Told yaquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:17 schreef Frankii het volgende:
Ik snap nu trouwens wat je bedoelt met Alan Wake Rossdale. Het verhaal is vet, maar die hele stukken lopen steeds gaat lichtelijk te vervelen.
Achja, 15 euro vind ik het alsnog wel waard.
Ik haal m morgen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef KoningStoma het volgende:
Niemand van jullie heeft nog Gears 3?
Owja leuk battlefield.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef KneusTeun het volgende:
Leest nu iedereen over de belangrijkste post van het topic heen?
Ik ga over 1,5 week pas juichenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef KneusTeun het volgende:
link?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die opening titles zijn wel nice bij Charlie Sheen roast.
op mobiel is die site kut. Dus zo op pc lezen en dan pas reageren. Maar wss wel super nieuwsquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef KneusTeun het volgende:
nice!!!!!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:31 schreef KneusTeun het volgende:
http://blogs.battlefield.(...)tes-announced.aspx##
WWWWWWOOOOOOOOEEEEEEIIIIII!!!!!
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:30 schreef SoldMayor het volgende:
Waaaaaaaaaaaaarom.![]()
Waarom moet nou BF3 beta nou 29 sept. komen?
Want dan komt FIFA 12 al uit.![]()
En waarom moeten sowieso MW3 en BF3 binnen 2 weken van elkaar uitkomen.![]()
Kunnen ze met BF3 niet gewoon ff lekker wachten tot Februari 2012 ofzo.
jawel 2 xboxes en 2 tv'squote:Op dinsdag 20 september 2011 18:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja.
MW3 en BF3 tegelijk spelen kan niet.
Hoe verander ik dat dan? Die uitleg op portforward is mij redelijk omslachtig met IP's die ik moet gaan opzoeken, kan het niet makkelijker?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je het zeker nog steeds ingesteld dat het IP adres automatisch wordt toegewezen. Dan krijg je dat.
Ik dacht dat je meer BF was.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja.
MW3 en BF3 tegelijk spelen kan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |