Hij heeft er tot nu toe überhaupt weinig last van gehad. Ergens maakt dat het vervelender, want hij snapt niet waarom hij op stal staat. Hij heeft ook eens met een flinke hoefzweer op stal gestaan en toen was hij blij dat hij rust had en niet hoefde te lopen. Maar nu voelt hij zich verder prima, dus is denk ik lastiger voor hem. Maar hij mag hopelijk gauw weer de gewenningsstal in.quote:Op maandag 19 september 2011 15:17 schreef Tamashii het volgende:
@ Isegrim, het leek inderdaad best goed te gaan. Hopen dat dat ook zo blijft!
Daar heb ik op geklikt. Ik kreeg dezelfde titel (met 14 ipv 13) en de OP uit het vorige topic. Dat krijg je alleen als je nieuw deel openen aan klikt, dus weet niet wat er is misgegaan.quote:Op maandag 19 september 2011 15:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zou de volgende TS er een reeksje van willen maken?
Hij heeft het wel geprobeerdquote:Op maandag 19 september 2011 14:48 schreef erodome het volgende:
Je telefoon wordt tenminste niet opgegeten, dat is al heel wat
Haha echt geweldig ditquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:22 schreef Isegrim het volgende:
Wat hebben wij toch een tof paard.
Toen wij hem ruim een jaar geleden ophaalden, wilde hij écht de trailer niet op. Met veel geduld stond hij er na drie kwartier toch op.
Dus toen een stalgenoot aanbood om Fin & mij a.s. maandag naar het strand toe te rijden, zei ik dat ik dan eerst wel ff wilde oefenen met de trailer (hij is sinds het ophalen nooit meer in een trailer geweest).
Dus vandaag trailer neergezet om te oefenen. Clicker in de aanslag, emmer brokjes in de aanslag, spannend spannend...!
Loopt 'ie er meteen zonder enige aarzeling op.![]()
![]()
Ik heb 'm er drie keer opnieuw op gezet, geen enkel probleem, volkomen relaxed.
Toch wel ergens goed voor, al dat grondwerk.
Je moet gewoon visualiseren dat het in 1x goed gaat, dat vangt ie op en dan denkt ie Hee, zo kan het ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:57 schreef Isegrim het volgende:
Ik was er superblij mee, had het echt niet verwacht en dacht wel wat overredingskracht nodig te zullen hebben.
Dat heb ik ook een keer gehad en wat de oorzaak nou was? Misschien die vrouw met het kinderzitje achterop. Altijd een reden om je van je beste kant te laten zien.quote:Op zondag 25 september 2011 19:13 schreef Isegrim het volgende:
Psychopaard vandaag.Blokje om wezen fietsen, ging allemaal prima, hij was alleen wat traag. Zijn we bijna bij stal, wordt 'ie ineens hélemaal maf. Staart omhoog à la arabier (doet hij echt nooit!
), kop erop, dribbelen. Dus ik roep 'm tot de orde en hij begint weer wat normaler te lopen, sprint 'ie er ineens als een idioot vandoor, in volle rengalop, er was echt geen houden aan. Vervolgens de hele kudde in de hit actief in rep en roer, halve stampede.
Gelukkig geen ongelukken, hij is zo 't stalterrein op gerend en daar stonden ze al op 'm te wachten want ze hadden gezien dat hij voorbij kwam denderen aan de andere kant van de sloot.
En waar 't nou door kwam?In het landje waar we voorbij kwamen was een paardje flink uit z'n dak aan het gaan, maar normaal reageert hij daar niet echt op... Hij was echt compleet bezweet, schuim stond 'm op de borst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |