Lieve schat, ik ben 12 weken zwanger. Mijn baarmoeder komt net 2-3 vingers boven mijn schaambeen uit. Waar denk je dat de rest van de buik uit bestaat?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef oeke het volgende:
Wauw Fluugs, wat een mooi buikje al, en Asy en Kuukske ook al.![]()
Bij mij zijn het vooral nog vetjes ben ik bang. Het was eerst echt meer een buik, maar het lijkt weer wat ingeplopt. Ik wacht nog maar even met foto's.
En al die andere buiken, ze zijn prachtig!
wat zit je baby hoooooooooooogquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:39 schreef Kyara het volgende:
Dat is een flinke buik Meissie! Mooi!![]()
Hier mijn 25 weken toeter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als ik durf zal ik volgende week ook eens een blote buik foto maken![]()
Maar je buik is dus wel veranderd, anders zou je hem toch niet posten?quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:57 schreef Asyniur het volgende:
Lieve schat, ik ben 12 weken zwanger. Mijn baarmoeder komt net 2-3 vingers boven mijn schaambeen uit. Waar denk je dat de rest van de buik uit bestaat?
Ja, hij is gewoon nog dikkerquote:Op zondag 25 september 2011 22:49 schreef oeke het volgende:
Maar je buik is dus wel veranderd, anders zou je hem toch niet posten?
Tenminste ik heb niet het gevoel dat mijn buik al veel veranderd is en dat is de reden waarom ik er nog geen foto van heb gemaakt.
*kuch*quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:56 schreef Susie het volgende:
Ships, ben weer vergeten vandaag een foto te laten maken... morgen nieuwe ronde!
Wat gaat dat snel he? Ik pas nog wel in mijn broeken, maar ik ben ook nog niks aangekomen, zelfs iets afgevallen, dat krijg je van die misselijkheid.quote:Op maandag 26 september 2011 08:40 schreef Asyniur het volgende:
Ja, hij is gewoon nog dikker
Ik pas ook al eventjes niet meer in mijn eigen broeken. Jij wel dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |