quote:Op zondag 18 september 2011 23:15 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Bedank JApieman, nu heb ik trek in ijs.
Ik ook.quote:Op zondag 18 september 2011 23:18 schreef JApieman het volgende:
Ik kan wel 10 voor 8 op opstaan en dan haal ik het ook nog maar dan moet ik alles vet snel doen.
k heb dikke trui aan gedaan nu niet zo koud meerquote:
Ik denk niet dat ze moeilijk gaan doen als een 17-jarige jongen een 18-jarig meisje opwarmt.quote:
Ik heb dikke trui aan met daaronder shirt. Ik ga mr douchen straks met superheet water :'hquote:Op zondag 18 september 2011 23:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
k heb dikke trui aan gedaan nu niet zo koud meer
Niet?quote:Op zondag 18 september 2011 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze moeilijk gaan doen als een 17-jarige jongen een 18-jarig meisje opwarmt.
Haha mja het wordt winter en dat is stomquote:Op zondag 18 september 2011 23:22 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb dikke trui aan met daaronder shirt. Ik ga mr douchen straks met superheet water :'h
Omg thermokleding rez
Doe mormal
Door thermosokken blijven mijn voeten lekker warm om 8 uur 's ochtends op de fiets terwijl het -10 is.quote:Op zondag 18 september 2011 23:22 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb dikke trui aan met daaronder shirt. Ik ga mr douchen straks met superheet water :'h
Omg thermokleding rez
Doe mormal
Sneeuw is wel naisissquote:Op zondag 18 september 2011 23:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha mja het wordt winter en dat is stom
Zag het ja, dat zijn geen grappen verdumme.quote:Op zondag 18 september 2011 23:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vanmiddag waren er wel veel , erg veel.
Heb je die aan naar school?quote:Op zondag 18 september 2011 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Door thermosokken blijven mijn voeten lekker warm om 8 uur 's ochtends op de fiets terwijl het -10 is.
Nee, mag zelfs 4 jaar verschil in zitten. Een 16-jarige mag legaal met een 12-jarige naar bed als beide partijen dat willen.quote:
Ik ook, ik heb helemaal geen zin in sneeuw.quote:Op zondag 18 september 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omg winter
ik begin al te huilen bij de gedachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |