Iets met pre-rendered?quote:Op maandag 19 september 2011 14:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Grappig, heb het idee dat het er op de screenshots beter uitziet dan bij mij thuis op 1920x1080 met alles op high in DX11
quote:
En toch is het andersquote:Op maandag 19 september 2011 16:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Het spel is 'traag' genoeg om ervan te kunnen genieten
Vergeleken met BC2 is deus ex inderdaad hartstikke traag. Maar het is natuurlijk ook een ander soort game.quote:Op maandag 19 september 2011 16:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Het spel is 'traag' genoeg om ervan te kunnen genieten
She looks like a piece of crap.quote:Op maandag 19 september 2011 18:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben ik overigens de enige die geilt op bad girl Federova?
Mooie vormen doen het in dit gevalquote:Op maandag 19 september 2011 18:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben ik overigens de enige die geilt op bad girl Federova?
Hadden ze het beter moeten overdragen aan die andere partijen, maar ik deel je mening. Iets meer integratie in het verhaal?quote:Op maandag 19 september 2011 18:45 schreef ems. het volgende:
Is dat die enige baas waarbij ik meer moest doen dan wat raketjes die kant opschieten om te winnen?
Wat mij betreft hadden ze trouwens wel wat meer emotie en verhaal mee kunnen geven aan die eindbazen. Dat had wellicht een beetje gecompenseerd.
Betere lootquote:Op maandag 19 september 2011 18:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hadden ze het beter moeten overdragen aan die andere partijen, maar ik deel je mening. Iets meer integratie in het verhaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |