ditquote:Op maandag 19 september 2011 13:17 schreef blup het volgende:
Haal ze er voor de APK er even uit. (hele behuizing dus)
Hey presto, goed gekeurd.
+1quote:Op maandag 19 september 2011 13:17 schreef blup het volgende:
Dat dusquote:Op maandag 19 september 2011 13:09 schreef Catch22- het volgende:
Als ze er op zitten, moeten ze werken.
Idemquote:Op maandag 19 september 2011 13:17 schreef blup het volgende:
Hmja, dan moet de hele voorbumper etc eraf, allemaal plastic. Zul je zien dat ik van alles afbreek en kras. Damn, vette pech dus.quote:Op maandag 19 september 2011 13:17 schreef blup het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2011 13:26 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hmja, dan moet de hele voorbumper etc eraf, allemaal plastic. Zul je zien dat ik van alles afbreek en kras. Damn, vette pech dus.
Toyota Avensis.quote:
\quote:Op maandag 19 september 2011 13:26 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hmja, dan moet de hele voorbumper etc eraf, allemaal plastic. Zul je zien dat ik van alles afbreek en kras. Damn, vette pech dus.
Of een zekeringetje.quote:Op maandag 19 september 2011 16:10 schreef lst128 het volgende:
Sinds 1 juli 2008 is het niet meer verplicht om werkende mistlampen te hebben, al zitten ze er wel op, maar je moet wel een symmetrisch lichtbeeld hebben. Dus trek de stekker van de werkende mistlamp er uit, zodat die het ook niet meer doet, en je bent klaar.
Misschien denken ze bij de garage wel dat mistlampen hartstikke handig kunnen zijn.quote:Op maandag 19 september 2011 17:55 schreef vronie het volgende:
...ziet er naar uit ,dat je garage je een dure reparatie aan wil smeren...
Dacht ik ook, totdat de draagramen braken aan de beide kanten waardoor ik 30 euro verder wasquote:Op maandag 19 september 2011 20:46 schreef Svyatagor het volgende:
Allright, ik heb een nieuwe lamp besteld en ga'm proberen er zelf in te zetten. Ik heb een handleiding en ben op zich niet onhandig, zolang ik maar niet te veel lompe kracht gebruik, kan er denk ik niet zo veel mis gaan
Altijd nog beter dan 280quote:Op maandag 19 september 2011 21:19 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Dacht ik ook, totdat de draagramen braken aan de beide kanten waardoor ik 30 euro verder was
Zelfde als met hoogteverstelling.quote:Op maandag 19 september 2011 21:25 schreef Palomar het volgende:
Kun je ook niet alleen het knopje om hem aan te zetten afplakken?
Dit ja. Werkt het best en goedkoopst.quote:Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef Turquaz52 het volgende:
Of anders met zwarte tape beide afplakken..
volgens mij ook, want als er wel een knopje zit en er niks gebeurt dan is dat ook niet goed.quote:Op maandag 19 september 2011 22:31 schreef Gokhan03 het volgende:
Was het nou niet zo dat als er een mistlampknopje op zat dat je die of eruit moet halen of dat het zou moeten werken?
Dat lijkt me sterk, in mijn twee vorige auto's had ik ook die knopjes, maar geen mistlampen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:33 schreef Palomar het volgende:
[..]
volgens mij ook, want als er wel een knopje zit en er niks gebeurt dan is dat ook niet goed.
Onzin.quote:Op maandag 19 september 2011 22:33 schreef Palomar het volgende:
[..]
volgens mij ook, want als er wel een knopje zit en er niks gebeurt dan is dat ook niet goed.
Zelfde als een uitlaat. Als die lekt, afkeur. Haal je de uitlaat er onder weg, goed gekeurd.quote:Op maandag 19 september 2011 13:17 schreef blup het volgende:
Daar klopt geen zak van. Hoe zit het met de CO² dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zelfde als een uitlaat. Als die lekt, afkeur. Haal je de uitlaat er onder weg, goed gekeurd.
Uitlaat is verplicht.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zelfde als een uitlaat. Als die lekt, afkeur. Haal je de uitlaat er onder weg, goed gekeurd.
en geluidquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:41 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Daar klopt geen zak van. Hoe zit het met de CO² dan?
geluid is geen apk punt..quote:
Je uitlaat moet sowieso gasdicht zijn en het geluid doet er voor de apk misschien niet toe, maar overal op de openbare weg verder wel.quote:
Ik zeg toch niks? Alleen dat het geen APK Keurpunt is.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je uitlaat moet sowieso gasdicht zijn en het geluid doet er voor de apk misschien niet toe, maar overal op de openbare weg verder wel.
lezen is een kunst he:quote:Op donderdag 22 september 2011 19:34 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ben wel benieuwd wat TS nu heeft gedaan.
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:31 schreef Svyatagor het volgende:
Allright, ik heb er vanmiddag een nieuwe ingezet, morgen kan ik even langs voor afmelding. De lampen zijn nu wel een klein beetje verschillend, ik hoop niet dat dat een probleem is. Maar vooralsnog ben ik 65 euro kwijt en een uurtje knutselen, ipv 280.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |