Wel jammer ja, maar ook wel beter. Je weet niet wat ze onder de leden hebben en hoe minder je er dan zelf in huis hebt, hoe beterquote:Op maandag 19 september 2011 11:25 schreef Oognip het volgende:
De kittencoordinator vertelde net dat ze 7 verwilderde wat oudere kittens heeft die tam gemaakt moeten worden. Nu wilde ze er een paar aan mij kwijt, maar mijn vriend wil dat nietZondag mogen ze pas komen van hem, want dan hebben we er nog maar 1. Ik snap hem best, maar vind het wel jammer.
Leuke mensen ontmoetquote:
Kloptquote:Op maandag 19 september 2011 11:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Wel jammer ja, maar ook wel beter. Je weet niet wat ze onder de leden hebben en hoe minder je er dan zelf in huis hebt, hoe beter
Vindt Maes dat je niet goed luistert dan?quote:Op maandag 19 september 2011 11:29 schreef Greys het volgende:
... en toen kreeg ik een mailtje dat a.s. zaterdag er een nieuwe cursus Basis Gehoorzaamheid start één dorp verderop...
Ja.quote:Op maandag 19 september 2011 11:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Op zich niet geheel onbelangrijk om daar met Biet heen te gaan
quote:Beste ....
Ik denk dat dat een visitekaartje is die ik dan mee stuur.
A.a.s zaterdag of misschien een weekje later wil ik met een BGH cursus starten deze mail had ik vorige week verstuurd, met de vraag of je hier in geïnteresseerd bent, misschien is ook daar iets mis gegaan.
Zou je hier nog op willen reageren, dan kan ik de inschrijving verder verzorgen.
De les start op zaterdag om 11:15 a.s. zaterdag of een week later zoals aangegeven.
Ik hoor graag van je
Mvg
quote:Op maandag 19 september 2011 11:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vindt Maes dat je niet goed luistert dan?
Nee. Efteling is te hoerig. Vorig jaar geweestquote:Op maandag 19 september 2011 11:24 schreef Oognip het volgende:
Q, wil je niet graag naar de efteling ipv walibi?ik heb hier nog kaartjes liggen en doe ze voor 30 euro weg en dan heb je 2 kaartjes. Een koopje
Wie ik?quote:Op maandag 19 september 2011 11:24 schreef Troel het volgende:
Ben nu wel benieuwd wie van die mensen jij dan bent
Neequote:
Ik bied altijd pas in de laatste 10 sec. Mijn bod is tot nu toe altijd in de laatste sec overbodenquote:Op maandag 19 september 2011 11:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, van die mensen die bieden op Walibi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |