quote:Op maandag 19 september 2011 15:36 schreef Oognip het volgende:
JoehoeMijn volgende stage is bekend: het ziekenhuis
Italiëquote:
Tof! Ben benieuwd naar je verslag.quote:Op maandag 19 september 2011 15:39 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]fijn!
[..]
Italiëeen rondreis langs Napels, Rome, de Vesuvius, Pompeii, Vaticaanstad etc
De bus reist, ik ga gewoon meequote:Op maandag 19 september 2011 15:40 schreef Goodbye het volgende:
Tof Mama_Mia! Al zou ik wel Vaticaanstad voor of na Rome pakken, anders reist het zo om
Dankjewel!quote:Op maandag 19 september 2011 15:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tof! Ben benieuwd naar je verslag.
Alvast heel veel plezier.
He ja, dat wil ik ook nog een keer zienquote:Op maandag 19 september 2011 15:44 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
De bus reist, ik ga gewoon meeik heb geen idee welke volgorde we doen, maar zolang het mooi weer is maakt het me ook niks uit
zolang we maar Pompeii zien dat wil ik al jaren
[..]
Dankjewel!
Verslag wordt waarschijnlijk iets van: Was tof. Ben moe.![]()
maar ik ga hopelijk mooie foto's maken
Ik zal een paar mooie foto's voor je meebrengen hopelijkquote:Op maandag 19 september 2011 15:51 schreef Troel het volgende:
[..]
He ja, dat wil ik ook nog een keer zien
Whut!?quote:Op maandag 19 september 2011 15:54 schreef Greys het volgende:
Ik zit ook eens te kijken op dat ticketveiling, maar als je daar dus een bungalow weekendje boekt komt er dit nog bij
- Verplicht
• Linnenpakket ¤ 7,50 p.p.
• Toeristen belasting ¤ 1,00 p.p.p.n.
• Schoonmaakkosten ¤ 65,00
• Energiekosten ¤ 30,00
• Reserveringskosten ¤ 9,50
• ¤ 4,00 administratiekosten TicketVeiling.nl
WTF, zie die schoonmaak- en energiekosten
* proest *quote:Op maandag 19 september 2011 15:53 schreef Barbaaf het volgende:
Wat een verschil met die afgetrainde marathonlopers van jou
En ze mag zich wel eens scheren, zeker als ze achter het raam werkt
Ja dan komt er dus sowieso nog 125 eu bijquote:Op maandag 19 september 2011 15:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan is het alsnog een duur weekje/weekendje weg greys
Gaaf zeg!quote:Op maandag 19 september 2011 16:05 schreef ferrari_rood het volgende:
m_m ziet eruit als een hele gave vakantie ik wil ook nog ooit naar Pompeii. Volgend jaar gaan we omdat mijn ouders 30jaar getrouwd zijn naar Rome met zijn allen
Ze voelen een beetje als de niet plakkerige versie van een sphynx of zo.quote:
Lekker hoor!quote:Op maandag 19 september 2011 16:05 schreef ferrari_rood het volgende:
m_m ziet eruit als een hele gave vakantie ik wil ook nog ooit naar Pompeii. Volgend jaar gaan we omdat mijn ouders 30jaar getrouwd zijn naar Rome met zijn allen
Ik ga zo jouw kittens plagen als je weg bentquote:Op maandag 19 september 2011 16:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gaaf zeg!
Ik ga zo werken maar ik heb 0 zin, as usual
Ik zou me daar niet nu al druk om maken joh.quote:Op maandag 19 september 2011 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
We moeten wel hem het vliegtuig ean is dan al ruim 1jaar maar toch ben ik een beetje bang voor veel huilen ivm oorpijn oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |