandag 19 september 2011 19:24 schreef Dekatria het volgende:
TTquote:Op maandag 19 september 2011 19:25 schreef Dekatria het volgende:
Bob de Neger, kunnen wij niet kokeuh?
Ik vind Bob een beetje een nerd, althans, zo komt ie overquote:Op maandag 19 september 2011 19:24 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2011 19:26 schreef Yonjuuni het volgende:
Je ziet de Kraan onder de tafel al bijna reiken naar de vlokken.
quote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef zoem het volgende:
Julius is geneigd om flauwe grappen te maken![]()
wat hadden ze dan moeten doen? een stuk van het vlees eraf snijden en de rest aan die 2 muggezifters geven??? Ik vind ze chagrijnig vandaagquote:Op maandag 19 september 2011 19:26 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
niet geproefd
![]()
![]()
Ben blij dat ik op de grens woonkrijg al bijna plaatsvervangende schaamte
hoe brabants van jequote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik hou wel van volle borden, heb ik liever als die liflafjes
Jah! Gewoon een eigen programmaquote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef Burner82 het volgende:
Ik wil Julius' moppentappers uurtje
quote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jah! Gewoon een eigen programma
tikkie chaggie zijn ze wel jaquote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat hadden ze dan moeten doen? een stuk van het vlees eraf snijden en de rest aan die 2 muggezifters geven??? Ik vind ze chagrijnig vandaag
Met alleen maar grappen over Wok de Chinees, Mark de Homo en Bob de Negerquote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jah! Gewoon een eigen programma
quote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Met alleen maar grappen over Wok de Chinees en Bob de Neger
Welnee, ze hadden al kritiek voordat ze iets geproefd hadden. Ze zijn gewoon erg vervelend vandaagquote:Op maandag 19 september 2011 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gelderland streeft Overijssel voorbij
ze zijn volgens mij idd met het verkeerde been uit bed gestapt (of de avond ervoor iets teveel van die uuhhh gelderse wijn geproefd)quote:Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Welnee, ze hadden al kritiek voordat ze iets geproefd hadden. Ze zijn gewoon erg vervelend vandaag
quote:Op maandag 19 september 2011 19:31 schreef arise het volgende:
Presentatie ??
Alsof het al eerder gegeten was ....
idd, had lagere cijfers verwachtquote:
hahaquote:Op maandag 19 september 2011 19:32 schreef Burner82 het volgende:
Ze hebben liefdesverdriet omdat Mark weg is.... Je merkt het meteen aan alles, zo sjaggie als ze zijn...
quote:Op maandag 19 september 2011 19:32 schreef Burner82 het volgende:
Ze hebben liefdesverdriet omdat Mark weg is.... Je merkt het meteen aan alles, zo sjaggie als ze zijn...
Hih Hih wat gaat die man te keer huh huhquote:Op maandag 19 september 2011 19:32 schreef Yonjuuni het volgende:
Wat was dat nou weer voor een lach?
quote:Op maandag 19 september 2011 19:32 schreef Burner82 het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2011 19:32 schreef Yonjuuni het volgende:
Wat was dat nou weer voor een lach?
Slager: JE MOEDER.quote:Op maandag 19 september 2011 19:32 schreef zoem het volgende:
Julius: Maar wat ben je nou precies aan het doen?
Een op en top Gelders gerechtquote:
Je hebt duidelijk niet de broek aanquote:Op maandag 19 september 2011 19:34 schreef franklop het volgende:
zit wel te kijken maar schrijf niet mee, moest de was doen voor Roos
die swarmaboeren hebben dat van Gelderland gejatquote:Op maandag 19 september 2011 19:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een op en top Gelders gerecht
Wasmachine, handige uitvindingquote:Op maandag 19 september 2011 19:34 schreef franklop het volgende:
zit wel te kijken maar schrijf niet mee, moest de was doen voor Roos
ja maar die vult zichzelf niet!quote:Op maandag 19 september 2011 19:35 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Wasmachine, handige uitvinding
Geen idee..quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef Cinderella_Man het volgende:
Call me stupid, maar wel handig trucje met die piepertjes in de oven
stokbrood toch..quote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef Cinderella_Man het volgende:
Call me stupid, maar wel handig trucje met die piepertjes in de oven
Jij ziet er ouder uit?quote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef Cee het volgende:
Ik weiger te geloven dat die Gea net zo oud is als ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt me lekker voor je theedoekquote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef Stranger het volgende:
[..]
yoghurt door een theedoek laten uitlekken voor ongeveer 20 uur ofzo.
dat zou jammer zijnquote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef kaatje50 het volgende:
Nu zeggen ze exact namaken, straks zeggen, geen eigen draai aangegeven...Let maar eens op.
Prachtig altijdquote:
Ik eet de theedoek toch niet opquote:Op maandag 19 september 2011 19:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
lijkt me lekker voor je theedoekik pas
is meestalquote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef kaatje50 het volgende:
Nu zeggen ze exact namaken, straks zeggen, geen eigen draai aangegeven...Let maar eens op.
en franklop wast hem welquote:Op maandag 19 september 2011 19:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik eet de theedoek toch niet op
en als ze er wel een eigen draai aan geven, dan moest het exact nagemaakt wordenquote:Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef kaatje50 het volgende:
lulletje rozewaterquote:Op maandag 19 september 2011 19:39 schreef arise het volgende:
Volgens mij wordt Lars het lulletje van de week ...
Dat is me vaker opgevallen, maar heb er nu opgelet of ze inderdaad zeiden, exact namaken, dus ja..quote:Op maandag 19 september 2011 19:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
lijkt me lekker voor je theedoekik pas
[..]
dat zou jammer zijn
quote:
nou zegt dat ook niet veel meer tegenwoordigquote:Op maandag 19 september 2011 19:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ben docent Engels, wat denk je zelf![]()
Je had zo een vaag gevoel erover?quote:Op maandag 19 september 2011 19:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik ben vandaag net zo kritsch als de chefs, maar dan in hun nadeel...quote:Op maandag 19 september 2011 19:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en als ze er wel een eigen draai aan geven, dan moest het exact nagemaakt worden
hie is un Ingliesj tietsjerquote:Op maandag 19 september 2011 19:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik kan hartelijk lachen om steenkolen Engels, vind 't zelf wel humorquote:Op maandag 19 september 2011 19:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je had zo een vaag gevoel erover?
now breaks my wooden shoequote:Op maandag 19 september 2011 19:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik kan hartelijk lachen om steenkolen Engels, vind 't zelf wel humornet als die reclame van dat automerk. You have to close the raampje even dicht!
Je moet het exact namaken hè, niet je eigen draai aan gevenquote:Op maandag 19 september 2011 19:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je hebt het boekje: You can me wat.. Ook in je boekenkast staan?quote:Op maandag 19 september 2011 19:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik kan hartelijk lachen om steenkolen Engels, vind 't zelf wel humornet als die reclame van dat automerk. You have to close the raampje even dicht!
quote:
it's a whistle of a centquote:Op maandag 19 september 2011 19:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Now the monkey comes out of the sleeve!
If not than toch..quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 19:47 schreef Dekatria het volgende:
But all funnyness on a stick, I speak a good word over the bordernet als Juul!
ja baasquote:
Ja, maar geen zeefquote:Op maandag 19 september 2011 19:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook nog een drankje en een sigaar voor me?
Dat heb ik wel, maar heb je ff geduld, anders mis ik het programmaquote:Op maandag 19 september 2011 19:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook nog een drankje en een sigaar voor me?
hij is klein! (de gozer dan, niet de swarma)quote:Op maandag 19 september 2011 19:52 schreef Ceetje.. het volgende:
hij is lekker (de swarma dan, niet die gozer)
Die gozer is net Jack Blackquote:Op maandag 19 september 2011 19:52 schreef Ceetje.. het volgende:
hij is lekker (de swarma dan, niet die gozer)
bon is gewoon keukentaal...hebben ze vorig seizoen bij topchef gezienquote:Op maandag 19 september 2011 19:50 schreef Burner82 het volgende:
Waarom zeggen al die nep sjefs: Bohn..
Soit.quote:Op maandag 19 september 2011 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bon is gewoon keukentaal...hebben ze vorig seizoen bij topchef gezien
volgensmij overkomt ze dat wekelijksquote:Op maandag 19 september 2011 19:53 schreef kaatje50 het volgende:
zullen we met zijn allen een keer bij één van die chefs gaan eten en dan alleen maar commentaar hebben op de gerechten?
Cat was daar al mee bezigquote:Op maandag 19 september 2011 19:53 schreef kaatje50 het volgende:
zullen we met zijn allen een keer bij één van die chefs gaan eten en dan alleen maar commentaar hebben op de gerechten?
zou ik wel lachen vinden, alhoewel ze dan wel zullen zeggen dat wij geen verfijnde smaak hebbenquote:Op maandag 19 september 2011 19:53 schreef kaatje50 het volgende:
Dat snap, en zal ook Frans zijn... Maar WAAROM..quote:Op maandag 19 september 2011 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bon is gewoon keukentaal...hebben ze vorig seizoen bij topchef gezien
Paar topics terug over gehad. Schijnt dat je met een grote groep moet reserveren en allemaal uit dezelfde provincie.quote:Op maandag 19 september 2011 19:53 schreef kaatje50 het volgende:
Joequote:Op maandag 19 september 2011 19:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat snap, en zal ook Frans zijn... Maar WAAROM..waarom niet gewoon: joe..
Limburgs he (A)quote:
Daar verzinnen we wel een antwoord op...we lusten ze rauwquote:Op maandag 19 september 2011 19:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zou ik wel lachen vinden, alhoewel ze dan wel zullen zeggen dat wij geen verfijnde smaak hebben
We kunnen niet iedereen een Mark maken hequote:
echt welquote:Op maandag 19 september 2011 19:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Daar verzinnen we wel een antwoord op...we lusten ze rauw
quote:
Bij de fooi dus zeggen: We gaan de balans opmaken....quote:Op maandag 19 september 2011 19:56 schreef zoem het volgende:
Zou wel hilarisch zijn. Het commentaar van alle seizoenen Topchef over ze heen gooien
quote:Op maandag 19 september 2011 19:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij de fooi dus zeggen: We gaan de balans opmaken....
Doen we net of we allemaal Brabanders zijn, dus bourgondiërsquote:Op maandag 19 september 2011 19:54 schreef zoem het volgende:
[..]
Paar topics terug over gehad. Schijnt dat je met een grote groep moet reserveren en allemaal uit dezelfde provincie.
quote:Op maandag 19 september 2011 19:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Gewoon wat cayennepeper erop gooien.
as ut mar veul isquote:Op maandag 19 september 2011 19:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Doen we net of we allemaal Brabanders zijn, dus bourgondiërs, die hebben geen verfijnde smaak
brabant is al geweest..quote:Op maandag 19 september 2011 19:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Doen we net of we allemaal Brabanders zijn, dus bourgondiërs, die hebben geen verfijnde smaak
Vet 'n' veul, bier, nu.quote:
daarvoor bestaan dan weer vaatwasmachinesquote:Op maandag 19 september 2011 19:57 schreef franklop het volgende:
potverdikkies, moet er afgewassen worden, is roos alweer weg
Dan krijgen we geld toe, i.p.v. fooi te gevenquote:Op maandag 19 september 2011 19:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij de fooi dus zeggen: We gaan de balans opmaken....
weet ik, dit was om als groep naar het restaurant van Kraan te gaanquote:
TBBTquote:
quote:
Nu nog t70squote:
Tot morgenquote:Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef arise het volgende:
Dit wordt echt een gave week ....![]()
Vond het gezellig , een fijne avond ,en tot morgen !!!!![]()
quote:
Vertelquote:Op maandag 19 september 2011 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik de 'gehate' Maarten hier (de Brabander) een paar keer ontmoet heb, en dat het echt een rat is IRL
haha verveelde je je?quote:Op maandag 19 september 2011 21:36 schreef franklop het volgende:
kwam trouwens net je afscheidstopic bij fok!sport tegen Tim (ok totaal offtopic)
siquote:
Ik nietquote:Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
sijij ook? (ja dat is een hint)
Heeft Gelderland wel een tweesterrentent dan?quote:Op maandag 19 september 2011 22:00 schreef tweesterrentent het volgende:
Zeau! Maar even een account aangemaakt. Keek al tijdje mee in dit topic maar nu mijn provincie aan de beurt is kom ik ook even meedoen.
Als er iemand is die dat weet ben jij dat wel toch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft Gelderland wel een tweesterrentent dan?
Wat fijn dat je hier bent! Hoeveel sterren, Juul?quote:Op maandag 19 september 2011 22:00 schreef tweesterrentent het volgende:
Zeau! Maar even een account aangemaakt.
Usernamequote:Op maandag 19 september 2011 22:00 schreef tweesterrentent het volgende:
Zeau! Maar even een account aangemaakt. Keek al tijdje mee in dit topic maar nu mijn provincie aan de beurt is kom ik ook even meedoen.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik de 'gehate' Maarten hier (de Brabander) een paar keer ontmoet heb, en dat het echt een rat is IRL
Dat kan ik beamen...quote:Op maandag 19 september 2011 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 05:27 schreef Ole het volgende:
Als er iemand is die dat weet ben jij dat wel toch?
quote:
Als 'leraar' of als brugklasser ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:48 schreef Dekatria het volgende:
Moet vanavond en de rest v/d week alweer missenvanaaf voetbal kiek'n, en voor de rest op kamp met m'n brugklasserts...
Leraarquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als 'leraar' of als brugklasser ?
Nope, geweest zijn: Limburg, Noord-Holland, Overijssel, Noord-Brabant en nu Gelderlandquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:16 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben net terug van vakantie. Is de provincie Utrecht al geweest?
Gatverdamme, dan weet ik dat ik vrijdag niet hoef te kijken. Wat een verschrikkelijke vent is datquote:
Niet haten op JJquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Gatverdamme, dan weet ik dat ik vrijdag niet hoef te kijken. Wat een verschrikkelijke vent is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |