Goed beargumenteerd! Ik kijk nu heel anders naar de zaak!quote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, maar zo uit het niets beweren dat het een onbekende slechte slogan is die niet werkt slaat nergens op.
Inderdaad. En mij heb je dat ook niet zien beweren. Je hebt wéér een foute aanname gedaan.quote:Op maandag 19 september 2011 18:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, maar zo uit het niets beweren dat het een onbekende slechte slogan is die niet werkt slaat nergens op.
Nee, en dat lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef Dartanion het volgende:
Ben ik de enige die zich kapot ergert aan TS zijn drogredenering?
Het leek mij ook duidelijk. Ik wilde TS er mee uitlokkenquote:Op maandag 19 september 2011 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, en dat lijkt me duidelijk.
Verder goede post.
Obvious troll is obvious!quote:Op maandag 19 september 2011 20:29 schreef Maikuuul het volgende:
Al die metalhoofden hier die de slogan van mysteryland niet kennen
Beetje jammerlijke trollpoging, ouwe groentehosselaar.quote:Op maandag 19 september 2011 20:29 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beetje jammerlijke trollpoging, ouwe groentehosselaar.
Ik heb ook een metalhoofd en ken hem wel. ben nog naar de eerste paar van Mysteryland geweest toen jij waarschijnlijk nog gemaakt moest worden. Of al mislukt was, dat kan ook. (misschien ben ik je vader wel sukkel)quote:Op maandag 19 september 2011 20:29 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2011 17:18 schreef Ritmo het volgende:
"Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker wel"
Zo te zien is er iemand beledigtquote:Op maandag 19 september 2011 23:06 schreef blek het volgende:
[..]
Ik heb ook een metalhoofd en ken hem wel. ben nog naar de eerste paar van Mysteryland geweest toen jij waarschijnlijk nog gemaakt moest worden. Of al mislukt was, dat kan ook. (misschien ben ik je vader wel sukkel)
Wanneer ik de hele dag gewerkt/geleerd heb ga ik liever wat anders doen dan weer leren.quote:Op maandag 19 september 2011 18:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Maar kijk, het punt dat ik probeer duidelijk te maken is dat ik geen hersenpoep kijk verder, zoals jij wel doet. Ik kijk liever educatieve dingen enzo, films boeien me niet zo tenzij lekkere acteurs of een origineel verhaal.
Does..not...compute!quote:Op maandag 19 september 2011 23:29 schreef boskameel het volgende:
shit ik ken m ookniet, maar ik ben geen autist. wat nu?
En wat nu als je dat ouwe uitgekauwde zinnetje wel kent maar het niet kunt koppelen aan Mysteryland omdat het al zoooo vaak voor van alles en nog wat gebruikt wordt?quote:Op maandag 19 september 2011 18:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij bent een oude zak dus hoeft dat nietMaar roepen dat het geen goede slogan is omdat jij hem niet kent is onzin.
Dat komt omdat de meeste mensen die slogan helemaal niet kennen.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:55 schreef Bananenman het volgende:
Al 3 pagina's en ik ben de eerste die opmerkt dat TS de Mysterylandslogan verkeerd heeft neergezet? Toch niet zo bekend dus it seems
Iddquote:Op donderdag 22 september 2011 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat de meeste mensen die slogan helemaal niet kennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |