DMquote:Op zondag 18 september 2011 15:43 schreef Jmsls het volgende:
[..]
ik heb hun msn niet
geef anders pro-tip hoe ik hun msn kan vragen
slijmen bedoel jequote:Op zondag 18 september 2011 15:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wij hebben hard moete strijden voor deze sc hoor.
Ok ok rustig menschenquote:Op zondag 18 september 2011 15:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wij hebben hard moete strijden voor deze sc hoor.
Hoi, mag ik je MSN hebben? Gr grquote:
HALLON!!! HEB JIJ OOK MSN JAJAJAAJJAA? MAG IK DIE WEL ZIENE JAJAJAJA ? ? ?quote:
Tot wanneer was zijn ban ook alweer? Hij had een maand toch? Als hij uberhaupt nog terug komt.quote:
Éigen skuld dikken buldquote:Op zondag 18 september 2011 15:45 schreef Plastic_zak het volgende:
Zoveel nieuwe users hierMijn autistenhart kan dit niet aan.
misschienquote:Op zondag 18 september 2011 15:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
HALLON!!! HEB JIJ OOK MSN JAJAJAAJJAA? MAG IK DIE WEL ZIENE JAJAJAJA ? ? ?
Rel ze weg dan.quote:Op zondag 18 september 2011 15:45 schreef Plastic_zak het volgende:
Helaas. Wen er maar aan.quote:Op zondag 18 september 2011 15:45 schreef Plastic_zak het volgende:
Als iedereen je kent 85%, maar als je levenloos bent dan is het ergens rond de 0quote:
Ja maar wij willen ook gezelliequote:Op zondag 18 september 2011 15:45 schreef Plastic_zak het volgende:
okidoki nou bedankt voor de tipquote:Op zondag 18 september 2011 15:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als iedereen je kent 85%, maar als je levenloos bent dan is het ergens rond de 0
Wij haten hier niet hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 15:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja maar wij willen ook gezellie
en jullie gingen ons lopen haten dan voel je je niet erg welkom hier in de SC
snapje jullie zijn niet zo medefokker lievend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |