Probeer het eens dateloos.quote:Op maandag 19 september 2011 00:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja neem eens een date mee en het is voor jaren weg.
quote:Op maandag 19 september 2011 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Samen gaan lunchen. Hoe gay is dat dan!
Ah toppie, je bent een schatquote:Op maandag 19 september 2011 00:55 schreef Steve het volgende:
Oh ik dacht ik plan het even voor jullie.
Amsterdam lijkt me dan.quote:
Je kan ook zelf denken. Je hebt een hoofd gekregen van onze lieve Heer.quote:
Hoezoquote:Op maandag 19 september 2011 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Samen gaan lunchen. Hoe gay is dat dan!
Jammer.quote:Op maandag 19 september 2011 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wilde er mee stoppen, maar dat moet ik misschien maar eens even doorgeven.
Wat is die Erikmentaliteit dan?quote:
Huh?quote:Op maandag 19 september 2011 01:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oh Bart jij hebt donderdag van 9.20 tot 10.10 vast niet niks te doen toch?
Ow okequote:
Dat is dan juist de grapquote:Op maandag 19 september 2011 01:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow okehet kwam er best serieus uit. Of naja het kwam best serieus over bij mij
School kwam met het lumineuze idee dat we echte leraren oid moeten gebruiken ipv acteurs voor onze pilotquote:
Haha oke... Dus?quote:Op maandag 19 september 2011 01:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
School kwam met het lumineuze idee dat we echte leraren oid moeten gebruiken ipv acteurs voor onze pilot
maar jij moet dus donderdagochtend iemand hebben die leerkracht is en diegene moet dus in Amsterdam zijn ook?quote:Op maandag 19 september 2011 01:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Moeten we last-minute opzoek naar dergelijke personen
Eet dan even iets!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
En ontbijt dan?quote:
Dat gaat em niet worden dan he... sorry...quote:
Ik gok om te smokkelen?quote:Op maandag 19 september 2011 01:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Da's een manier om kolibries warm te houden ofzo?
Als men je graag wil hebben moeten ze maar naar je toe komen.quote:Op maandag 19 september 2011 01:59 schreef Bartjebart het volgende:
Dat gaat em niet worden dan he... sorry...
Hahaquote:Op maandag 19 september 2011 02:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Als men je graag wil hebben moeten ze maar naar je toe komen.
Kan moeilijk zo'n televisiestudio verplaatsenquote:Op maandag 19 september 2011 02:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Als men je graag wil hebben moeten ze maar naar je toe komen.
Filmen op locatie. Altijd leuk.quote:Op maandag 19 september 2011 02:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Kan moeilijk zo'n televisiestudio verplaatsen
I know.quote:Op maandag 19 september 2011 02:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ontbijt is trouwens misschien wel mijn favoriete maaltijd van de dag.
En dat ook nog eens, maar daar zijn ze wel iets soepeler inquote:Op maandag 19 september 2011 02:04 schreef Steve het volgende:
Of moet het een basisschoolleraar zijn? Die zullen op dat tijdstip meestal wel druk zijn met lesgeven lijkt me..
Wat je nog zou kunnen proberen is eens een schoolbestuur te bellen of zij in de invalpoule niet iemand hebben die jullie donderdagochtend uit de brand kan helpen.quote:Op maandag 19 september 2011 02:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
En dat ook nog eens, maar daar zijn ze wel iets soepeler in
Ontbijt bij mijquote:Op maandag 19 september 2011 02:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
Mijn favoriete maaltijd is een maaltijd die lekker is en waar ik weinig moeite voor hoef te doen
Als je iemand uit de invalpoule neemt die op dat moment toch niet hoeft te werken is het een ander verhaal natuurlijk. Tijdens werktijd kun je het op (basis)scholen sowieso wel vergeten.quote:Op maandag 19 september 2011 02:06 schreef Steve het volgende:
Het lijkt me wel lastig iemand te vinden die onder werktijd ergens heen wil gaan om wat vragen voor een camera te gaan beantwoorden. Vrijwillig.
quote:
Jam en kaas is ook wel lekkerquote:
Zo gemeen tegen Steve opeensquote:Op maandag 19 september 2011 02:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij mag nooit bij me ontbijten. Het is over. Laat me met rust. Bel me niet meer.
Je bent het op beide momenten niet?quote:Op maandag 19 september 2011 06:21 schreef Vlarp het volgende:
's avonds een vent, 's morgen een vent
O. Dat is inderdaad een logischere en minder ranzige verklaring dan die ik in m'n hoofd had ja.quote:
Geen vis en geen kaas, wat lust ons prinsesje nog meer niet?quote:
Wat dacht jij dan?quote:Op maandag 19 september 2011 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Dat is inderdaad een logischere en minder ranzige verklaring dan die ik in m'n hoofd had ja.
breezersquote:Op maandag 19 september 2011 12:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Geen vis en geen kaas, wat lust ons prinsesje nog meer niet?
Ligt er aan voor wie het glijmiddel bedoelt isquote:Op maandag 19 september 2011 13:51 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vrienden hadden me zaterdag trouwens glijmiddel voor m'n verjaardag gegeven... en hetero had het moeten kopen en geven
Je zou ze toch SLAAN!
Hebben ze je ook een kussentje gegeven?quote:Op maandag 19 september 2011 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Ze zeiden: Voor de efteling weddenschap!
Dat is al een hele tijd geleden.quote:Op maandag 19 september 2011 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Ze zeiden: Voor de efteling weddenschap!
Precies, als ik Hetero was geweest had ik die reward al lang een keer geclaimedquote:Op maandag 19 september 2011 16:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat is al een hele tijd geleden..
Dat ja.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:38 schreef Steve het volgende:
Voor je het weet is het weer winter.. Lekker door de sneeuw banjeren.
Vanavond liep een van mijn stoerste inloopjongens gillend als een nicht door mijn huis vanwege een van mijn spinnetjes, mietjes!quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat ja.
Maar ik heb hem inmiddels kunnen killen. Wel mijn hele bed moeten verschuiven, maar ach..
En nu als een gek om me heen kijken voor andere spinnen..
Blij als het spinnenseizoen weer voorbij is.
En alles wat groter is niet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
Alles kleiner dan een kat is eng
Alleen poezen en honden zijn niet eng?quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
Groter dan een hond mag ook wegblijven
Jij ook al!quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Basicly ja
Gadver ik ben zo'n mietje eigenlijk
Ik vind het nog steeds bizar dat die beesten vrij door je huis lopenquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Vanavond liep een van mijn stoerste inloopjongens gillend als een nicht door mijn huis vanwege een van mijn spinnetjes, mietjes!
mijn ervaring zegt jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo ga je altijd staan voor anderen? Met je kont naar achteren?
Dat ja!quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds bizar dat die beesten vrij door je huis lopen
Laatste keer dat ik hem 'm zag stond hij volgens mij met de voorkant naar voren. Maar ik begin daar nu aan te twijfelen.quote:
quote:
Ze zijn ook gewoon extreem ranzig en smerig. Punt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Vanavond liep een van mijn stoerste inloopjongens gillend als een nicht door mijn huis vanwege een van mijn spinnetjes, mietjes!
Je ziet het verschil ook amper. Dat maakt 't lastig.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hem 'm zag stond hij volgens mij met de voorkant naar voren. Maar ik begin daar nu aan te twijfelen.
Hij is niet nerveus?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben doodnerveus
Hetero wil vanavond aan zijn beste vriend vertellen dat ie een relatie heeft met een jongen.
Ben benieuwd of ie doorzet.
Dat is de beloningquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:53 schreef Peter het volgende:
Hoe moedig je hem aan?
Komt het glijmiddel dan nog van pas?
Die inloopjongens?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze zijn ook gewoon extreem ranzig en smerig. Punt.
Die zijn inmiddels wat beschaafder gewordenquote:
Spannendquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben doodnerveus
Hetero wil vanavond aan zijn beste vriend vertellen dat ie een relatie heeft met een jongen.
Komt vast wel goedquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben doodnerveus
Niet boos worden... geef 'm gewoon even de tijd...quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:42 schreef Ang3l het volgende:
He chickened out.
Ik werd eerst een beetje pissig toen de oorzaak "Ik moet morgen om 6:00 naar Duitsland, dus wilde vroeg naar bed gaan"gemeld werd. Nou ja, pissig. Meer teleurgesteld. Maar toen bleek dat ze na zwemmen niet meer bij hem iets zijn gaan drinken zoals gewoonlijk, maar beide naar huis zijn gegaan. Dus hetero vond dat het moment van ff rustig samen zitten er niet was en heeft 't niet gedaan.
Hmmz. Mja. Uitstelgedrag als je 't mij vraagt. Maar goed, hij heeft voor zichzelf de deadline van volgend weekend (niet deze, week erna0 gesteld. We shall see.
Dat laatste zei ik dus ook al.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Jammer dat voor zijn gevoel het moment er niet was. Al kan je je afvragen of er echt ooit een moment is.
Oh noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij heeft wel geluk dat ie een vriendje heeft waar ie bij kan ventileren na zo'n gesprek.
just some coffee would be nice thank youquote:Op woensdag 21 september 2011 06:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wakey wakey, eggs and bakey.
IKKE!!!!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie wil er met mij voor wat drama zorgen?
SPOILER: LiedjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:43 schreef Steve het volgende:
Best een leuke aflevering van Glee.Ik vondSPOILER: LiedjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook erg tof.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vondJa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook erg tof.
Dat was een kandidate van The Glee Project."Atb is lief, groetjes Peri."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij mag wel blijven.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Best een leuke aflevering van Glee.O is er weer een nieuwe?SPOILER: LiedjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb vanochtend de klaarstaande torrents nog niet bekeken.
Straks ff kijken dan
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik mag vast niet meer, want dan gaat 't hier altijd over mijquote:Op woensdag 21 september 2011 13:35 schreef TheVulture het volgende:
Wie zorgt er weer voor wat drama?
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze dus.
In de finale van Glee Project deed ze Gimme Gimme, ook best goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij mag wel blijven.
"Atb is lief, groetjes Peri."
hoe wil je het gaan aanpakken?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie wil er met mij voor wat drama zorgen?
Ziet er iig leuk uitquote:Op woensdag 21 september 2011 14:04 schreef Steve het volgende:
Ik vond New Girl ook best een leuke eerste aflevering hebben. Met Zooey Deschanel.
Is dat een mededeling of een bevel?quote:
volgens mij kijken er daar maar weinigen naar die hier postenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef Stroekie het volgende:
Kan ik vanuit de trein nog een (digitaal) steentje bijdragen of laten we het drama over aan pro's zoals austin rodeniy en nyasha ?
net zoiets als aussiebum, maar dan nicerquote:
het is toch wel goddelijk relativerende tvquote:Op woensdag 21 september 2011 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij kijken er daar maar weinigen naar die hier posten
You! Do not! Hit! A woman!!!!!!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef Stroekie het volgende:
Kan ik vanuit de trein nog een (digitaal) steentje bijdragen of laten we het drama over aan pro's zoals austin rodeniy en nyasha ?
True. Heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:44 schreef Peter het volgende:
Als een vrouwmensch zich niet lady-like gedraagt.. mag je d'r best meppen.
ik vind haar echt afschuwelijk, aanstelsterquote:Op woensdag 21 september 2011 18:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
soms heeft ze meer ballen dan de rest bij elkaar
en hij stinkt ook zo uit z'n mondquote:Op woensdag 21 september 2011 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is Peter R. de Vries toch een stom vervelend mannetje.
nee, want dan zul je het wel wetenquote:
Dat ja...quote:
Had je dat dan echt verwacht, dat het heel leuk zou zijn?quote:
Quin een heks? Hooguit wat recalcitrant.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef Vlarp het volgende:
Quinn die nu ineens een heks is. Ja hoor, geloofwaardig weer
.
O ja, en Sam uit de serie halen! Welke debiel bedenkt dat? De knapste jongen die populair is bij meisjes en homo's.
Misschien wordt dit wel het seizoen dat ik ga afhaken.
O god... ben jij ook zo'n spoiler hoer die bijhoudt wat er in de aflevering van de komende weken gaat gebeuren!?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zijn vader had een baan in een andere staat?
En Quinn is alweer bij de Cherios.
Nee 1+1=2quote:Op woensdag 21 september 2011 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O god... ben jij ook zo'n spoiler hoer die bijhoudt wat er in de aflevering van de komende weken gaat gebeuren!?![]()
Lostquote:Op donderdag 22 september 2011 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn gewoon heel weinig series die het voor elkaar krijgen om gedurende een paar jaar interessant en goed te blijven... Glee is het zoveelste bewijs dat ze gewoon leuk na een seizoen hadden moeten stoppen
Zijn dit nou voorbeelden van series die goed bleven of series die na 1 seizoen hadden moeten stoppen?quote:
Ja. Aangezien hier vol enthousiasme de liedjes en zo gepost werdenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had je dat dan echt verwacht, dat het heel leuk zou zijn?
Best een leuke aflevering van Glee.SPOILER: LiedjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vondDaarom dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook erg tof.
Ik dacht: O eindelijk dus weer eens een leuke!
Maar helaas.Nou ja, ik vind het concept nu gewoon een beetje "Ja dat kennen we nu wel. Liedje, verhaaltje, liedje, verhaaltje". En het waren weer liedjes OM het liedje en niet passend bij, niet echt tenminste. Zoals in t begin wel was. Quinn die er achter komt dat ze zwanger is en dan Papa don;t preach begint te zingen. Dat soort dingen. Dat maakte het een soort musical, waarbij ze zongen over wat ze voelden, maar dan een bestaand nummer. Nu is het meer een liedjesprogramma, met losse liedjes en tussendoor een (slap) verhaal. En dat vind ik peersoonlijk minder leuk om naar te kijken.quote:Het sloot bij mij wel aan op mijn verwachtingen in ieder geval. Het begint allemaal wat uitgekauwd te raken en ze hebben zichzelf in de nesten gewerkt met honderd-en-een slechte verhaallijntjes. Het is zo onlogisch allemaal.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Inderdaad, dat ja. Eerste seizoen maakt het daarom ook veel leuker om te kijken. Net als dat Sue nu dus gewoon evil is omdat ze dat moet zijn. Maar de manier waarop ze evil doet begint zo absurd te worden. Alsof ze toevallig een staalschaar en handschoenen in haar kantoor heeft liggen om piano's te kunnen mollenquote:Op donderdag 22 september 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, ik vind het concept nu gewoon een beetje "Ja dat kennen we nu wel. Liedje, verhaaltje, liedje, verhaaltje". En het waren weer liedjes OM het liedje en niet passend bij, niet echt tenminste. Zoals in t begin wel was. Quinn die er achter komt dat ze zwanger is en dan Papa don;t preach begint te zingen. Dat soort dingen. Dat maakte het een soort musical, waarbij ze zongen over wat ze voelden, maar dan een bestaand nummer. Nu is het meer een liedjesprogramma, met losse liedjes en tussendoor een (slap) verhaal. En dat vind ik peersoonlijk minder leuk om naar te kijken.
Ik begin me ook heel erg aan het studiogeluid te storen. Had gisteren ook het idee dat de lip-sync van met name Blain echt helemaal nergens over ging. Voor m'n gevoel bewoog z'n mond af en toe totaal niet gelijk met de muziek / uitspraak. Viel vooral op tijdens het buiten optreden. Waarna de piano in de hens gingquote:Op donderdag 22 september 2011 11:28 schreef Ang3l het volgende:
Eerste seizoen bleef ik de liedjes ook afkijken omdat ze A met het verhaal te maken hebben en B er in beeld tijdens het nummer ook nog vanalles gebeurde, het verhaal ging tijdens het zingen door. Nu is het liedje zo losstaand en alleen maar een performance die je ziet... dat ik dus echt bij ieder nummer ga alt-tabben
Dat is van aflevering 1 af al zo.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:47 schreef Vlarp het volgende:
Ik begin me ook heel erg aan het studiogeluid te storen. Had gisteren ook het idee dat de lip-sync van met name Blain echt helemaal nergens over ging. Voor m'n gevoel bewoog z'n mond af en toe totaal niet gelijk met de muziek / uitspraak. Viel vooral op tijdens het buiten optreden. Waarna de piano in de hens ging.
Nou, ik vind top40 JUIST leuker, want herkenbaar voor me. maar dan moeten ze wel op het verhaal van toepassing zijn. Deze afklevering had EN geen top40 maar musical EN ze hadden niets met het verhaal te maken, en dus was t voor mij dubbelkut eigenlijkquote:Op donderdag 22 september 2011 11:53 schreef Steve het volgende:
Mja, ik hoop dat door de nieuwe schrijvers het verhaal een beetje fatsoenlijk blijft. Met langere verhaallijnen vooral. Daar werd deze aflevering al wat mee gestart, zullen zien hoe dat uitpakt. Minder top40-nummers, dus hopelijk inderdaad ook muziek iets meer gericht op het verhaal. Qua verhaal verwacht ik meestal niet veel, ik kijk vooral voor de oneliners, en af en toe de muziek tussendoor. luchtige wegkijktv.
quote:
Ik en mezelfquote:Op donderdag 22 september 2011 13:28 schreef Steve het volgende:
Jullie moeten elkaar volgende week vrijdag maar eens zwoel in de ogen kijken.
Blauwe kan ik je wel geven. Groen wordt iets lastigerquote:
Je hebt geen groene kleurlenzenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blauwe kan ik je wel geven. Groen wordt iets lastiger
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:00 schreef Steve het volgende:
Nou ja, dan moet je op den duur gewoon stoppen met kijken he, als de show niet bevalt.. Ik heb wel vaker dat ik gewoon stop met series kijken omdat ze vervelen. Ik heb het laatste seizoen van Lost bijvoorbeeld niet meer gekeken, interesseerde me gewoon niet meer. Grey's Anatomy was ik ook op uitgekeken, loop ik nu enorm mee achter. Het zij zo.
.
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:50 schreef Ang3l het volgende:
Kortom: Ik vind het altijd moeilijk een serie op te geven..... maar als ik straks echt in tijdnood kom dan weet ik welke als eerste gaat verdwijnen.
Met sterkte van -6 en cylinderafwijking?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:41 schreef Ang3l het volgende:
Blauwe kan ik je wel geven. Groen wordt iets lastiger
nee, alleen blauwe en bruinequote:Op donderdag 22 september 2011 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt geen groene kleurlenzen?
Ik heb wel blauwe met een sterkte van -8?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Met sterkte van -6 en cylinderafwijking?Of over mijn gewone lenzen heen.
.
Ja, want -1 is niet erg als je nog jong bentquote:Op donderdag 22 september 2011 15:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb hele mooie blauwe met -1, ik ben nog jong
inderdaad opaquote:Op donderdag 22 september 2011 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want -1 is niet erg als je nog jong bent
" En het probleem zit niet in de woning"quote:Op donderdag 22 september 2011 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het is weer feest in Nuenen...
http://m.ed.nl/news/nuene(...)ftijdgenootje-spelen
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_dood___.html?p=3,2
http://m.ed.nl/news/nuene(...)f7staiqriol0q2afac66
Ja want als anderen een NOG ergere handicap hebben is die van jou ineens goedquote:Op donderdag 22 september 2011 16:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
Gezien mijn bloedverwanten op jongere leeftijd al een slechter zicht hebben/hadden, vind ik het goed
Ik heb volgens mij ook een behoorlijk afwijking inmiddels. Moet best vaak moeite doen om m'n scherm op werk, thuis of op TV goed te kunnen lezenquote:Op donderdag 22 september 2011 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want als anderen een NOG ergere handicap hebben is die van jou ineens goed
Al zijn er volgens mij tig mensen die -1 hebben en er niks van merken of niks aan doen. Soms zelfs beter er nog niks aan te doen, want dan worden je ogen luier en dan versnelt de achteruitgang vaak.
Ik zat al op -3 toen ik m'n eerste brillie kreeg![]()
(inmiddels -8)
het ligt aan een hele vreemde buurtbewoner, die de afgelopen weken al brieven naar buurtbewoners stuurdequote:Op donderdag 22 september 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
" En het probleem zit niet in de woning"
Oke, dus het zit in degene die er is komen wonen, of het zit in de mensen in de wijk? Dat laatste... is de nieuwe bewoner dan een soort proefkonijntje waarmee ze de problemen in de wijk tegen willen gaan? "Je moet er gewoon blijven wonen, er is niks mis met het huis." Nee. vast niet nee. maar met de rest wel, dus HAAL ME HIER WEG! LULHANNES!
Ik merk dat al wanneer ik mijn bril een dag op heb ik hoofdpijn krijg, omdat de sterkte daar net niet meer helemaal goed is. Kleine oogafwijking kan al zo irritant zijn, omdat je toch ene beetje gaat knijpen met je ogen enzo.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:40 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb helemaal geen bril of lenzen
Al moet ik m'n ogen wel een keer laten opmeten
Bij kleine afwijkingen merk je ook niet echt dat je slecht ziet. Tót je een bril ophebt en ineens het verschil merkt.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Ja want als anderen een NOG ergere handicap hebben is die van jou ineens goed
Al zijn er volgens mij tig mensen die -1 hebben en er niks van merken of niks aan doen. Soms zelfs beter er nog niks aan te doen, want dan worden je ogen luier en dan versnelt de achteruitgang vaak.
Ik zat al op -3 toen ik m'n eerste brillie kreeg![]()
(inmiddels -8)
Kinderen gaan bedreigen, ouders bedreigen, lijkt me niet helemaal de manier om je problemen met een ander kind te uiten he.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
" En het probleem zit niet in de woning"
Oke, dus het zit in degene die er is komen wonen, of het zit in de mensen in de wijk? Dat laatste... is de nieuwe bewoner dan een soort proefkonijntje waarmee ze de problemen in de wijk tegen willen gaan? "Je moet er gewoon blijven wonen, er is niks mis met het huis." Nee. vast niet nee. maar met de rest wel, dus HAAL ME HIER WEG! LULHANNES!
nee die 63 jarige vrouw is de bedreigster die er al woonde, die moeder met kind is daar nieuw komen wonen, die bedreigster is toch zeker het probleem, of ben ik nou gekquote:Op donderdag 22 september 2011 17:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Het probleem ligt zover ik lees bij degene die er is gaan wonen, de 63-jarige vrouw met kind. Kinderen gaan bedreigen, ouders bedreigen, lijkt me niet helemaal de manier om je problemen met een ander kind te uiten he..
Dan moeten ze dat probleem aanpakken. Maar als dat niet gedaan wordt, of niet genoeg, dan snap ik dat de bewoonster weg wil. En dan kan het wel niet "aan de woning liggen", maar het lijkt me niet meer dan logisch dat je niet bij zo'n ongeleid projectiel in de straat wil wonen. En als ze dat projectiel dan niet ontmantelen, dan zelf maar weg.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het ligt aan een hele vreemde buurtbewoner, die de afgelopen weken al brieven naar buurtbewoners stuurde
Eerst onder het mom, speel niet met dat meisje want dat is een rotkind.
Maar nu zijn er echt al doodsbedreigingen geuit, naar de moeder en kind maar ook bedreigingen naar buurtbewoners.
Ik moest wel lachenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:53 schreef Steve het volgende:
http://nos.nl/artikel/275(...)doe-normaal-man.html
Wilders: "Doe normaal man!"
Rutte: "Doe zelf normaal man!"
Niveautje hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |