Wel als je vervolgens doet alsof je je er niet van bewust bent.quote:
Je bedoeld: de computer geeft een uitkomst van 0quote:
kan t me niet herinneren....quote:
ga je me nu corrigeren met spelfout en misinterpretatie van return codes?quote:Op zondag 18 september 2011 20:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je bedoeld: de computer geeft een uitkomst van 0
boeiend, hoe zijn der tieten?quote:Op zondag 18 september 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel als je vervolgens doet alsof je je er niet van bewust bent.gespeelde onschuld
ik corrigeer alles waar ik zin in hebquote:Op zondag 18 september 2011 20:51 schreef clevy het volgende:
[..]
ga je me nu corrigeren met spelfout en misinterpretatie van return codes?
Ik vermijd het onderwerp tietenquote:
typisch..quote:Op zondag 18 september 2011 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik corrigeer alles waar ik zin in heb
heb je er geen dan?quote:Op zondag 18 september 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vermijd het onderwerp tieten
tetten?quote:Op zondag 18 september 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vermijd het onderwerp tieten
apartquote:
De moeder? Een blinde?quote:Op zondag 18 september 2011 20:53 schreef missbehavin het volgende:
Wie heeft die dansmarieke leren make-uppen?
quote:
venga boys ?quote:Op zondag 18 september 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Oeh er is een festivalletje bezig hier in het park, de hele dag is het al boomboomboom
quote:
Groenlinks boomknuffelfestival?quote:Op zondag 18 september 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Oeh er is een festivalletje bezig hier in het park, de hele dag is het al boomboomboom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |