Wie dit quote faalt in quotenquote:
Van tijd tot tijd ja. Vooral als we stout zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef utopie het volgende:
yvonne staat in de lijst. post zij hier ook ?
Faalquote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jij vind mij gewoon niet aardig.
je mag de post uiteraard niet edittenquote:
doe er suiker bijquote:
Nee, niet echt.quote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef Antilurker het volgende:
Ben ik een vaste poster hier?
Ik had wel de sepo van deel 1, maar dat telt zeker niet
Welke dingen?quote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ze wil bepaalde dingen niet doen.
mwa denk het nietquote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geeft niet. Ander keertje misschien.
Als je blijft posten welquote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef Antilurker het volgende:
Ben ik een vaste poster hier?
Ik had wel de sepo van deel 1, maar dat telt zeker niet
Een kat heeft mijn cavia gevangenquote:Op zondag 18 september 2011 21:32 schreef Rezania het volgende:
Wie heeft er eigenlijk een kat gevangen?
Niet weten wat katvangers zijnquote:Op zondag 18 september 2011 21:32 schreef Rezania het volgende:
Wie heeft er eigenlijk een kat gevangen?
Je kent me tochquote:Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Naakt poseren. Begrijp er niets van.
[..]
Sjaak Afhaak!
quote:Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet weten wat katvangers zijn
Vreemd wel, dat ze dat niet wil doen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Naakt poseren. Begrijp er niets van.
[..]
Sjaak Afhaak!
Dat wist ik al, ik heb je toen nog gecondoleerd.quote:Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Een kat heeft mijn cavia gevangen
Mensen die katten vangen, duh!quote:Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dit dusquote:Op zondag 18 september 2011 21:34 schreef coban het volgende:
Ik bijt in katten, als ik ze op straat zie buk en bijt ik ze en loop dan door
Een katvanger is iemand die in naam eigenaar of houder van een voertuig, bedrijf, bankrekening of iets dergelijks is, met als doel om de werkelijke eigenaar of houder buiten bereik van de justitiële autoriteiten te houdenquote:Op zondag 18 september 2011 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wist ik al, ik heb je toen nog gecondoleerd.
[..]
Mensen die katten vangen, duh!![]()
Deze term is vooral onder bontjes bekend hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |