FF simpel:
Mijn website is voor mijn bedrijf en ik kan dat hier niet posten omdat ik hier anoniem wil blijven.
Website is nu down.
Omdat ik aan de nameservers heb gekloot en weet ik het wat krijg ik nu geen mail meer en is de website down.
Ik ga morgen in Spanje werken en ben nu dus aan het voorbereiden.
Er moet zo snel iemand hier komen die dit oplost, mag wat kosten als ik maar een factuur krijg.
Ik heb geen tijd om het nu via het forum op te lossen. Ik moet zeker weten dat het allemaal werkt voordat ik vertrek morgen.
Mail van de provider:
quote:
Omdat u gebruik maakt van externe nameservers voor uw domeinnaam zijn de DNS-instellingen in uw controlepaneel niet van kracht op uw domeinnaam. Wel valt mij op dat u nog een TransIP nameserver heeft opgegeven voor uw domeinnaam. Hierdoor is het van belang dat de configuratie van uw extern opgegeven nameservers overeen komt met de DNS-instellingen die u voor de domeinnaam heeft toegepast in uw controlepaneel.
Daarnaast is het van belang (als u de e-mail van uw hostingpakket wenst te gebruiken) dat de juiste MX-records zijn opgegeven voor uw domeinnaam voor een koppeling met het hostingpakket wat u hiervoor bij ons afneemt.
TransIP bied geen ondersteuning op aangepaste DNS-instellingen.
Maar goed, ik heb gewoon echt geen tijd om me hierin te verdiepen. Op mijn website staat een dienst die mensen morgen moeten kunnen gebruiken, het moet morgen gewoon werken dus.