Zo kan je een onbehouwen kerel best wel omschrijvenquote:Op maandag 19 september 2011 14:57 schreef IrishBastard het volgende:
Vrouwen die een relatie hebben met een homofiele hond?
Daar ben ik gisteren nog geweestquote:Op maandag 19 september 2011 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond wrsch bij De Ontmoeting eten, nom!
quote:
quote:
Kan ik elke dag naar je zwaaien als ik naar werk fiets. Mooie dingen daarquote:Op maandag 19 september 2011 16:03 schreef morgane het volgende:
Ouieen v.d. flats boven winkelcentrum Dukenburg.
Die met die rode trappenhuizen? Ook niet verkeerd hoorquote:Op maandag 19 september 2011 16:17 schreef morgane het volgende:
Haha gezellig. Niet die nieuwe zwarte trouwens
Nee zeker niet! We zijn er heel blij mee. Likje verf, vloer erin en meer hoeven we niet te doen!quote:Op maandag 19 september 2011 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die met die rode trappenhuizen? Ook niet verkeerd hoor
Ik ben er nog nooit geweest!quote:Op maandag 19 september 2011 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
Wel lekker eten daardat 12-gangen menu is echt
Twaalf gangen? Wat is gebeurd met de altijd prima schnitzel met friet zoals Henk en Ingrid die eten?quote:Op maandag 19 september 2011 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
Wel lekker eten daardat 12-gangen menu is echt
Inderdaad. Pretentieus gezemel.quote:Op maandag 19 september 2011 16:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Twaalf gangen? Wat is gebeurd met de altijd prima schnitzel met friet zoals Henk en Ingrid die eten?
Ik heb me vorige week tegen mijn eigen waarschuwing in, vergist in het stokbroodquote:Op maandag 19 september 2011 16:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Twaalf gangen? Wat is gebeurd met de altijd prima schnitzel met friet zoals Henk en Ingrid die eten?
Jep. Geef mij maar gewoon een beetje stokbrood met kruidenboter vooraf en daarna een bord met veel vlees, wat friet/gebakken aardappeltjes en wat groenvoer, dan ben ik helemaal tevreden. Met die 85-gangen menu's heb ik altijd berehonger die dan constant geteased wordt, om uiteindelijk te eindigen met koffie terwijl ik nog steeds trek hebquote:Op maandag 19 september 2011 16:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inderdaad. Pretentieus gezemel.
Altijd jammerquote:Op maandag 19 september 2011 16:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb me vorige week tegen mijn eigen waarschuwing in, vergist in het stokbrood
5 gangen, bij de eerste werd stokbrood + kruidenboter geserveerd... in massive amounts. Na gang 3 kon ik geen hap meer wegkrijgen
Oja, btw: was jij die gast die dacht dat de gast achter hem wel even de deur voor hem open zou houden en bij wie de deur op hem dichtvielquote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey paaskonijn. Moet jij plantenkunde incl. practicum overdoen?
Volgende keer hallon zeggen danquote:Op maandag 19 september 2011 18:00 schreef IrishBastard het volgende:
Dan heb ik je vorige week ook al gespot
Nee. Al zou dat wel iets voor mij zijn. Vorige post: ja.quote:Op maandag 19 september 2011 18:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja, btw: was jij die gast die dacht dat de gast achter hem wel even de deur voor hem open zou houden en bij wie de deur op hem dichtviel?
Hm, nou moet een ontmoeting ook niet meer uitblijvenquote:Op maandag 19 september 2011 20:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee. Al zou dat wel iets voor mij zijn. Vorige post: ja.
Welke practica tafel zit je?quote:Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, nou moet een ontmoeting ook niet meer uitblijven
Waar meeten we morgen?
Ehm, zeg maar als je de practicumgang in komt dan de 1e deur al naar binnen (rechts) en daar zit ik meteen. De gast naast die dude met een bril en een baard.quote:
Jaapquote:Op maandag 19 september 2011 21:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ehm, zeg maar als je de practicumgang in komt dan de 1e deur al naar binnen (rechts) en daar zit ik meteen. De gast naast die dude met een bril en een baard.Aan de tafel van Dokter Jaap.
Oh okquote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jaap. Ik zit bij Jeroen, naast jullie.
Volgens mij ook C. Mariani.quote:Op maandag 19 september 2011 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie geeft er eigenlijk plantengenetica?
Weet jij trouwens waar ''Titi'' (quote:
Opdracht voor Academische Vaardighedenquote:WIE BEN IK?
Stel jezelf voor volgens de regels der kunst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |