Ook geprobeerd, of althans, propolistinctuur. Heb niet het idee dat dat veel doet en als ik alle plekjes er goed mee zou willen insmeren, moet ik voor ¤ 100,- in de week aan propolis kopen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
Honing. Pure honing, rechtstreeks van de imker.
Prednison is nu aan het afbouwen, maar dat is nodig?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef erodome het volgende:
Heb je fin na de pred een probiotica kuurtje gegeven eigenlijk?
Je doet je best hem te begrijpen, te weten waarom hij dingen doet, rekening te houden met hoe hij denkt en hij zich voelt, dat werktquote:Op woensdag 23 november 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat klinkt wel wijs. Ik denk dat het ook wel klopt, ik heb meer van hem gedaan gekregen dan de ruiters en amazones voor mij
. Maar ik ben dan ook heel goed in rust nemen en niet te overhaast dingen doen, ik denk dat het voor hem werkt.
Ik heb het over honing. Gewoon pure honing, geen propolistinctuur of wat voor meuk dan ook, pure, onbewerkte honing.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ook geprobeerd, of althans, propolistinctuur. Heb niet het idee dat dat veel doet en als ik alle plekjes er goed mee zou willen insmeren, moet ik voor ¤ 100,- in de week aan propolis kopen.
Ja, dat denk ik ookquote:Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Je doet je best hem te begrijpen, te weten waarom hij dingen doet, rekening te houden met hoe hij denkt en hij zich voelt, dat werkt
Okee, misschien de moeite waard om eens te proberen. Valt in elk geval makkelijker uit te spoelen dan uierzalf, dat wordt één vieze vette zooi.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het over honing. Gewoon pure honing, geen propolistinctuur of wat voor meuk dan ook, pure, onbewerkte honing.
Heeft bij de schimmel die chronisch mok had wonderen verricht. Sowieso is honing een wondermiddel. En spotgoedkoop ook.
Persoonlijke mening!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Prednison is nu aan het afbouwen, maar dat is nodig?
Bij ons op stal eten veel paarden regelmatig mest.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Persoonlijke mening!
Na antibiotica, na pred zou ik altijd probiotica geven, het geeft toch een tik in die darmflora en paarden houden dat niet zo goed in stand meer dan, veulens eten ook poep om die darmflora op peil te krijgen, zelfs volwassen paarden doen dat weleens.
Hij is qua spijsvertering / darmen erg gezond, nooit koliek / buikpijn e.d.quote:Het kan iig geen kwaad om heel af en toe te zorgen dat je zeker weet dat die darmflora goed zit, heel veel problemen hangen samen met een verstoorde darmflora.
Zijn vacht was wat plukkerig, maar die begint al weer helemaal op te klaren, terwijl het nog afgebouwd wordt en hij er nog niet helemaal af is.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
Klopt inderdaad, bij mensen ook. Mijn huid ging helemaal naar zijn grootje toen mijn darmflora verstoord was. Mijn weerstand was ook meteen prut.
Je kan dat gewoon kopen bij de paardendrogist, maar ook bij de dierenarts is het wel te krijgen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij ons op stal eten veel paarden regelmatig mest.
[..]
Hij is qua spijsvertering / darmen erg gezond, nooit koliek / buikpijn e.d.
Kun je dat gewoon kopen ofzo? Wat zou je dan aanraden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |