Lieve schat, ik ben 12 weken zwanger. Mijn baarmoeder komt net 2-3 vingers boven mijn schaambeen uit. Waar denk je dat de rest van de buik uit bestaat?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef oeke het volgende:
Wauw Fluugs, wat een mooi buikje al, en Asy en Kuukske ook al.![]()
Bij mij zijn het vooral nog vetjes ben ik bang. Het was eerst echt meer een buik, maar het lijkt weer wat ingeplopt. Ik wacht nog maar even met foto's.
En al die andere buiken, ze zijn prachtig!
wat zit je baby hoooooooooooogquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:39 schreef Kyara het volgende:
Dat is een flinke buik Meissie! Mooi!![]()
Hier mijn 25 weken toeter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als ik durf zal ik volgende week ook eens een blote buik foto maken![]()
Maar je buik is dus wel veranderd, anders zou je hem toch niet posten?quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:57 schreef Asyniur het volgende:
Lieve schat, ik ben 12 weken zwanger. Mijn baarmoeder komt net 2-3 vingers boven mijn schaambeen uit. Waar denk je dat de rest van de buik uit bestaat?
Ja, hij is gewoon nog dikkerquote:Op zondag 25 september 2011 22:49 schreef oeke het volgende:
Maar je buik is dus wel veranderd, anders zou je hem toch niet posten?
Tenminste ik heb niet het gevoel dat mijn buik al veel veranderd is en dat is de reden waarom ik er nog geen foto van heb gemaakt.
*kuch*quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:56 schreef Susie het volgende:
Ships, ben weer vergeten vandaag een foto te laten maken... morgen nieuwe ronde!
Wat gaat dat snel he? Ik pas nog wel in mijn broeken, maar ik ben ook nog niks aangekomen, zelfs iets afgevallen, dat krijg je van die misselijkheid.quote:Op maandag 26 september 2011 08:40 schreef Asyniur het volgende:
Ja, hij is gewoon nog dikker
Ik pas ook al eventjes niet meer in mijn eigen broeken. Jij wel dan?
haha ik ken 't.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:44 schreef Asyniur het volgende:
Jipster! Mooi
Ik ben wel aangekomen. Ik ben ook misselijk (geweest) maar hoef niet te spugen. Het enige wat helpt tegen de misselijkheid is eten, dus dat is zo'n beetje een nieuwe hobby
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 28 september 2011 20:00 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
haha ik ken 't.
heb wel een homeopatisch middeltje tegen misselijkheid maar eten helpt toch 't beste
(wel wat op dat moment 'lekker' is, dus dat wisselt van gezond/ongezond)
Rienk had in die romper geslapen, dan doe ik hem sowieso al een schone aan, ik loop overdag immers ook niet in mn nachtponquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:26 schreef Asyniur het volgende:
Vlindur, daar maak ik me ook niet meer druk om hoor!
Papa doet het kind aan wat op de comode ligt. Dat daar soms ook dingen liggen die ik bijv later die dag gewisseld heb, daar staat hij niet bij stil
Jeetje, dat is snel gegaan dan?! Ben bang dat hier ook gewoon nog wat vetjes achterblijft hoor...mja, daar reken ik al op, dus wordt geen verrassing voor mij!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:29 schreef Kleurdoos het volgende:
susie
hier is alles aan buik al weg!nog wat lellerig vel maar verder amazing \O/
Nope, ze voelen even met de handen enzo, maar meten niets. Als ik het zo meet zoals jij het zegt, is het iets van 43 cm. (ik hoef ook nooit op de weegschaal te staanquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:44 schreef Kyara het volgende:
Meten ze dat bij jou bij de vk niet op? Bij mij meten ze van schaambot naar bovenkant baarmoeder.
Dan zou Ik 23 weken zijn ipv de 31,5quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:44 schreef Kyara het volgende:
Meten ze dat bij jou bij de vk niet op? Bij mij meten ze van schaambot naar bovenkant baarmoeder.
Ik neem aan dat je doelt op het "regeltje" dat je 4 weken op moet tellen bij het aantal cm? Want dat wordt hier namelijk nergens genoemd. Klopt hier trouwens ook niet hoor. Dan zou ik al bijna moeten bevallenquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:26 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dan zou Ik 23 weken zijn ipv de 31,5gaat dus niet op.. En bubba is een 1.5wk achter op groei en vruchtwater normaal.
+1quote:
Zit jij hier nou even te verkondigen dat ik dik ben?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:03 schreef Asyniur het volgende:
evenstar, volgens mij had ik jou al ingehaald voordat ik zwanger was![]()
flugel, waar is jouw buik? Anders ben ik de enige die mijn gewicht in de strijd gooit hiero
Waar zie jij dat staan dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zit jij hier nou even te verkondigen dat ik dik ben?
dat mag ze van mij niet. Dus nu ligt ze gewoon met d'r kop op mijn buik te kwijlen. En ze moet sowieso niks van vreemden of veranderingen hebben dus dat wordt nog wat.....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Lieve kat kyara. Die van ons gingen er altijd met hun volle gewicht op liggen. Ze variëren van 5 kilo tot 6,7 kilo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |