Waar is Tombo? Die zal jouw subtiele houd-hem/haar/ze-nououououou posts wel eens wiki-en.quote:
Trust!quote:Op zondag 18 september 2011 22:44 schreef indaha het volgende:
Ik hou er over op en wens je veel wijsheid en nog veel plezier met Manolo, hoe lang of kort hij nog bij jou blijft,ik ga slapen en dromen van Ollie en Tommie
Tombo heeft het druk, die willen we vooral niet storenquote:Op zondag 18 september 2011 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar is Tombo? Die zal jouw subtiele houd-hem/haar/ze-nououououou posts wel eens wiki-en.
Nergens te vindenquote:Op zondag 18 september 2011 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar is Tombo? Die zal jouw subtiele houd-hem/haar/ze-nououououou posts wel eens wiki-en.
Goedemorgen!quote:Op maandag 19 september 2011 07:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ah... de inrichting.. die is wel heul belangrijk...
quote:Op maandag 19 september 2011 09:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goedemorgen!(ik kan edits teruglezen
)
Awwww... Ecco.. Hopelijk is hij wel mee met een heel lief baasjequote:Leukelieve
Ecco
is net vertrokken met zijn nieuwe baasjes. De knul liep zelf zijn reismandje in (damn, normaal til ik ze erin en kan ik ze een afscheidskroeltje geven, maar goed dat ik dat vooraf al had gedaan) en toen kwam de hele familie afscheid nemen.
![]()
![]()
Vast wel. Ik heb ze maar kort gesproken, omdat hij via het andere gastgezin geadopteerd is, maar die redt zich daar vast wel.quote:Op maandag 19 september 2011 09:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar ik denk ik haal het toch maar weg...Ik had echt zoiets van: Wat zegt ze nou?
Verkeerd gelezen ..
[..]
Awwww... Ecco.. Hopelijk is hij wel mee met een heel lief baasje
Mwah, dat maak ik er dan van.quote:Op maandag 19 september 2011 09:52 schreef Oognip het volgende:
Aah Ecco is vertrokken... Dat de familie nog afscheid komt nemen lijkt me wel verdrietig.
Dag leuke Ecco
Ohquote:Op maandag 19 september 2011 09:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mwah, dat maak ik er dan van.De kinders dacht waarschijnkijk 'Heeeeej! Wat zit jij in een leuk speel- en tegenaantik-doosje!
'
Ik heb zijn mailadres zodat ik hem babyfoto's kan sturen. Dus ik hoop dat ik wat groooooote Ecco foto's in ruil krijg.quote:Op maandag 19 september 2011 18:14 schreef Rewimo het volgende:
EccoVeel plezier bij je nieuwe blikopeners
Ik hoop dat je af en toe foto's van hem krijgt, Cat
Ik heb Puma nog maar 10 minuten gezien.quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef indaha het volgende:
Nog 1 nachtje slapen, heeft Puma Ecco al gemist?
Puma is volgens mij meer van de mens als van de kat. Komt wel goed met die dame.quote:Op maandag 19 september 2011 22:48 schreef indaha het volgende:
Kinderen kunnen vragen stellen waar niemand anders aan denkten ik hoop dat Puma morgen Ollie en Tommie ook niet mist anders voel ik me schuldig
nu ze nog niet met PB meegaat want dan had ze afleiding genoeg gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |