Al die treinen komen op hetzelfde moment aan 's ochtends, en ik kom natuurlijk aan op het spoor dat het verst van de uitgang ligt, bah, mensen die niet doorlopen 's ochtendsquote:Op maandag 19 september 2011 19:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
TU? En inderdaad, retedruk daar.
quote:Op maandag 19 september 2011 19:16 schreef xCore het volgende:
[..]
vertel ome nick alles over je grote liefde
quote:
Spoor 1 dus, want ik neem aan dat je de bus moet nemen naar TU/Fontys/Whatever. Ik zit op spoor 5, fijn perron wel.quote:Op maandag 19 september 2011 19:16 schreef xCore het volgende:
[..]
Al die treinen komen op hetzelfde moment aan 's ochtends, en ik kom natuurlijk aan op het spoor dat het verst van de uitgang ligt, bah, mensen die niet doorlopen 's ochtends
Ik hoef geen bus te nemen, is 5 min lopen vanaf station naar TUquote:Op maandag 19 september 2011 19:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Spoor 1 dus, want ik neem aan dat je de bus moet nemen naar TU/Fontys/Whatever. Ik zit op spoor 5, fijn perron wel.
Owjahquote:Op maandag 19 september 2011 19:18 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik hoef geen bus te nemen, is 5 min lopen vanaf station naar TU
Veldhoven naar Eindhoven CS is nog geen 15 min met de bus :")quote:Op maandag 19 september 2011 19:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
OwjahMaar wel bij de buszijde dus? Ken serieus ook mensen die op kamers gaan in Eindhoven terwijl ze er wonen of in een omliggend dorp als Geldrop, Veldhoven, noem maar op.
jij doet niet alles aan jordy gefen hequote:
tuurlijk welquote:Op maandag 19 september 2011 19:21 schreef xCore het volgende:
[..]
Veldhoven naar Eindhoven CS is nog geen 15 min met de bus :")
[..]
jij doet niet alles aan jordy gefen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |