abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102148016
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 18:47 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als jij niet met onderbouwing komt kun je dit verwachten.
alles wat hier gezegd wordt is al 10x onderbouwd
pi_102148161
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Begin eens opnieuw, gewoon, voor de grap.
pi_102148232
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Begin eens opnieuw, gewoon, voor de grap.
jij bent idd hier de clown, met je gestook
pi_102148354
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 18:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jij bent idd hier de clown, met je gestook
Jij bent degene die gewoon niet thuis geeft. Mag, kan, enzo. Maar post hier dan ook niet!

Echt, dit topic ging de laatste 2 delen eindelijk eens de goeie en leuke kant op. Nu is het weer 1 en al onzin.
pi_102148534
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 18:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

heb ik nooit ergens beloofd, je ziet weer spoken, zoals jou wel vaker overkomt!
ik zeg ook niet dat je het beloofd hebt. Ik zeg dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt door het niet te doen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 19 september 2011 @ 19:05:53 #181
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102148584
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef THEFXR het volgende:
Je hebt nooit een lijstje gemaakt met die natuurwetten en een onderbouwing waarom ze geschonden zouden worden.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102149066
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je hebt nooit een lijstje gemaakt met die natuurwetten en een onderbouwing waarom ze geschonden zouden worden.
maar anderen wel, we vallen hier elk topic in herhaling, zo komen we nergens met al die trolls en stokers hier!
  maandag 19 september 2011 @ 19:15:51 #183
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_102149081
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

inertia !?
actie-reactie
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_102149120
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:04 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat je het beloofd hebt. Ik zeg dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt door het niet te doen.
jij bent al die onsterfelijke troll hier
pi_102149261
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]

maar anderen wel, we vallen hier elk topic in herhaling, zo komen we nergens met al die trolls en stokers hier!
Nee hoor. Een dergelijk lijstje is nooit gemaakt. Anders kun je hem best even reposten hier.

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jij bent al die onsterfelijke troll hier
Ik denk dat als we inhoudsloze oneliners gaan tellen, dat jij er meer in de 9/11 reeks plemt dan de gemiddelde user in ONZ.

Maar goed. Laten we het over de inhoud hebben, want die treurige calimero-act van jou begint me nu al weer de keel uit te hangen.
pi_102149451
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:19 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nee hoor. Een dergelijk lijstje is nooit gemaakt. Anders kun je hem best even reposten hier.

[..]

Ik denk dat als we inhoudsloze oneliners gaan tellen, dat jij er meer in de 9/11 reeks plemt dan de gemiddelde user in ONZ.

Maar goed. Laten we het over de inhoud hebben, want die treurige calimero-act van jou begint me nu al weer de keel uit te hangen.
begin je alweer met schelden?, nonbeliever
pi_102149522
Het is niet heel vreemd dat de nuke-theorie in leven is geblazen, wanneer je kijkt naar de inlichtingen die binnenkwamen van buitenlandse (voor de VS) inlichtingendiensten.

Zie hier voor meer hierover en andere informatie uit het Advanced Knowledge Debate:
http://en.wikipedia.org/w(...)nce-knowledge_debate

ps. Ik wil dat iedereen stopt met denigrerende teksten te plaatsen. Het leidt alleen maar af van het onderwerp en het leidt naar niets positiefs. Ik doe het liever niet, maar zal niet schromen om notes te plaatsen als die nodig zijn om sommigen ervan te weerhouden om anderen te beledigen.
pi_102149639
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:23 schreef THEFXR het volgende:

[..]

begin je alweer met schelden?, nonbeliever
Huh? Jij noemt mij een trol en ik scheld niet. Dus wie beschuldig je nou?Jezelf?
pi_102149774
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:24 schreef Gray het volgende:
Het is niet heel vreemd dat de nuke-theorie in leven is geblazen, wanneer je kijkt naar de inlichtingen die binnenkwamen van buitenlandse (voor de VS) inlichtingendiensten.

Dat ie in leven is geblazen niet, misschien. Maar dat mensen er nog steeds in geloven is wel een beetje zielig toch?

Dat men vroeger dacht dat de aarde plat was, was ook niet zo gek. Maar als je dat nu nog gelooft....
pi_102149828
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat ie in leven is geblazen niet, misschien. Maar dat mensen er nog steeds in geloven is wel een beetje zielig toch?

Dat men vroeger dacht dat de aarde plat was, was ook niet zo gek. Maar als je dat nu nog gelooft....
Er is niets zielig aan geloven.
pi_102149859
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:24 schreef Gray het volgende:

Zie hier voor meer hierover en andere informatie uit het Advanced Knowledge Debate:
http://en.wikipedia.org/w(...)nce-knowledge_debate

ps. Ik wil dat iedereen stopt met denigrerende teksten te plaatsen. Het leidt alleen maar af van het onderwerp en het leidt naar niets positiefs. Ik doe het liever niet, maar zal niet schromen om notes te plaatsen als die nodig zijn om sommigen ervan te weerhouden om anderen te beledigen.
je moest eens weten hoe ik uitgescholden ben, toen ik de nuke theorie hier plaatste :(
  maandag 19 september 2011 @ 19:36:26 #192
52357 Lambiekje
pi_102150217
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:29 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dus jij ontkent het bestaan van SADM en MADMs !?

Dergelijk dingen worden natuurlijk ontwikkeld met miljarden belastinggeld om het niet te gebruiken. Logisch.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lambiekje op 19-09-2011 19:52:52 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_102150301
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:30 schreef THEFXR het volgende:
je moest eens weten hoe ik uitgescholden ben, toen ik de nuke theorie hier plaatste :(
Alsof jij zo'n lievertje bent...

Hoe het ook zei, er zijn een paar problemen met deze hypothese, namelijk: waar is zijn de bewijzen hiervoor of de aanleiding om deze te overwegen?
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
  maandag 19 september 2011 @ 19:48:42 #194
52357 Lambiekje
pi_102151011
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:37 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Alsof jij zo'n lievertje bent...

Hoe het ook zei, er zijn een paar problemen met deze hypothese, namelijk: waar is zijn de bewijzen hiervoor of de aanleiding om deze te overwegen?
Hoe anders wil je dergelijke gebouwen kapot en verpulvert krijgen.

Vliegtuig + sneu slecht brandende brandje kan ONMOGELIJK de oorzaak zijn. Period.

Dat de gebouwen echt weg zijn valt niet met slechte sjablonen niet te verdoezelen op de livefeed.
pi_102151361
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:48 schreef Lambiekje het volgende:

Vliegtuig + sneu slecht brandende brandje kan ONMOGELIJK de oorzaak zijn. period.
Ik ben niet in dat gebied opgeleid dus kan en mag ik daar niets over zeggen. Daarom vertrouw ik op de kennis en het inzicht van het leeuwendeel van de ingenieurs en andere technisch opgeleiden die kennis van zaken hebben.
Wat betreft basis natuurkunde en het luchtvaart relevante gedeelte zie ik geen onmogelijkheden.

Evenals in het chemtrail topic zul je waarschijnlijk ook hier je punten niet toelichten...
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
pi_102151387
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dus jij ontkent het bestaan van SADM en MADMs !?

Dergelijk dingen worden natuurlijk ontwikkeld met miljarden belastinggeld om het niet te gebruiken. Logisch.

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vliegtuig + sneu slecht brandende brandje kan ONMOGELIJK de oorzaak zijn. Period.

Dat de gebouwen echt weg zijn valt niet met slechte sjablonen niet te verdoezelen op de livefeed.
Gray. Dit soort teksten vind ik persoonlijk ook een belediging voor onze collectieve intelligentie en daarmee denigrerend. Waar trek jij de grens?
  maandag 19 september 2011 @ 19:56:52 #197
52357 Lambiekje
pi_102151443
pi_102151603
quote:
Ow god. Krijgen we die Khalezov-onzin voor de 35e keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')