RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 19 september 2011 13:13 schreef ElisaB het volgende:
Wat liev
Ik ben niet weg, alleen een stapje terug, zoals eigenlijk al maaaaanden geleden voorzichtig aangekondigd
Nou, ik dacht ff eerst dat ze heel F&F gingen opdoekenquote:Op maandag 19 september 2011 19:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik dacht even dat er iemand overleden was.
Misschien komt dat nog. Dit zou goed het begin van het eind kunnen zijnquote:Op maandag 19 september 2011 19:35 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik dacht ff eerst dat ze heel F&F gingen opdoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank aan iedereen voor alle lieve woorden
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Wat een waanzinnige bijdragequote:Op maandag 19 september 2011 13:26 schreef Qwea het volgende:
Ik wilde tieten posten voor Elies, maar dat mag niet meer van de policy
[ afbeelding ]
1 Beals voor je topic.
Reken maar! Een jaar en drie maanden en dan ben ik weer daar waar ik wil zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:29 schreef komrad het volgende:
erg jammer!
on the bright side : al plannen voor alle tijd die je nu over houdt?
Zwart kleedt wel af natuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 01:35 schreef ayumu het volgende:
Ken je nog niet zo goed maar heb je al wel eens voorbij zien komenJammer dat blauwe kleurtje stond je goed
Precies, hoeft ze wat minder kwijt. Zie Elies, voordelen!quote:
En dus! Is het slim, of is het slimquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:57 schreef Qwea het volgende:
Precies, hoeft ze wat minder kwijt. Zie Elies, voordelen!
Ja, dat is een goede vraag. De uitdaging, zeg maarquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:42 schreef komrad het volgende:
Ho ho, zo makkelijk kom je er niet af. Wie houdt straks de kikkers in de kruiwagen?
en de FHF pakettenactie??
* komrad zoekt licht in de duisternis
Nou, zie je wel! Je bent de eerste die er iets van zegt en daarom hou ik nu nóg meer van jequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |