SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelronde 5
17/09 Zaterdag
Blackburn Rovers 4-3 Arsenal
Aston Villa 1-1 Newcastle United
Bolton Wanderers 1-2 Norwich City
Everton 3-1 Wigan Athletic
Swansea City 3-0 West Bromwich Albion
Wolverhampton Wanderers 0-3 Queens Park Rangers
18/09 Zondag
Tottenham Hotspur 4-0 Liverpool
Fulham 2-2 Manchester City
Sunderland 4-0 Stoke City
Manchester United 3.-1 Chelsea
Stand na Speelronde 5
Speelronde 6
24/09 Zaterdag
13:45 Manchester City - Everton
16:00 Arsenal - Bolton Wanderers
16:00 Chelsea - Swansea City
16:00 Liverpool - Wolverhampton Wanderers
16:00 Newcastle United - Blackburn Rovers
16:00 West Bromwich Albion - Fulham
16:00 Wigan Athletic - Tottenham Hotspur
18:30 Stoke City - Manchester United
25/09 Zondag
17:00 Queens Park Rangers - Aston Villa
26/09 Maandag
21:00 Norwich City - Sunderland
Topscorer
9 Wayne Rooney
8 Sergio Kun Agüero
6 Edin D¸eko
[ Bericht 7% gewijzigd door Nober op 19-09-2011 00:56:34 ]![]()
Torres!"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
Alleen jammer dat hij te weinig scoort voor een spits.quote:Op zondag 18 september 2011 18:05 schreef Nober het volgende:
Geweldig die Torres, echt een van de beste spitsen ooit, ook echt een koopje destijds!"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
Al 1 te veel vandaag!quote:Op zondag 18 september 2011 18:06 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij te weinig scoort voor een spits.![]()
Wat een heldengoal zou dat zijn geweest, jammer dat het lat was.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Maar je kan moeilijk ontkennen dat deze score een eerlijke weerspiegeling is van de wedstrijd.quote:Op zondag 18 september 2011 18:13 schreef DeMessias het volgende:
2 goals uit offside en een lichte penaltyIt was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Rooney![]()
Maar goed, die is al genoeg aan het scoren de laatste tijd.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Zeker wel, 3-7 ofzo.quote:Op zondag 18 september 2011 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof Chelsea nog gaat winnen![]()
Daar hou ik je aanquote:Op zondag 18 september 2011 18:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als deze wedstrijd 3-7 eindigt hak ik mijn lul eraf en stream ik het live![]()
![]()
Bij Chelsea gaat het gewoon allemaal net wat langzamer. Passes duren langer, spelers wachten met de bal en er wordt veel minder goed ingelopen om vrij te komen. Teveel individueel.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Valencia als rechtsback![]()
Anderson kan wel wat rust gebruiken, gaat in elke grote wedstrijd spelen en werkt zich kapot, ik zou wel eens willen lezen hoeveel meters die maakt.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Dat is niet relevant. Het gaat erom wat ik vandaag ziequote:Op zondag 18 september 2011 18:20 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Heb je z'n goal vorige keer gezien?![]()
De Viktor Sikora movie gezien?quote:Op zondag 18 september 2011 18:20 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Heb je z'n goal vorige keer gezien?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Achterlijke overtreding, gewoon rood, gaat nergens over dit.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Hoe kan het geel zijn en geen penalty?
Altijd grappig scheidsrechters die hun eigen regels maken....Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
bal buiten de lijnen...quote:Op zondag 18 september 2011 18:37 schreef Shreyas het volgende:
Hoe kan het geel zijn en geen penalty?
Altijd grappig scheidsrechters die hun eigen regels maken...."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Tuurlijk, we krijgen dan wel buitenspeldoelpunten toegekend, maar tot nu toe is er eigenlijk elke wedstrijd wel een overtreding gemaakt tegen United die rood verdiende en dat niet werd gegeven, met geblesseerde spelers als resultaat, vorige week al Cleverley en nu Hernandez..Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Als de bal van rechts komt dan moet je proberen met links de bal te raken, zet Berbatov maar terug bij de E elftallen!![]()
50 miljoen en hij kan nog niet op een leeg doel schieten
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Misser van het jaar
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Manchester United is gewoon zoveel beter dan de rest, dan moeten tegenstanders het wel op andere manieren proberen, vaak dus door grof spel of overtredingen. Dat overkomt Barcelona ook wekelijks, maar dan roept iedereen dat ide spelers van Barcelona spelers te makkelijk gaan liggen, zich aanstellen/theater spelen.quote:Op zondag 18 september 2011 18:38 schreef Thas het volgende:
Tuurlijk, we krijgen dan wel buitenspeldoelpunten toegekend, maar tot nu toe is er eigenlijk elke wedstrijd wel een overtreding gemaakt tegen United die rood verdiende en dat niet werd gegeven, met geblesseerde spelers als resultaat, vorige week al Cleverley en nu Hernandez..Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Al was ie onbenig, hij staat als spits in het veld, dit had er in gemoetenquote:Op zondag 18 september 2011 18:42 schreef Nober het volgende:
Torres moest met links en dat kunnen rechtbenige spelers vaak niet.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Jij niet zoveel, Torres welquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit had echt 7-4 moeten staan ofzo.. Ongelooflijk dat het 3-1 staat.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Bij Barcelona zijn het ook aanstellers.quote:Op zondag 18 september 2011 18:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Manchester United is gewoon zoveel beter dan de rest, dan moeten tegenstanders het wel op andere manieren proberen, vaak dus door grof spel of overtredingen. Dat overkomt Barcelona ook wekelijks, maar dan roept iedereen dat ide spelers van Barcelona spelers te makkelijk gaan liggen, zich aanstellen/theater spelen.![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 18:44 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Bij Barcelona zijn het ook aanstellers.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Moet idd zeggen dat het bij Barcelona ook irritante, zeikerige spelers zijnquote:Op zondag 18 september 2011 18:44 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Bij Barcelona zijn het ook aanstellers.![]()
Manchester United heeft gewoon medelijden met ChelseaOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De OP is al aangepast voor de volgende speelronde, dan kan het daar niet aan liggen!quote:Op zondag 18 september 2011 18:49 schreef sylvietjoo het volgende:
Had ik maar eerder ingeschakeld!!!![]()
Voor die penalty, Hernández blessure en wat wissels?quote:Op zondag 18 september 2011 18:50 schreef Allrounder het volgende:
Waar halen ze die 5min. extra tijd vandaan?![]()
Ah oké, die blessure heb ik gemist.quote:Op zondag 18 september 2011 18:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor die penalty, Hernández blessure en wat wissels?![]()
lol typisch, tegen elke andere ploeg gaan deze ballen erin. Zwarte magie daar bij Man Utd.quote:Op zondag 18 september 2011 19:36 schreef Doublepain het volgende:
Kan deze niet in de OP?
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 19:36 schreef Doublepain het volgende:
Kan deze niet in de OP?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voetballend valt het zwaar tegen, veel individuele klasse vandaag ook weer. Man Utd wint met 3-1 maar geeft minimaal vijf 100% kansen weg die er niet in gaan.quote:Op zondag 18 september 2011 18:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Manchester United is gewoon zoveel beter dan de rest, dan moeten tegenstanders het wel op andere manieren proberen, vaak dus door grof spel of overtredingen. Dat overkomt Barcelona ook wekelijks, maar dan roept iedereen dat ide spelers van Barcelona spelers te makkelijk gaan liggen, zich aanstellen/theater spelen.![]()
Wat een onzin.Manu is continu aan het combineren.quote:Op zondag 18 september 2011 19:39 schreef franske19 het volgende:
[..]
Voetballend valt het zwaar tegen, veel individuele klasse vandaag ook weer. Man Utd wint met 3-1 maar geeft minimaal vijf 100% kansen weg die er niet in gaan.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Torres is ook gewoon een dramatische spits sinds hij bij Chelsea speelt.quote:Op zondag 18 september 2011 19:37 schreef franske19 het volgende:
[..]
lol typisch, tegen elke andere ploeg gaan deze ballen erin. Zwarte magie daar bij Man Utd.
United gaat lekker. City nu ook op achterstand gezet..mooi.![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 19:36 schreef Doublepain het volgende:
Kan deze niet in de OP?
[ afbeelding ]![]()
Zo fucking slecht
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.![]()
VI lacht om Rooney.quote:Hilarische misser Rooney deert effectief United niet
Manchester United heeft in de Premier League titelconcurrent Chelsea met 3-1 verslagen. Door de vijfde zege in vijf duels is de ploeg van trainer Sir Alex Ferguson alleen koploper. Wayne Rooney nam een van de treffers voor zijn rekening, maar miste ook op hilarische wijze een strafschop
Chris Smalling opende namens United na achttien minuten de score. Uit een vrije trap kon de verdediger, die zich op het moment van nemen in buitenspelpositie bevond, de bal in het dak van het doel koppen.
In het vervolg van het eerste bedrijf was United allesbehalve heer en meester. Chelsea voetbalde heel aardig mee en creëerde de nodige kansen. Sluitpost David de Gea en een gebrek aan scherpte zorgden ervoor dat Chelsea niet langszij kwam.
Chelsea kreeg acht minuten voor de onderbreking een flinke domper te verwerken. Nani zorgde op schitterende wijze voor een verdubbeling van de voorsprong. De Portugees schoot na een handige dribbel de bal kiezelhard in de bovenhoek boven de kansloze Petr Cech: 2-0.
Rooney zorgde dat het duel voor rust al beslist was. In de 45ste minuut had de geblokte aanvaller over fortuin niet te klagen. Na goed doorgaan van Phil Jones kwam de bal na een scrimmage via de benen van Nani voor zijn voeten te liggen. De Engelsman hoefde de bal alleen maar binnen te schuiven om United aan een uiterst riante ruststand te helpen.
Na de onderbreking was Chelsea de bovenliggende partij. De inhaalrace werd direct ingezet door de Spanjaard Fernando Torres. Hij rondde, op aangeven van Nicolas Anelka, af met een zeer fraai wippertje: 3-1.
Omdat naarmate het eindsignaal naderde Chelsea bleef volharden in het missen van kansen – zo miste Torres voor leeg doel – kwam de zege van United niet meer in gevaar.
Rooney vestigde, nog voor de levensgrote kans van Torres, nog wel in negatieve zin de aandacht op zich. De aanvaller miste een strafschop. De manier waarop was enigszins lachwekkend. De spits van United gleed uit en schoot door zijn glijpartij de bal onbeholpen naast.
Even later kreeg Rooney de kans om zijn misser goed te maken, maar van dichtbij raakte hij de bal verkeerd en belandde zijn inzet op de paal. Ook toen Rooney samen met invaller Dimitar Berbatov op doelman Cech afging, bleek een trefzekere afronding te veel gevraagd. De Engelsman legde de bal breed, maar de Bulgaarse spits zag zijn poging van de lijn gehaald worden.
Door de zege profiteert United optimaal van het puntenverlies dat stadgenoot City eerder op de dag leed bij Fulham (2-2). De voorsprong op de rivaal is na vijf duels die uitmondden in een zege twee punten.![]()
![]()
Vidic en Ferdinand komen straks terug en is het ook daarmee afgelopen.quote:Op zondag 18 september 2011 19:39 schreef franske19 het volgende:
[..]
Voetballend valt het zwaar tegen, veel individuele klasse vandaag ook weer. Man Utd wint met 3-1 maar geeft minimaal vijf 100% kansen weg die er niet in gaan.![]()
Hoe kunnen ze het stukje over de misser van torres zo kort latenquote:
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Inderdaad, wtfquote:Op zondag 18 september 2011 21:19 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze het stukje over de misser van torres zo kort laten
De penalty van Rooney was knullig, de misser van Torres was dé misser van het jaar.. Journalist met een Chelsea hart?Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
50 miljoen voor Torres. Hoeveel goals heeft hij tot nu toe gescoord voor Chelsea? 1?Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Nee joh, het dubbele !!quote:Op zondag 18 september 2011 23:27 schreef Asskicker14 het volgende:
50 miljoen voor Torres. Hoeveel goals heeft hij tot nu toe gescoord voor Chelsea? 1?![]()
![]()
Maakt kans op de titel: "miskoop van de eeuw"quote:Op zondag 18 september 2011 23:27 schreef Asskicker14 het volgende:
50 miljoen voor Torres. Hoeveel goals heeft hij tot nu toe gescoord voor Chelsea? 1?
Na Denilson bij Real Betis.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wat is dat United ziekelijk goed zeg, geniet dit seizoen meer van Manchester dan van Barcelona. Heerlijke goals ook, maar Chelsea moet er ook minimaal twee maken natuurlijk. Misser van Torres is hilarisch, maar hij maakt ook echt een geweldige goal hoor...
Heerlijk trouwens, als je straks Studio Sport gezien hebt om dan even topvoetbal te zien...forza Match of the Day![]()
Dat ook maar iemand fan van deze club kan zijnquote:Man City-coach Mancini: 'Ik heb te weinig spelers'
Afgelopen zomer trok Manchester City ruim 92 miljoen euro uit om de selectie de versterken. De hoofdmacht van The Citizens vertegenwoordigt nu dan ook een waarde van 433,5 miljoen euro. Toch klaagt coach Roberto Mancini over een tekort aan spelers.
Manchester City verspeelde zondag tegen Fulham een 2-0 voorsprong en moest met een remise genoegen nemen. De reden is duidelijk voor Mancini. 'Ik heb geen spelers op het moment. Ik heb alleen vervanging voor de centrale verdedigers en de aanvallers', sombert de Italiaanse coach. 'Ik heb maar twee middenvelders omdat Nigel de Jong en James Milner geblesseerd zijn.'
Zondag bracht Sergio Agüero met twee treffers City aan de leiding tegen Fulham maar de ploeg van Martin Jol toonde veerkracht en sleepte een 2-2 resultaat uit het vuur. 'Ik ben blij dat ik Agüero in mijn ploeg heb, maar ik heb liever dat hij de volgende wedstrijd maar een keer scoort en we wél winnen', meent Mancini. 'Na een 2-0 voorsprong voelt het gelijkspel als een verlies. Laat het een les voor ons zijn.'
'Ook al sta je ruim voor; een wedstrijd is nooit gewonnen', doceert Mancini. 'Elke ploeg in de Premier League blijft vechten als het achterstaat. Mijn ploeg werkte tien minuten tot een kwartier minder hard en we werden gestraft. Alle spelers moeten meeverdedigen. In die periode verdedigden we met vijf of zes spelers en dat is niet genoeg. We hebben nog onvoldoende een killer-mentaliteit.'![]()
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Net zoals bij iedere club heb je diehard -en successupporters. Scheer niet iedereen over een kam.quote:Op maandag 19 september 2011 10:36 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat ook maar iemand fan van deze club kan zijn![]()
Overigens wel een belachelijke opmerking. Voor de verdedigende posities heeft hij Toure en Barry, en ook Kompany kan je daar neerzetten. Voor de 3 posities ervoor + spitspositie heeft hij een enorme luxeprobleem.![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 10:36 schreef Cara het volgende:
[..]
![]()
![]()
50 miljoen is sowieso een belachelijk bedrag. Daarmee hebben ze vooraf die jongen al tot een miskoop bestempelt.
Man United speelde erg sterk en vooral individuele klasse druipt ervan af. Maar ook dit United wordt tegen een Barca wat hun niveau haalt gewoon van de mat gespeeld. Ook tegen een Real Madrid zie ik ze niet winnen. Die verschillen van niveau vind ik schrijnend. Terwijl de Engelse competitie toch niet zo minder lijkt te zijn als de Spaanse en zelf (evenwichtiger) en sterker in zijn totaliteit.
Maar het niveau van Real Madrid en Barca is vergeleken bij twee Engelse topclubs echt van een andere orde.Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz![]()
Klopt momenteel ook wel, maar dat komt door zijn eigen aankoop beleidquote:Op maandag 19 september 2011 10:36 schreef Cara het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bron?quote:Op maandag 19 september 2011 12:48 schreef Aloulou het volgende:
50 miljoen is sowieso een belachelijk bedrag. Daarmee hebben ze vooraf die jongen al tot een miskoop bestempelt.
Man United speelde erg sterk en vooral individuele klasse druipt ervan af. Maar ook dit United wordt tegen een Barca wat hun niveau haalt gewoon van de mat gespeeld. Ook tegen een Real Madrid zie ik ze niet winnen. Die verschillen van niveau vind ik schrijnend. Terwijl de Engelse competitie toch niet zo minder lijkt te zijn als de Spaanse en zelf (evenwichtiger) en sterker in zijn totaliteit.
Maar het niveau van Real Madrid en Barca is vergeleken bij twee Engelse topclubs echt van een andere orde.![]()
Wat jij wilquote:Op maandag 19 september 2011 12:48 schreef Aloulou het volgende:
Maar het niveau van Real Madrid en Barca is vergeleken bij twee Engelse topclubs echt van een andere orde.. Zeker geen City-United gekeken heh? United is minimaal op het niveau van Barca atm.
AFCA
Echt hequote:als dit nou uit Sjek van Gelder zijn mond was gekomen had ik het direct geloof, maar nu twijfel ik nog.
![]()
En als het uit mijn mond komt, de pro voetbalkenner hier, je weet toch .quote:Op maandag 19 september 2011 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt heals dit nou uit Sjek van Gelder zijn mond was gekomen had ik het direct geloof, maar nu twijfel ik nog.
AFCA
Hmm is Vjenne je vader figuur op het Fokforum het hier wel mee eens jij kleine deugniet?quote:Op maandag 19 september 2011 13:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En als het uit mijn mond komt, de pro voetbalkenner hier, je weet toch .![]()
Vjenne en ik zijn uit elkaar gehaald sinds ik hem heb aangegeven voor kindermishandeling.quote:Op maandag 19 september 2011 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm is Vjenne je vader figuur op het Fokforum het hier wel mee eens jij kleine deugniet?AFCA
Man Utd fansquote:Op maandag 19 september 2011 13:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat jij wil. Zeker geen City-United gekeken heh? United is minimaal op het niveau van Barca atm.
![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 19 september 2011 13:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat jij wil. Zeker geen City-United gekeken heh? United is minimaal op het niveau van Barca atm.
![]()
Vind het wel bijzonder dat men de gemakzucht van Barca in een aantal wedstrijden, ineens is vergeten na een 8-0 overwinning.![]()
?quote:Op maandag 19 september 2011 14:22 schreef Banaanensuiker het volgende:
Vind het wel bijzonder dat men de gemakzucht van Barca in een aantal wedstrijden, ineens is vergeten na een 8-0 overwinning.
Wie is dat vergeten dan? Ik lees dat nergens terug?
Het lijkt mij trouwens ook onmogelijk om 50/60 wedstrijden per seizoen af te werken zonder een mindere wedstrijd/periode.
Man U blijft een sterke ploeg natuurlijk, wellicht nog sterker dan vorig seizoen. Maar ik acht Barca en Real beiden nog steeds iets sterker.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Ik neem sowieso geen Spaanse competitie wedstrijden als referentie.quote:Op maandag 19 september 2011 14:22 schreef Banaanensuiker het volgende:
Vind het wel bijzonder dat men de gemakzucht van Barca in een aantal wedstrijden, ineens is vergeten na een 8-0 overwinning.![]()
Op basis van wat? Beide teams hebben, behalve elkaar, nog geen enkele echte test moeten doorstaan.quote:Op maandag 19 september 2011 14:55 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
?
Wie is dat vergeten dan? Ik lees dat nergens terug?
Het lijkt mij trouwens ook onmogelijk om 50/60 wedstrijden per seizoen af te werken zonder een mindere wedstrijd/periode.
Man U blijft een sterke ploeg natuurlijk, wellicht nog sterker dan vorig seizoen. Maar ik acht Barca en Real beiden nog steeds iets sterker.![]()
Het mooie aan Manchester United vind ik dat zij slimme aankopen maken in plaats van dure, over het algemeen. Geen Nani, Aguero en Milner maar spelers als Hernandez, Chris Smalling, Tom Cleverley en Phil Jones. Die laatste drie lijken mij ook enorme talenten die zeker ook in het Engelse team moeten spelen.
Voor ons is het gelijkspel tegen City een enorme opsteker. Het is maar 1 punt en we staan nog steeds onderaan ergens, maar het spel in de tweede helft was heel erg goed. Na geen overwinningen te hebben geboekt in zes wedstrijden (nu zeven) voelt dit gelijkspel echt als een overwinning aan.![]()
Op basis van oa. de CL-finale en de ontwikkelingen daarna ?quote:Op maandag 19 september 2011 15:19 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Op basis van wat? Beide teams hebben, behalve elkaar, nog geen enkele echte test moeten doorstaan.
Ik denk dus (maar wellicht wijst de nabije toekomst dit uit) dat de 3 genoemde teams iets sterker zijn geworden. Op basis daarvan schat ik zeker Barca , maar wellicht ook Real, op dit moment nog steeds sterker in dan Man U.
Jij vond Barca - AC milan geen echte test ?
[ Bericht 0% gewijzigd door TheFatLady op 19-09-2011 16:57:30 ]Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Oh ja, Barca - Milan was wel een goede test ja. 2-2 is nou niet echt goed, en dat bedoelde ik ook met gemakzuchtige van enkele posts eerder.quote:Op maandag 19 september 2011 16:47 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Op basis van oa. de CL-finale en de ontwikkelingen daarna ?
Ik denk dus (maar wellicht wijst de nabije toekomst dit uit) dat de 3 genoemde teams iets sterker zijn geworden. Op basis daarvan schat ik zeker Barca , maar wellicht ook Real, op dit moment nog steeds sterker in dan Man U.
Daarnaast is de CL-finale toch niet een representatieve manier om de teams te vergelijken. Man utd heeft zoveel veranderingen gemaakt in het team, zoveel spelers gehaald en verkocht.
Barcelona heeft ook wel 2 goede spelers gekocht, hoor, maar ik vind het een beetje makkelijk om te zeggen dat Barcelona sowieso beter is, terwijl ze het nog niet hebben laten zien tegen de 'groten'.![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 15:38 schreef Monopoly_Man het volgende:
Het mooie aan Manchester United vind ik dat zij slimme aankopen maken in plaats van dure, over het algemeen. Geen Nani, Aguero en Milner maar spelers als Hernandez, Chris Smalling, Tom Cleverley en Phil Jones. Die laatste drie lijken mij ook enorme talenten die zeker ook in het Engelse team moeten spelen.![]()
![]()
Denk dat jij je vergist in de sterkte van Milan (ondanks de slechte seizoenstart) . Maar je hebt wel gelijk dat het nog niet goed te vergelijken is. We zullen het in de loop van seizoen wel zienquote:Op maandag 19 september 2011 17:41 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Oh ja, Barca - Milan was wel een goede test ja. 2-2 is nou niet echt goed, en dat bedoelde ik ook met gemakzuchtige van enkele posts eerder.
Daarnaast is de CL-finale toch niet een representatieve manier om de teams te vergelijken. Man utd heeft zoveel veranderingen gemaakt in het team, zoveel spelers gehaald en verkocht.
Barcelona heeft ook wel 2 goede spelers gekocht, hoor, maar ik vind het een beetje makkelijk om te zeggen dat Barcelona sowieso beter is, terwijl ze het nog niet hebben laten zien tegen de 'groten'.
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Nee dat was geen echte test. Milan is een verdedigend team, logisch dat Barca dan overwicht heeft.quote:Op maandag 19 september 2011 16:47 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Op basis van oa. de CL-finale en de ontwikkelingen daarna ?
Manu is een team dat net zo goed wil domineren en speelt op het veldspel, dus wat dat tergaat zegt Barca-Milan helemaal niets.
Wat wel wat zegt is dat Barca gewoon op eigen veld niet kan winnen van een zwakker team.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Om specifiek te zijn: Barça heeft het moeilijk tegen clubs die cijfermatig inferieur zijn en dat fysiek compenseren...quote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef Ascendancy het volgende:
Wat wel wat zegt is dat Barca gewoon op eigen veld niet kan winnen van een zwakker team.![]()
We hebben heel dat Barcelona zoek gespeeld in de voorbereiding, we wachten echter nog op de Champions League beker, dat was namelijk de inzet en de FIFA is al ingelicht.quote:![]()
![]()
Hou op met je 'we'quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:38 schreef Nober het volgende:
[..]
We hebben heel dat Barcelona zoek gespeeld in de voorbereiding, we wachten echter nog op de Champions League beker, dat was namelijk de inzet en de FIFA is al ingelicht.![]()
![]()
Waarom zouden we geen we mogen zeggen?quote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Omdat je dan lijkt op een supporter van een buitenlandse club.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:20 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Waarom zouden we geen we mogen zeggen?
En dat mag niet op Fok!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik ben supporter van Manchester Unitedquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat je dan lijkt op een supporter van een buitenlandse club.
En dat mag niet op Fok!Een buitelandse club, en dat mag van mij
Barts Padawan
Ik ben supporter van FC Barcelonaquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:50 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik ben supporter van Manchester UnitedEen buitelandse club, en dat mag van mij
Een buitenlandse club, en dat mag van mij
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Klopt, je moet beslist in de regio wonen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat je dan lijkt op een supporter van een buitenlandse club.
En dat mag niet op Fok!![]()
Ik overweeg dan ook te verhuizen naar Catalonië.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Ik mag barcelona fans nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben supporter van FC BarcelonaEen buitenlandse club, en dat mag van mij
Barts Padawan
Omdat jullie 2 keer zijn weggespeeld in de CL finale?quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:50 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Wel eens bij wedstrijden van deze teams geweest?quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben supporter van FC BarcelonaEen buitenlandse club, en dat mag van mij
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:50 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
![]()
![]()
4xquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:57 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
[..]
Wel eens bij wedstrijden van deze teams geweest?
Barcelona - Real Madrid
Barcelona - Levante
Barcelona - Betis Sevilla
Barcelona - ValenciaWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ben vorig jaar ook naar Barcelona - Valencia geweestquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
4x
Barcelona - Real Madrid
Barcelona - Levante
Barcelona - Betis Sevilla
Barcelona - Valencia2-1 voor Barca. Maar ze werden de eerste helft helemaal weggespeeld.
![]()
Ik was er in 2005. Toen werd het 2-2quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:45 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ben vorig jaar ook naar Barcelona - Valencia geweest2-1 voor Barca. Maar ze werden de eerste helft helemaal weggespeeld.
Nee dat heeft niks met de fans te maken. Ik ken een paar 'fans,' als barca verliest ontwijken ze je en ontkennen ze alles, als ze winnen zeuren ze 24/7 aan je kop. 90% van de barca fans die ik ken zijn glory hunters.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat jullie 2 keer zijn weggespeeld in de CL finale?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Jazeker,quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:57 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
[..]
Wel eens bij wedstrijden van deze teams geweest?
Manchester United 2 - Newcastle United 0
1 Oktober 2006Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Het niveau wat Barca kan halen en de laatste jaren bewijst te halen als de prijzen worden verdeeld (en dus niet eerste 10 wedstrijden van het seizoen) is een hele grote trede hoger dan wat Man United speelt tegen Chelsea nu. Ook vorig seizoen in de finale leek het alsof Barca tegen een Spaanse middenmoter speelde toen ze United met dacht ik 3-0 versloegen. Ging veel te snel voor die gasten. Balcirculatie that is, loopacties etc. Daar kan dit United echt niet aan tippen. Ook Real acht ik te goed voor dit United. Maar we zullen het straks zien in de CL.quote:Op maandag 19 september 2011 13:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz![]()
Arsenal schakelde Barcelona bijna uit hoor, het is dat de scheidsrechter een beetje hielp.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:57 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Het niveau wat Barca kan halen en de laatste jaren bewijst te halen als de prijzen worden verdeeld (en dus niet eerste 10 wedstrijden van het seizoen) is een hele grote trede hoger dan wat Man United speelt tegen Chelsea nu. Ook vorig seizoen in de finale leek het alsof Barca tegen een Spaanse middenmoter speelde toen ze United met dacht ik 3-0 versloegen. Ging veel te snel voor die gasten. Balcirculatie that is, loopacties etc. Daar kan dit United echt niet aan tippen. Ook Real acht ik te goed voor dit United. Maar we zullen het straks zien in de CL.![]()
3-1 was het, niet dat dat er veel toe doet, maarjaquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:57 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Het niveau wat Barca kan halen en de laatste jaren bewijst te halen als de prijzen worden verdeeld (en dus niet eerste 10 wedstrijden van het seizoen) is een hele grote trede hoger dan wat Man United speelt tegen Chelsea nu. Ook vorig seizoen in de finale leek het alsof Barca tegen een Spaanse middenmoter speelde toen ze United met dacht ik 3-0 versloegen. Ging veel te snel voor die gasten. Balcirculatie that is, loopacties etc. Daar kan dit United echt niet aan tippen. Ook Real acht ik te goed voor dit United. Maar we zullen het straks zien in de CL.
Ik ben het er niet mee eens dat United als een Spaanse middenmoter tegen barca speelde, United speelde welliswaar niet zoals het hoort te spelen, en niet zoals het normaal speelt, maar het was gewoon een goede wedstrijd. En als je United tegen Arsenal hebt ziet spelen is het al weer een heel ander verhaal als tegen Chelsea. United zou Real kunnen verslaan denk ik, en barca ook. Finale won barca, voorbereiding deze zomer domineerde United en won met 2-1. Barca en Manchester United zijn naar mijn mening op dit moment de beste teams ter wereld.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
Arsenal schakelde Barcelona bijna uit hoor, het is dat de scheidsrechter een beetje hielp.Die wedstrijd dat Arsenal amper over de helft kwam in Camp Nou ? En nee dat lag echt niet alleen aan die rode kaart van Robin, kwaliteitsverschil is gewoon enorm.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
Arsenal schakelde Barcelona bijna uit hoor, het is dat de scheidsrechter een beetje hielp.
En Barca kan ik best wel een keer verslagen worden hoor, zie bijv. tegen Inter. Maar dan nog is het de best voetballende ploeg ter wereld op het moment (en de afgelopen paar jaar).
Sommige willen het gewoon niet zien door andere voorkeuren of gewoon omdat ze bang zijn dat ze bij de grote massa horen en dat mag natuurlijk niet.![]()
Dan behoor ik tot de overige 10%quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:51 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nee dat heeft niks met de fans te maken. Ik ken een paar 'fans,' als barca verliest ontwijken ze je en ontkennen ze alles, als ze winnen zeuren ze 24/7 aan je kop. 90% van de barca fans die ik ken zijn glory hunters.
Ik ben ook een liefhebber van Arsenal, maar ik kan mezelf absoluut geen fan/supporter noemen.
En verder heb ik ook niks met Man Utd. Maar ik respecteer wel hun prijzenkastWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Je kan het ook omdraaien; als je het voetbal van Barcelona niet leuk/mooi vind, dan word je meteen afgeschreven als 'voetbalkenner'. Volgens de publieke opinie moet je Barcelona een leuke club vinden, wat natuurlijk net zo belachelijk is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[..]
Die wedstrijd dat Arsenal amper over de helft kwam in Camp Nou ? En nee dat lag echt niet alleen aan die rode kaart van Robin, kwaliteitsverschil is gewoon enorm.
En Barca kan ik best wel een keer verslagen worden hoor, zie bijv. tegen Inter. Maar dan nog is het de best voetballende ploeg ter wereld op het moment (en de afgelopen paar jaar).
Sommige willen het gewoon niet zien door andere voorkeuren of gewoon omdat ze bang zijn dat ze bij de grote massa horen en dat mag natuurlijk niet.
Daarnaast vind ik dat veel Barcelona-fans en voetballiefhebbers door een roze bril kijken. Zij willen of kunnen soms niet de mindere/slechte kanten van Barcelona zien. Denk bijvoorbeeld aan de schwalbes, het racistische gedrag van sommige spelers, en de manier waarop zij in de transfermarkt bezig geweest zijn. Maar nee, het voetbal is mooi dus alles mag!![]()
Ik ben een liefhebber van het Barca voetbal en ook de club/historie/uitstraling vind ik mooi maar inderdaad het geduikel en gezuig etc. is gewoon triest.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:34 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien; als je het voetbal van Barcelona niet leuk/mooi vind, dan word je meteen afgeschreven als 'voetbalkenner'. Volgens de publieke opinie moet je Barcelona een leuke club vinden, wat natuurlijk net zo belachelijk is.
Daarnaast vind ik dat veel Barcelona-fans en voetballiefhebbers door een roze bril kijken. Zij willen of kunnen soms niet de mindere/slechte kanten van Barcelona zien. Denk bijvoorbeeld aan de schwalbes, het racistische gedrag van sommige spelers, en de manier waarop zij in de transfermarkt bezig geweest zijn. Maar nee, het voetbal is mooi dus alles mag!
Maar omdat erg veel mensen Barca waarderen zijn er ook een aantal die bang zijn om bij de massa te horen en dus steeds iets willen zoeken om Barca te bashen. Zie bijv. tegen Milan afgelopen Dinsdag toen Messi viel in de 16 (na een keurige tackle van Nesta ?), hij sloeg toen op de grond van teleurstelling (had eerder moeten schieten) maar bij de haters was het een schwalbe van Messi en baalde hij dat hij geen pingel kreeg.
Het is inmiddels hate it or love it wat betreft Barca.
Maar goed het is een beetje off topic.![]()
![]()
Misschien niet handig dat we deze discussie voeren in een PL-topic, maar wil toch even reageren.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:34 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien; als je het voetbal van Barcelona niet leuk/mooi vind, dan word je meteen afgeschreven als 'voetbalkenner'. Volgens de publieke opinie moet je Barcelona een leuke club vinden, wat natuurlijk net zo belachelijk is.
Daarnaast vind ik dat veel Barcelona-fans en voetballiefhebbers door een roze bril kijken. Zij willen of kunnen soms niet de mindere/slechte kanten van Barcelona zien. Denk bijvoorbeeld aan de schwalbes, het racistische gedrag van sommige spelers, en de manier waarop zij in de transfermarkt bezig geweest zijn. Maar nee, het voetbal is mooi dus alles mag!
Ik ben het niet helemaal met je eens, om te beginnen hoef je het voetbal van Barca helemaal niet leuk /mooi te vinden, smaken verschillen namelijk en dat is maar goed ook.
Je moet ook Barcelona helemaal geen leuke club vinden, (waaruit concludeer jij dat trouwens ?), dat mag je echt helemaal zelf bepalen.
Ben het wel met je eens dat veel (nieuwe?) Barca-fans door een gekleurde bril kijken, maar dat geldt wellicht voor elke club en dat zijn niet alle supporters. Het zijn op dit moment wel veel Barca-supporters die niet heel toevallig de laatste tijd heel actief zijn op de fora. Ik zie echter heel weinig fans het swalbe-gedoe en het overdreven gezeik bij de scheidsrechter goedkeuren, ook ik walg daarvan. Maar we moeten niet gaan doen alsof zij daar uniek in zijn. Alleen is het met de clasico’s geëscaleerd en ik heb me daar ook lopen ergeren, meer dan aan het harde spel van Real.
Je moet ook niet vergeten dat wij voor onze beeldvorming helemaal afhankelijk zijn van de media, zij bepalen wat wij te zien krijgen en in welke vorm, zo heb je het bv. over racisme, en daarbij heb je het waarschijnlijk over Busquets (Mono, wel waarschijnlijk, niet aangetoond) en Villa (via nep-twitteraccount).
Ook dat transfergedoe met Cesc, ik en ook jij weet nooit exact wat zich heeft afgespeeld, dat weten slechts enkele mensen.
Ik ben wel van mening dat hun voetbal inderdaad mooi is en dat zo ook het spelletje gespeeld moet worden, echter niet ten koste van alles. Maar nogmaals, de clasico’s zijn niet representatief maar worden helaas wel steeds als voorbeeld aangehaald.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Carling Cup ,Owen Hargreaves maakt zijn eerste doelpunt voor City!" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Ik ben heel blij voor hem!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Carling Cup ,Owen Hargreaves maakt zijn eerste doelpunt voor City!Mooie goal ook
![]()
Word moeilijk voor torres als hij niet schieten, is nog verder als tegen United dit weekend!Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Welke nationaliteit heb jij?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:28 schreef JaimyLee het volgende:
Word moeilijk voor torres als hij niet schieten, is nog verder als tegen United dit weekend!![]()
Hier kan ik weinig anders dan "quote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Carling Cup ,Owen Hargreaves maakt zijn eerste doelpunt voor City!" van maken.
wtf?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:28 schreef JaimyLee het volgende:
Word moeilijk voor torres als hij niet schieten, is nog verder als tegen United dit weekend!Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
als hij moet schieten*quote:
Ben gewoon Nederlands, auto correct
Barts Padawan
Lukaku is bij Chelsea verkozen tot Man of the Match voor Daily Mail. Hij krijgt een 8/10.
Ik vond 'm zwak![]()
![]()
Dan weet je ook meteen hoe de rest van het elftal opereerde...quote:Op donderdag 22 september 2011 13:50 schreef DeMessias het volgende:
Lukaku is bij Chelsea verkozen tot Man of the Match voor Daily Mail. Hij krijgt een 8/10.
Ik vond 'm zwak![]()
We verschillen duidelijk van mening. Maakt niet uit. Kijk voorbereidingswedstrijden neem ik niet serieus. Net zoals Barca - AC Milan aan het begin van de CL ik ook niet meetel. Die grote ploegen, zoals Real nu, hebben altijd van die momenten dat het even strubbelt. Het gaat straks na Februari erom tot eind Mei. En daarin moeten ze pieken op de juiste momenten. Dat ze nu ff door het oog van de naald kruipen in Zagreb of enig andere willekeurige club is normaal.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:05 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
3-1 was het, niet dat dat er veel toe doet, maarja
Ik ben het er niet mee eens dat United als een Spaanse middenmoter tegen barca speelde, United speelde welliswaar niet zoals het hoort te spelen, en niet zoals het normaal speelt, maar het was gewoon een goede wedstrijd. En als je United tegen Arsenal hebt ziet spelen is het al weer een heel ander verhaal als tegen Chelsea. United zou Real kunnen verslaan denk ik, en barca ook. Finale won barca, voorbereiding deze zomer domineerde United en won met 2-1. Barca en Manchester United zijn naar mijn mening op dit moment de beste teams ter wereld.
Ik persoonlijk denk United niet opgewassen is tegen het Barca wat hun vorm haalt. Dus beide teams de beste 11 en een goede dag. De verdediging van United heeft grote moeite dat te verdedigen, ook beren als Vidic en Ferdinand die altijd op lijn verdedigen (sowieso is dat Engels). Daarnaast komt Man United wel individuele klasse om het verschil te maken tekort tegen een ander absoluut topteam als Barca. Alleen Rooney heeft dat. Nani op momenten maar mist het constante in topwedstrijden. Ene keer wel andere keer valt die tegen of speelt die maar 20 minuten. Man United moet zich aanpassen aan Barca en daarop instellen omdat ze anders (als ze vol voor voetbal gaan ook) tegen de lamp lopen. Dat laat voor mij al zien hoe de verhoudingen liggen.Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz![]()
Ik weet niet op welke Arsenal - Barca hij doelde. Maar als het die is waarin Arsenal terugkwam en met 2-1 nog won vind ik dat je teveel naar de stand kijkt. Als ik me die wedstrijd nog goed herinner had Barca het vooral laten liggen door te scoren. Voor de rest waren ze zeker tot de 1-1 verreweg superieur en zei iedereen dat ze al verder hadden moeten uitbouwen. Word die wedstrijd 10 x gespeeld wint barca minimaal 7/8 keer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:05 schreef Paul-89 het volgende:
Die wedstrijd dat Arsenal amper over de helft kwam in Camp Nou ? En nee dat lag echt niet alleen aan die rode kaart van Robin, kwaliteitsverschil is gewoon enorm.Ja precies. Over het algemeen heeft Barca heel veel moeite met teams die zich heel compact instellen. Erg fysiek spelen en van daaruit hopen zelf een goal te maken. Maar de instelling om vooral Barca niet in hun spel te laten komen frustreert Barcelona. Inter toen met Mourinho maar ook Real Madrid.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:05 schreef Paul-89 het volgende:
Als een ploeg denkt vol te gaan voetballen en eigen spel te spelen gaat het meestal fout tegen Barcelona. Tenzij ze niet in vorm zijn/kaart hebben etc. Ze worden gewoon kapot gespeeld.Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz![]()
Zit Manchester City-Everton te kijken weet iemand of Nigel de Jong geblesserd is.
Hij zit niet bij de selectie.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Enkelblessure.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:53 schreef Wilskracht het volgende:
Zit Manchester City-Everton te kijken weet iemand of Nigel de Jong geblesserd is.
Hij zit niet bij de selectie.![]()
![]()
Vreemd dat Drenthe weer op de bank begint...
Anyway, hopen dat Dzeko er 1 of 2 weet in te knallen deze wedstrijd. Fantasy League enzo...![]()
![]()
Trainer van Everton denkt altijd eerst defensief.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
Vreemd dat Drenthe weer op de bank begint...
Anyway, hopen dat Dzeko er 1 of 2 weet in te knallen deze wedstrijd. Fantasy League enzo...Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
De engelse commentatoren vinden de gele kaarten onterecht.
Terwijl de gele kaarten juist allemaal terecht zijn.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Die gele kaart voor de overtreding op Silva vond ik anders veel te makkelijk gegevenquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:17 schreef Wilskracht het volgende:
De engelse commentatoren vinden de gele kaarten onterecht.
Terwijl de gele kaarten juist allemaal terecht zijn.![]()
Albert Mantingh? Ik zet het altijd op Engels..veel beterquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:29 schreef DeMessias het volgende:
Welke droeftoeter geeft er commentaar bij Sport1?![]()
![]()
Lol die sport1 commentator blijft volhouden dat Rodwell rood had moeten krijgen voor die tackledie gozer zoekt sowieso achter alles sensatie.
![]()
Zoveel was daar toch niet aan de hand?quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Lol die sport1 commentator blijft volhouden dat Rodwell rood had moeten krijgen voor die tackledie gozer zoekt sowieso achter alles sensatie.
![]()
vquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:55 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Zoveel was daar toch niet aan de hand?vasthouden kan je geel voor geven.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:20 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Die gele kaart voor de overtreding op Silva vond ik anders veel te makkelijk gegevenGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Albert Mantingh geeft commentaar dus direct naar het Engelse commentaar.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Bolton FC: Jaaskelainen, Steinsson, Knight, Wheater, Robinson, Eagles, Muamba, Reo-Coker, Pratley, Petrov, Ngog
Substitutes: Bogdan, Tuncay, M Davies, K Davies, Boyata, Gardner, Kakuta
Arsenal: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Arteta, Van Persie, Walcott, Ramsey, Song, Gervinho, Gibbs
Arsenal Subs: Fabianski, Rosicky, Santos, Oxlade-Chamberlain, Arshavin, Frimpong, Chamakh![]()
-zucht-quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:07 schreef Banaanensuiker het volgende:
Bolton FC: Jaaskelainen, Steinsson, Knight, Wheater, Robinson, Eagles, Muamba, Reo-Coker, Pratley, Petrov, Ngog
Substitutes: Bogdan, Tuncay, M Davies, K Davies, Boyata, Gardner, Kakuta
Arsenal: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Arteta, Van Persie, Walcott, Ramsey, Song, Gervinho, Gibbs
Arsenal Subs: Fabianski, Rosicky, Santos, Oxlade-Chamberlain, Arshavin, Frimpong, Chamakh![]()
![]()
Uiteraard. Iedere voetballiefhebber wil toch dat zo'n jongen zoveel mogelijk speeltijd krijgt...!?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:10 schreef Banaanensuiker het volgende:
Je baalt weer dat Ryo er niet bij zit?
Valt nog mee dat Arshavin niet weer in de basis staat.![]()
Ryo zijn hype in Rotterdam was zelfs na 4 wedstrijden over, maar ach jij support nou eenmaal wel vaker andere spelers dan de meestequote:Op zaterdag 24 september 2011 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Uiteraard. Iedere voetballiefhebber wil toch dat zo'n jongen zoveel mogelijk speeltijd krijgt...!?
![]()
Nee dat hoop ik niet. Ik denk niet dat hij klaar is om op dit niveau mee te kunnen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Uiteraard. Iedere voetballiefhebber wil toch dat zo'n jongen zoveel mogelijk speeltijd krijgt...!?
Het Nederlands elftal gaat echt falen op het EK, de helft van de spelers staan niet eens in de basis bij hun team.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Het Nederlands elftal gaat echt falen op het EK, de helft van de spelers staan niet eens in de basis bij hun team.
Stekelenburg
Robben
van Persie
Sneijder
van der Vaart
Heitinga
Mathijssen
van der Wiel#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus![]()
Drenthe hoe krijg je het voor elkaar..."Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."![]()
Toch gaat het niet overal even lekker. Over de flanken maak ik me toch best zorgen; Affelay eruit, Elia vooralsnog weinig zicht op minuten, Robben hypergeblesseerd (10 van de laatste 12 interlands gemist). Kuyt, niet een echte vleugelspeler.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:28 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Stekelenburg
Robben
van Persie
Sneijder
van der Vaart
Heitinga
Mathijssen
van der Wiel
anyways, weer ontopic:
Waarom speelt Wenger niet vaker met Rosicky in de basis? Weet dat hij ver is weggezakt na lang en veel blessureleed, maar kan hij niet de Fabregras of Nasri rol overnemen?"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."![]()
Elia gaat zich dit jaar bewijzen bij Juventus. Aan de rechterkant heb je nog Wijnaldum en Lens.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:38 schreef Stringer het volgende:
[..]
Toch gaat het niet overal even lekker. Over de flanken maak ik me toch best zorgen; Affelay eruit, Elia vooralsnog weinig zicht op minuten, Robben hypergeblesseerd (10 van de laatste 12 interlands gemist). Kuyt, niet een echte vleugelspeler.
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus![]()
Zou top zijn ja en gezien appelvlaai's blessure ook nodig!quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:42 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Elia gaat zich dit jaar bewijzen bij Juventus. Aan de rechterkant heb je nog Wijnaldum en Lens."Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."![]()
In plaats van wie zou Rosicky dan moeten spelen? Gervinho of Ramsey? Lijkt me dat Rosicky niet beter is dan die twee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:38 schreef Stringer het volgende:
[..]
Toch gaat het niet overal even lekker. Over de flanken maak ik me toch best zorgen; Affelay eruit, Elia vooralsnog weinig zicht op minuten, Robben hypergeblesseerd (10 van de laatste 12 interlands gemist). Kuyt, niet een echte vleugelspeler.
anyways, weer ontopic:
Waarom speelt Wenger niet vaker met Rosicky in de basis? Weet dat hij ver is weggezakt na lang en veel blessureleed, maar kan hij niet de Fabregras of Nasri rol overnemen?![]()
Vind Ramsey niet sterk dit seizoen, die zou je inderdaad kunnen vervangen voor een meer spelverdelende speler zoals Rosicky vanaf links, of wisselend met Song.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:48 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
In plaats van wie zou Rosicky dan moeten spelen? Gervinho of Ramsey? Lijkt me dat Rosicky niet beter is dan die twee."Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."![]()
Knap van sport1 om deze wedstrijd niet uit te zenden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Van der Vaart heeft zijn eerste doelpunt te pakkenGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Kuyt ook weer op de bank terwijl iedere keer iedereen positief is over d ecombinatie Kuyt-Suarez...Onbegrijpelijk.
Maar goed, Carroll heeft natuurlijk flink wat centjes gekost dus zal daarom wel moeten spelen.![]()
![]()
Daglish met zijn kut aankopen en dan zijn 2 beste middenvelders wegdoen
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Carrollquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
Kuyt ook weer op de bank terwijl iedere keer iedereen positief is over d ecombinatie Kuyt-Suarez...Onbegrijpelijk.
Maar goed, Carroll heeft natuurlijk flink wat centjes gekost dus zal daarom wel moeten spelen.
Henderson staat op rechts en die is ook veel slechter dan Kuyt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
Maar goed, Carroll heeft natuurlijk flink wat centjes gekost dus zal daarom wel moeten spelen.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Gelukkig is sport1 volgend jaar het duits voetbal kwijt kunnen ze meer Engels voetbal uitzenden.quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Zullen het contract vast wel weer verlengen, hoop ik.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:36 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Gelukkig is sport1 volgend jaar het duits voetbal kwijt kunnen ze meer Engels voetbal uitzenden.![]()
Exclusief naar Eurosport 2quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zullen het contract vast wel weer verlengen, hoop ik."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Nee Duis voetbal gaat volgend jaar naar Eurosport 2quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zullen het contract vast wel weer verlengen, hoop ik.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Jammer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:40 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Nee Duis voetbal gaat volgend jaar naar Eurosport 2![]()
okayquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Torres ging even met 2 benen door op iemand.dan is het goedquote:
know'm sayin?
word? word.![]()
Haal die Henderson er is uit.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Torres verneukt mijn toto zo wel weer lekkerAls er niet nog 2x gescoord wordt klaag ik hem aan voor ¤16,50.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Jammer voor Persie, had wel wat goals en assists erbij mogen schrijven als die keeper niet zo stond te shinen"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
"eindbaas"quote:
Chelski 3-0What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Triest ja, sowieso die opmerkingen over 'baas'. Kindertaal.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
is de term eindbaas dan gebonden aan bepaalde prestaties? hij zegt niet 'beste voetballer aller tijden' ofzoquote:!!
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:38 schreef alors het volgende:
[..]
is de term eindbaas dan gebonden aan bepaalde prestaties? hij zegt niet 'beste voetballer aller tijden' ofzo!!
Dit dus.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Triest ja, sowieso die opmerrkingen over 'baas'. Kindertaal.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Suarez niet blij dat ie gewisseld wordt. Terecht, wat een matige trainer is die Dalglish. Saai en laf.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik heb altijd in mijn achterhoofd dat Fok voor 50% uit autisten en 49% uit proleten bestaatquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:39 schreef alors het volgende:
[..]
dan moet je wel een moeilijke tijd hebben hier op fok
Nou, Chelsea of Swansea nog een keer scoren dan maken ze mij blij hihiRvP; Feyenoord
3-1quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:42 schreef vandermar het volgende:
Nou, Chelsea of Swansea nog een keer scoren dan maken ze mij blij hihi
Suarez is gewoon een moment voetballer die 6 kwartier lang aan het rotzooien is en soms een goal maakt. Tsja, Liverpool verdient het dan ook om het zo goed te doen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:42 schreef Pedroso het volgende:
Suarez niet blij dat ie gewisseld wordt. Terecht, wat een matige trainer is die Dalglish. Saai en laf.RvP; Feyenoord
Suarez zou eens een beetje volwassen moeten worden. Lijkt soms echt een puber.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:42 schreef Pedroso het volgende:
Suarez niet blij dat ie gewisseld wordt. Terecht, wat een matige trainer is die Dalglish. Saai en laf.![]()
quote:ship ik toch even mooi mijn toto hoop ik
RvP; Feyenoord
Suarez is veruit de beste speler in die ploeg, en dan heb je weer zo'n idiote trainer die dan zonodig de ster wil gaan wisselen voor wat voor idiote reden dan ook...
Zet gewoon Kuyt en Suarez naast elkaar voorin en je doet de rest van het seizoen mee in de top 4.; Al mag dat middenveld wel wat creatieve versterkingen krijgen.![]()
Hij moet wel eens op zijn tanden bijten en niet opzichtig z'n ongenoegen uiten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Suarez zou eens een beetje volwassen moeten worden. Lijkt soms echt een puber.
Neemt niet weg dat die Dalglish een trainer van niks is, met zo'n trainer haal je nooit prijzen.
Suarez is verreweg de gevaarlijkste man bij Liverpool, mocht het nog gelijk worden dan zit je beste aanvaller op de bank.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kan je nagaan hoe slecht Liverpool is als een rommelaar je beste speler is.RvP; Feyenoord
DrogbaKun je nagaan dat Feyenoord zo slecht draait dat je zelfs voormalig Ajacieden nog moet haten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:53 schreef vandermar het volgende:
Kan je nagaan hoe slecht Liverpool is als een rommelaar je beste speler is.![]()
... kun je nagaan hoe slecht Feyenoord dan wel niet is als de beste Feyenoorder van de laatste 10 jaar nog net ietsjes minder goed is dan die rommelaar...quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:53 schreef vandermar het volgende:
Kan je nagaan hoe slecht Liverpool is als een rommelaar je beste speler is.![]()
![]()
Hoezo, Suarez is gewoon de grootse debiel die in het hele voetbal rond loopt op Vertongen na. Beetje schwalbes maken en om alles huilen. In plaats daarvan moet hij eens ballen tonen en zich belangrijk maken. Maar, die kwaliteiten heeft hij niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Drogba
[..]
Kun je nagaan dat Feyenoord zo slecht draait dat je zelfs voormalig Ajacieden nog moet haten.RvP; Feyenoord
Dude...quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoezo, Suarez is gewoon de grootse debiel die in het hele voetbal rond loopt op Vertongen na. Beetje schwalbes maken en om alles huilen. In plaats daarvan moet hij eens ballen tonen en zich belangrijk maken. Maar, die kwaliteiten heeft hij niet.
Het zit diep hé?
Best welquote:Maar ja, grootste deel van de vriendenkring is ajax, ik ben zowat enige Feyenoorder en moet zo nu en dan eens mij ei kwijt ;p Als ajax vanavond verliest dan heb ik een uitstekende week.
RvP; Feyenoord
Ah gossie...quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Best welMaar ja, grootste deel van de vriendenkring is ajax, ik ben zowat enige Feyenoorder en moet zo nu en dan eens mij ei kwijt ;p Als ajax vanavond verliest dan heb ik een uitstekende week.
Die Caroll moet spelen hé..Dalglish heeft nu wel door dat het een faal aankoop is geweest maar wil hem toch de kans geven.![]()
Ach, niet teveel van aantrekken ;pquote:RvP; Feyenoord
Kuijt viel ook lekker in trouwens. Alleen balverlies wat ik er van zag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Liverpool is sowieso een gigantische puinhoop aan het worden. Carollquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:01 schreef Pedroso het volgende:
Kuijt viel ook lekker in trouwens. Alleen balverlies wat ik er van zag.miskoop voor dat bedrag. Serieus, gigantisch wanbeleid zijn ze daar aan het voeren.
RvP; Feyenoord
Ach... Caroll was maar 35 miljoen, Torres 50+quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liverpool is sowieso een gigantische puinhoop aan het worden. Carollmiskoop voor dat bedrag. Serieus, gigantisch wanbeleid zijn ze daar aan het voeren.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: