Is toch veel te ver weg man! Doe maar eens een toer regelen, zodat je ook naar het zuiden komtquote:Op maandag 19 september 2011 12:49 schreef The_Dean het volgende:
15 oktober in Zero, Dokkum, samen met Spyker
20 oktober in Iduna, Drachten, samen met Dimaeon
Komt allen
quote:3voor12 schreef:
Het Zeeuws-Vlaamse Zebrapad sluit de avond af met punk. Geen maatschappij kritische statements, maar funpunk om maar punk te zijn. Het gebrek aan talent wordt tactisch verbloemd door alle meegenomen fans het podium op te trekken. Een feestje is het wel, maar muzikaal is het deze avond onwaardig.
dan voel je je wel genaktquote:
Hmmm, er zou een tour van gemaakt kunnen worden.quote:Op maandag 19 september 2011 13:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is toch veel te ver weg man! Doe maar eens een toer regelen, zodat je ook naar het zuiden komt
Het ten zuiden van Dokkumquote:
Oke, daar heb je misschien een punt, maar dat is persoonlijk, ik vind het niet zo erg.quote:Op maandag 19 september 2011 14:41 schreef brother52 het volgende:
Ik weet het niet hoor maar ik vind ze juist erg slecht. Op die eerste foto zit veel te veel reflectie en de tweede is absoluut niet scherp....
Dimaeon hebben wij ook ooit eens mee gespeeld, was toen best een grappig bandje. Beethe Opeth-achtig, met een zanger die op Bosbeetle lijkt (leest u mee?)quote:Op maandag 19 september 2011 12:49 schreef The_Dean het volgende:
15 oktober in Zero, Dokkum, samen met Spyker
20 oktober in Iduna, Drachten, samen met Dimaeon
Komt allen
Wowwowquote:Op maandag 19 september 2011 14:34 schreef Iemand91 het volgende:
Op gitaarnet heeft ene Lobbert een paar ontzettend gave foto's geplaatst zeg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Bron.
Ah thanks! Van de week eens even scoren bij de lokale gitaarboer.quote:Op maandag 19 september 2011 21:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Vochtig doekje is gewoon prima
Voor de rest van de gitaar gebruik ik dit spul
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |