casanovaquote:Op maandag 19 september 2011 14:21 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb ook soepele vingers alleen speel geen piano
That's mequote:
Nee, dat vind ik minder. Witching Hour vond ik erg tof, maar dat is eigenlijk het enige heksenboek dat ik ooit heb gelezenquote:Op maandag 19 september 2011 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Hey CL, jij was wel van de vampieren he?
Heb je ook iets met heksen?
Ik ook wel.. dus tips?quote:Op maandag 19 september 2011 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Hey CL, jij was wel van de vampieren he?
Heb je ook iets met heksen?
Nou ja, er is nl een nieuwe serie: The Secret Circlequote:Op maandag 19 september 2011 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik minder. Witching Hour vond ik erg tof, maar dat is eigenlijk het enige heksenboek dat ik ooit heb gelezenBen meer van de spookverhalen.
Lasher was een hele bevalling ja, Taltos heb ik maar helemaal niet gekochtquote:Op maandag 19 september 2011 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, er is nl een nieuwe serie: The Secret Circle
Ik vond Witching Hour ook wel mooi ja, omdat het over zo veel eeuwen gaat
Lasher ben ik nog niet doorheen gekomen.
quote:Op maandag 19 september 2011 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Dat Secret Circle klinkt als The Craft meets Twilight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik momenteel nog mee bezig.. Damonquote:Op maandag 19 september 2011 14:27 schreef Ang3l het volgende:
. Weet niet of je The Vampire Diaries kijkt?
(En ja, daarvan is de eerste helft van seizoen 1 erg Twilight, maar daarna wordt ie een stuk spannender en grover)
Ooit één aflevering half van zitten kijken. ik dacht dat ik naar Gossip Girl ofzo zat te kijken en ineens hingen ze bij elkaar in de nek. Ik had echt zoiets van: wtf is dit????quote:Op maandag 19 september 2011 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
het deed me idd erg aan The Craft denken. Gelukkig minder aan Charmed.
Heb de eerste aflevering gezien. Weet niet of je The Vampire Diaries kijkt?
(En ja, daarvan is de eerste helft van seizoen 1 erg Twilight, maar daarna wordt ie een stuk spannender en grover)
Nou dat Secret Circle is dus ook gebaseerd op een boekenreeks van die schrijfster.quote:Op maandag 19 september 2011 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar ben ik momenteel nog mee bezig.. Damon
Zit nu bijna einde seizoen 2
Zijn hier ook boeken van? want dan ga ik eerst die maar eens lezenquote:Op maandag 19 september 2011 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Nou dat Secret Circle is dus ook gebaseerd op een boekenreeks van die schrijfster.
Vond de pilot wel leukover 6 families van heksen.
quote:Op maandag 19 september 2011 14:28 schreef rival het volgende:
Soepele vingers, CHECK!
ik ben dan ook erg goed in....Ik was alleen niet zo goed in de ,..... ik noem hem maar ff ijsbalbeweging van Sub-ZeroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat draaien van pijltje onder naar pijltje voor. Ging m'n hele duim stuk van
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 19 september 2011 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn hier ook boeken van? want dan ga ik eerst die maar eens lezen
amateur, die beweging had je al onder de knie moeten hebben toen je nog met Ken en Ryu speeldequote:Op maandag 19 september 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was alleen niet zo goed in de ,..... ik noem hem maar ff ijsbalbeweging van Sub-Zero
Dat draaien van pijltje onder naar pijltje voor. Ging m'n hele duim stuk van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |