quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:45 schreef iBenny het volgende:
...de loting zal ik vanmiddag ff doen. Zodra dat is gebeurd zul je een PM ontvangen.
56-46 voor mij, remlof is keihard aan nadenken!quote:
KI?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
56-46 voor mij, remlof is keihard aan nadenken!
[ afbeelding ]
Inseminatie, toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:15 schreef remlof het volgende:
Kunstmatige Intelligentie
Maar het is nog steeds vaag dat de ene afkorting wel mag en de andere niet
Klopt, CD en CC mag ook, maar CV weer niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:15 schreef remlof het volgende:
Kunstmatige Intelligentie
Maar het is nog steeds vaag dat de ene afkorting wel mag en de andere niet
Nee, ik wou eerst WAP doen, maar die mocht niet, dus veranderde hem in NAP zodat nu 3 keer woord open ligt met een K en een Squote:Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo snel leggen
CV mag zeker wel hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, CD en CC mag ook, maar CV weer niet.
Die heb ik vorige week van iemand geleerd, en inmiddels ook al zelf kunnen toepassenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon PG leggen, dat vond ik ook wel bijzonder.
quote:De laatste tijd komen er veel vragen over de woorden die Wordfeud van OpenTaal heeft overgenomen.
Onze woordenlijst heeft als doel om de Nederlandse taal zo goed mogelijk te ondersteunen. Dat is een ander doel dan een woordspelletje heeft. Welke gegevens Wordfeud heeft overgenomen is hun zaak. Ze hebben wel een aantal handelingen gedaan om eigennamen en afkortingen te weren, maar andere woorden die niet volgens de regels van het klassieke spel zijn noodgedwongen laten zitten. Ze kennen namelijk zelf de taal niet.
We hebben contact met ze gezocht inmiddels, om hen op de tekortkomingen te wijzen. Ze komen over enige tijd met een nieuwe Nederlandse woordenlijst.
Veel mensen geven ook aan dat heel normale woorden niet ' gesnapt' worden. Dat kan; onze woordenlijst is slechts 400.000 woorden lang, en het Nederlands heeft een oneindige woordenvoorraad. Naast het spelen van zo'n woordspelletje kun je ook OpenTaal helpen met het uitbreiden van de woordenlijst, door woorden te beoordelen op juistheid. Zie ' Tussendoortjes' , rechtsboven op deze site.
UV mag ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt, CD en CC mag ook, maar CV weer niet.
Ah oja, maar ik bedoel er zit nogal wat inconsistentie in.quote:
Dat zeker jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah oja, maar ik bedoel er zit nogal wat inconsistentie in.
Ach, zolang iedereen hetzelfde woordenboek heeft hebben we allemaal (in principe) dezelfde kansenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het slechte woordenboek, is voor mij dan ook een reden om het niet meer te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |