Komt waarschijnlijk omdat er dan een letter aan een ander woord vast komt te zitten.quote:Op maandag 19 september 2011 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb al een vest aan, maar hij kent het woord 'kast' niet.
Ga op kamers man.quote:Op maandag 19 september 2011 19:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Morgen 6 uur op. Vervolgens om 9 uur college. Daarna 6,5 uur tussenuur. Tot zeven uur college. Om de dag af te sluiten met een terugtocht naar huis van 2 uur. Meteen bed in duiken, want volgende morgen weer om 6 uur op.
Ik zit in Utrecht en dat is dus het probleem. Iedere dag met de bus&trein vanuit Eindhoven (plaatsje daaronder) . Dus ik ga maar eens echt mijn best doen om een kamer te fixen.quote:
Valkenswaard?quote:Op maandag 19 september 2011 19:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zit in Utrecht en dat is dus het probleem. Iedere dag met de bus&trein vanuit Eindhoven (plaatsje daaronder) . Dus ik ga maar eens echt mijn best doen om een kamer te fixen.Anti-klacht is dan weer dat ik maar 10,5 uur in de week les heb.
Ach, ligt vlakbijquote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Aalst-Waalre. En meer van mijn privacy geef ik niet prijs haha.
misschienquote:Op maandag 19 september 2011 19:13 schreef xCore het volgende:
[..]
mag ik dan ook geen hallo zeggen of zo
TU? En inderdaad, retedruk daar.quote:Op maandag 19 september 2011 19:14 schreef xCore het volgende:
[..]
Ach, ligt vlakbij
Maar ik moet elke dag naar Eindhoven, verschrikkelijk station.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |