Iemand die hier niet hoeft te modden.quote:
Is dat wel een mod dan?quote:Op maandag 19 september 2011 19:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Iemand die hier niet hoeft te modden.
De meest users hoeven hier toch niet te modden?quote:Op maandag 19 september 2011 19:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Iemand die hier niet hoeft te modden.
Ik heb er nog nooit van gehoord, kijk eens in de index?quote:
Hmm. ZIJ is een mod op MIS.quote:Op maandag 19 september 2011 19:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord, kijk eens in de index?
quote:
Leden van de Staten-Generaalquote:
Ik wist niet eens dat wij een FOK! miss-verkiezingen mod haddenquote:
Ohja. Zo.quote:Op maandag 19 september 2011 19:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat wij een FOK! miss-verkiezingen mod haddenOf is zij gewoon Miss Fok! 2011 met modrechten als cadeau?
Welnee...quote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het beledigen van de majesteit.
Ik zal de duimschroeven maar weer eens afstoffen....quote:
Ze is dan ook geen user misschien?quote:Op maandag 19 september 2011 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De meest users hoeven hier toch niet te modden?
MIS = misdaad.quote:Op maandag 19 september 2011 19:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat wij een FOK! miss-verkiezingen mod haddenOf is zij gewoon Miss Fok! 2011 met modrechten als cadeau?
Duimschroeven kan je krijgenquote:Op maandag 19 september 2011 19:21 schreef BBQSausage het volgende:
Maareh, smeg, gooi er maar weer een slotje op. Dit wordt niks zo.
Ohja dat hebben we ook nogquote:
Misschien moet je gewoon een iets schunnigere troonrede posten.quote:Op maandag 19 september 2011 19:21 schreef BBQSausage het volgende:
Maareh, smeg, gooi er maar weer een slotje op. Dit wordt niks zo.
Te weinig klasse, ze is Berlusconi nietquote:Op maandag 19 september 2011 19:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon een iets schunnigere troonrede posten.
Zoiets van:
Dit is mijn troonrede.
Negerpiemels roeren in mijn schede.
Godverdomme wat ben ik nat.
Een spoorbiels in mijn poepgat.
Dat idee.
Ik wacht op jouw versie danquote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Te weinig klasse, ze is Berlusconi niet
Zoiets had ik wel in gedachte, ik begon zelfs al over "soppen" en "schraal", dat vond ik al behoorlijk schunnig. Maar ik dacht, laat ik het netjes houden, het is immers nog maar 19:30, de kleintjes gaan nu pas naar bed.quote:Op maandag 19 september 2011 19:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon een iets schunnigere troonrede posten.
Zoiets van:
Dit is mijn troonrede.
Negerpiemels roeren in mijn schede.
Godverdomme wat ben ik nat.
Een spoorbiels in mijn poepgat.
Dat idee.
wat een kut rijmquote:Op maandag 19 september 2011 19:32 schreef honkeytonk het volgende:
Een onneukbare kont, is wat ik heb
En mijn tieten, die zijn ook nep
Een beetje belangrijk doen, dat is wat ik kan
Terwijl ik leef op de belastingcenten, van ongeveer 20000 man
Geld uitgeven en mijn haar doen
Dat is waarmee ik geld verdien
Ik ga lang nog niet met mijn pensioen
Ik ga nog wel even mee, minstens een jaartje of 17
ben je ongesteld ofzo jij uitgepoepte-internetsletquote:Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En wat ben jij een onmeunige kloteuser.
Nee. Ik ben een verzuurde user die hier al wat langer zit en die nieuwelingen die denken dat ze grappig of stoer zijn helemaal zat is.quote:Op maandag 19 september 2011 20:03 schreef dokterkiphabbo het volgende:
[..]
ben je ongesteld ofzo jij uitgepoepte-internetslet
En dat filmpje had ik ook al gepost. Eerst topic lezen voordat je origineel denkt te zijn.quote:
srryquote:Op maandag 19 september 2011 20:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En dat filmpje had ik ook al gepost. Eerst topic lezen voordat je origineel denkt te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |